Το πρώτο ελληνικό eco-awareness street party έρχεται

Μιλήσαμε με τους διοργανωτές του 'Impact Streets & Eco Party'.
SHARES

Στις 19 Σεπτεμβρίου 2019, στο SIX DOGS, η ομάδα Phunk-Dat-Mental παρουσιάζει το πρώτο eco awareness party της street κουλτούρας στην χώρα μας με τίτλο 'Impact Streets & Eco Party'. Εκεί πλάι σε ένα εντυπωσιακό line-up καλλιτεχνών, οι παρευρισκόμενοι θα ενημερωθούν για την ανάγκη δράσης μπροστά στην κλιματική αλλαγή που έρχεται με γοργά βήματα.

Μιλήσαμε με τους διοργανωτές του πάρτι, προκειμένου να μάθουμε περισσότερα για τους σκοπούς του αλλά και για όσα θα ζήσουν όσοι το επισκεφτούν.

Με ποιον σκοπό κάνετε το Impact Streets & Eco Party;

Συναισθηματικά, το όλο concept ξεκινάει από την καθημερινότητά μας. Είμαστε νέοι άνθρωποι που εκτιμάμε τη φύση και εκμεταλλευόμαστε τα δώρα της με κάθε ευκαιρία όπως όλοι. Αναγνωρίζουμε την τύχη του να ζεις σε μια χώρα με μεσογειακό κλίμα και αυτό δεν θα θέλαμε να αλλάξει μόνο και μόνο επειδή οι γενιές μας δεν κατάφεραν να επαναπροσεγγίσουν την καθημερινότητα προς συμφέρον τους και των παιδιών τους στο μέλλον…

Οι βασικοί σκοποί του Impact ως project για εμάς είναι να δώσουμε κίνητρο για ενημέρωση σε όσους δεν γνωρίζουν ακόμα για τις καταστροφικές συνέπειες της Κλιματικής Αλλαγής στην καθημερινότητα. Να επικοινωνήσουμε το πρόβλημα με όσον το δυνατόν περισσότερα μέσα έχουμε στη διάθεσή μας (όπως events, ενημερωτική web πλατφόρμα, videos, infographics, συνεργασίες, side projects κλπ) και να συμβάλουμε στη διάδοση του έργου των φορέων που πιέζουν για την αλλαγή της πολιτικής στάσης στη χώρα μας απέναντι στην Κλιματική Αλλαγή.

Πιστεύετε ότι οι νέοι, αυτοί τους οποίους η Κλιματική Αλλαγή αφορά περισσότερο, είναι ευαισθητοποιημένοι ως προς ένα πρόβλημα που μοιάζει απειλή για την ίδια την ανθρωπότητα;

Από αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα o κόσμος είναι ευαισθητοποιημένος αλλά όχι ιδιαίτερα ενημερωμένος. Θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στις 18/09, μια ημέρα πριν το event μας, όπου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της πρώτης πανελλαδικής έρευνας για τις πεποιθήσεις, απόψεις, γνώσεις των Ελλήνων απέναντι στο φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και την αναγκαιότητα προσαρμογής στις νέες κλιματικές συνθήκες. Η έρευνα διενεργήθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE.

Αυτό που έχουμε ως εμπειρία εμείς τους τελευταίους μήνες κατά τη διοργάνωση του Impact, τόσο από την πλευρά του κοινού όσο και των νέων ανθρώπων με τους οποίους μιλήσαμε για να συνεργαστούμε(artists, media, sponsors, supporters κλπ) αγκάλιασαν όλοι από την αρχή και πολύ ένθερμα το project…σαν να το περιμένανε(!)…Τους ευχαριστούμε πολύ όλους!

Η street κουλτούρα αφορά κατά βάση μια εναλλακτική κουλτούρα που ζει και κινείται στον πυκνό αστικό ιστό. Γιατί απευθύνεστε πρώτα σε αυτή, προκειμένου να κινητοποιηθεί για έναν τόσο σημαντικό σκοπό;

Σε αυτή μεγαλώσαμε και αυτή γνωρίζουμε και ζούμε, αυτός είναι ο πιο βασικός λόγος.

Έπειτα είναι μια δυναμική και 'εύφορη' κουλτούρα τόσο από πλευράς καλλιτεχνών όσο και από πλευράς κοινού. Δεν ακούς τέτοιες μουσικές εύκολα χωρίς ταυτόχρονα να νιώθεις ότι ο κόσμος σε αφορά και χωρίς να θέλεις να αλλάξεις τα κακώς κείμενα που παρατηρείς. Επίσης σημαντικό είναι και το ότι δεν είχαμε δει άλλες τέτοιες κινητοποιήσεις στο χώρο μας. Νιώσαμε ότι μας έλειπε και εμάς ως κοινό.

Τέλος, εννοείται ότι καλούμε και άλλους διοργανωτές από άλλες κουλτούρες να συμμετέχουν και αν πρόκειται για σοβαρή και ειλικρινής κίνηση, δίνουμε δωρεάν όλο το υλικό της διοργάνωσής μας προκειμένου να διευκολύνουμε κάθε πρωτοβουλία. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στον αγώνα για τον πλανήτη.

Πείτε μας δύο λόγια για τη Phunk-Dat-Mental, την ομάδα που βρίσκεται πίσω από τη διοργάνωση.

Γνωριστήκαμε τελείως τυχαία σε ένα σεμινάριο για event management του Αλέξανδου Zoltan Μελή(Festival & Events / 2 Days Workshop / Athens) στις 4 & 5 του Μαΐου που μας πέρασε. Εκεί έπεσε η ιδέα μήπως κάναμε κάτι όλοι μαζί και ξεκινήσαμε δειλά. Αποφασίσαμε να πάμε με το concept κλιματικής αλλαγής και τον Ιούλιο ξεκινήσαμε να το δουλεύουμε. Ο καθένας από διαφορετικές καταβολές και με διαφορετικά skills έφερε ότι είχε στο τραπέζι και βρήκαμε, όπως μας πρότεινε και ο Αλέξανδρος, τον δικό μας λόγο για να ξυπνάμε το πρωί!

Η αλήθεια είναι πως η ομάδα στήθηκε πάνω στην πράξη και η πρώτη μας (προσωπική) επιτυχία είναι το δέσιμο της ομάδας και το focus στο σκοπό. Αυτή τη στιγμή είμαστε λίγες ημέρες πριν την πρώτη μας υλοποίηση event και το μόνο που κάνουμε είναι να δίνουμε το 100% μας για την επιτυχία του και το ποιοτικό audience experience!

Tι θα ζήσουν όσοι έρθουν στο SIX DOGS την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου;

Πολλή μουσική, δυνατοί καλλιτέχνες (DJs&MCs) που ξέρουν να 'ανεβάζουν τη θερμοκρασία' σε ένα party, δυνατή ατμόσφαιρα, κόσμο που -και εκείνος- νοιάζεται για τον πλανήτη (ο καλύτερος κόσμος), δυνατούς διαγωνισμούς από τους χορηγούς μας και τέλος το μοναδικό μέχρι στιγμής party με all girls line up στα μικρόφωνα! Ετοιμαστείτε για σκληρές ρίμες και γλυκές μελωδίες!

Επίσης να πούμε ότι επιλέξαμε το party να μην έχει καθόλου παρουσιάσεις/ομιλίες κλπ. Μόνο 2 λόγια από εμάς για τον σκοπό του event και κατά τα άλλα μουσική. Όλη η ενημέρωση γίνεται από την πλατφόρμα που ετοιμάζουμε www.wehaveimpact.gr!

Nα περιμένουμε και άλλες τέτοιες εκδηλώσεις από την ομάδα σας;

Το Impact είναι ένα ετήσιο eco-concept, οπότε σίγουρα! Θα ακολουθήσουν και άλλα!

Share
 

24Media Network

Σας VARιέμαι

Ο Παντελής Διαμαντόπουλος ξεκαθαρίζει μια και καλή τη θέση του για την ιστορία του VAR στο ελληνικό ποδόσφαιρο και η αλήθεια είναι πολύ σκληρή για όλους.

Μόνο Ρόι: "ΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΤΕ;"

Ο Ρόι Κην σχολίασε με απέχθεια τις αγκαλιές των παικτών πριν το ντέρμπι Μάνστε Γιουνάη – Λέβερπουλ στο Ολντ Τράφορντ, είπε "τι με κοιτάτε;" στον Ζοζέ Μουρίνιο και την παρέα του κι ο Μάκης Παπασημακόπουλος το φωνάζει, "μόνο Ρόι, τιποτάλλο".

 

Photos

Ο σκηνοθέτης του 'Thor: Ragnarok' σατιρίζει τον Χίτλερ

Κανείς δεν ήθελε να παίξει τον Χίτλερ στη σάτιρα του Taika Waititi κι έτσι τον έπαιξε ο ίδιος. Πάρε μια ιδέα από το χιτ του Φεστιβάλ του Τορόντο σε αυτές τις 15 φωτογραφίες. Το 'Jojo Rabbit' θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα τον Ιανουάριο από την Odeon.

POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO