Χορηγός της Λίβερπουλ την "γλεντάει", κατά λάθος (;), στο Twitter

Τέτοιο tweet δεν θα έκανε ούτε οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
SHARES

Πριν λίγες μέρες η Λίβερπουλ συμφώνησε με τη "Holler" να είναι ένας από τους χορηγούς της για τη νέα σεζόν. H ανακοίνωση της ομάδας ανέφερε περίπου τα εξής: "Η Λίβερπουλ ήρθε σε συμφωνία με την Holler, για τα επόμενα τρία χρόνια. Η Holler θα κατασκευάζει τα ρολόγια της ομάδας, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στα επίσημα καταστήματα της στο τέλος του 2016".

Δείτε την απάντηση της "Holler" λίγες ώρες αργότερα:

"Όταν η Άρσεναλ κατέκτησε το τελευταίο της πρωτάθλημα, ο Μάρκους Ράσφορντ ήταν 6 ετών. Όταν η Λίβερπουλ πήρε το τελευταίο της πρωτάθλημα, ο μπαμπάς του ήταν 10".

Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα, οφείλουμε να πούμε πως το @HollerFC αν και περιλαμβάνεται στο επίσημο δελτίο τύπου της Λίβερπουλ και στο προαναφερθέν tweet, δεν αποτελεί τον βασικό λογαριασμό της εταιρείας, ο οποίος είναι το @Holler_Soul.

Οπότε, είτε κάποιος εντόπισε το λάθος στο δελτίο τύπου της ομάδας και θέλησε να πικάρει τους φίλους της Λίβερπουλ, είτε το @HollerFC είναι affiliate του @Holler_Soul και κάποιος υπάλληλος της εταιρείας τα έκανε μαντάρα.

Όπως και να έχει, το tweet της "Holler" ήταν επικό!

Share
 

24Media Network

Αρέσει πολύ ο Πασαλίδης

Το "σκανάρισμα" στην εγχώρια αγορά συνεχίζεται και ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης του Αστερα Τρίπολης είναι ποδοσφαιριστής που ενδιαφέρει πολύ την ΑΕΚ.

Σαν... θηρίο στο κλουβί ο Σπανούλης

Οι πιθανότητες να προλάβει τον αγώνα με την Ζάλγκιρις (29/3, 21:30) δεν είναι πολλές, αλλά ο Βασίλης Σπανούλης κάνει τα πάντα για να διαψεύσει τις ιατρικές γνωματεύσεις.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

PROMO
Social Man