Η πιο εξοργιστική στιλιστική πρόταση της χρονιάς μυρίζει αίμα

Ο κόσμος τα έβαλε με την εταιρεία που δημιούργησε τα συγκεκριμένα ρούχα. Και με το δίκιο του.
SHARES

Μια εταιρεία ρούχων αποφάσισε να δημιουργήσει μια σειρά από φούτερ με τρύπες, τα οποία στο μπροστινό μέρος έχουν ονόματα σχολείων, όπου έγιναν μαζικές δολοφονίες παιδιών. Απίστευτο κι όμως αληθινό.

Η 'Bstroy', όπως ονομάζεται, μοιράστηκε φωτογραφίες από τη νέα της κολεξιόν στο Instagram, χωρίς ωστόσο να συνδέει επίσημα τα φούτερ με τα σχολεία. Με τα ρούχα, όμως, να αναγράφουν 'Columbine', 'Virginia Tech', 'Stoneman Douglas' και 'Sandy Hook' (ονόματα σχολείων) δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η έμπνευση ήρθε από εκεί.

 

Ο κόσμος μόνο θετικά δεν ανταποκρίθηκε στη συγκεκριμένη ιδέα. Και δε μας φαίνεται καθόλου παράλογο.

Δεκάδες ήταν τα σχόλια κάτω από τα posts της εταιρείας στο Instagram, με τα οποία οι εξοργισμένοι χρήστες απαιτούσαν να μάθουν το λόγο που τους οδήγησε στο συγκεκριμένο εγχείρημα, ζητώντας τους παράλληλα να το αποσύρουν από την αγορά.

Όλο αυτό το μίσος στα social media, οδήγησε την ίδια την 'Bstroy' να απαντήσει επίσημα με ένα κάπως περίεργο μήνυμα, το οποίο μόνο καλύτερα δεν έκανε τα πράγματα.

"H Nirvana είναι ο στόχος στον οποίο προσπαθούμε να φτάσουμε μέσω του διαλογισμού και των πρακτικών που αντισταθμίζουν τις καταστροφικές μας συνήθειες. Η Samsara είναι ο κύκλος που πρέπει να υπερβούμε για να φτάσουμε στη Nirvana", ήταν μεταξύ άλλων η απάντηση της εταιρείας.

Έβαλε τα πράγματα στη θέση τους λέτε;

(Photo Credits: AP Images)

Share
 

24Media Network

Ματς "φωτιά" μπροστά του

Ο Ολυμπιακός κοιτάζει ήδη ΟΦΗ και ΑΕΚ. Με μπροστάρη τον Βαλμπουενά, τη σταθερή αξία του Γκιλιέρμε, αλλά και μηνύματα από τα πολλά λάθη. Γράφει ο Διονύσης Βερβελές.

Έκλεισε την Παρασκευή

Ο Αγιούμπ είναι η τρίτη μεταγραφή του Παναθηναϊκού και έρχεται στην Ελλάδα. Ο Δώνης ήταν αυτός που τον είδε από κοντά και το αρχικό "όχι" του ποδοσφαιριστή έγινε "ναι".

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO