Τα πέντε κομμάτια που θα πάρεις τώρα και θα φοράς για πάντα

Κάποιες μόδες είναι περαστικές, όμως αυτές οι αγορές θα σε συντροφεύουν για μια ζωή.
SHARES

Νέες τάσεις, διαφορετικά στιλ, καινούριες στιλιστικές συνήθειες. Όλα τους είναι καλοδεχούμενα και σίγουρα πάντα θα σε αφορούν και θα μιλάμε γι' αυτά. Πάντα όμως θα συνυπάρχουν με τις κλασσικές αξίες που δεν έχουν σχέση με τη μόδα, δεν αναφέρονται απαραίτητα στις τάσεις και πάντα υπάρχει τρόπος να τα υιοθετήσεις σε στιλ σου.

Είναι εκείνες οι μικρές επενδύσεις που κάνεις για την γκαρνταρόμπα σου. Ενώ σου χαρίζουν την πρόσκαιρη ευχαρίστηση και καλύπτουν την καταναλωτική σου ανάγκη, αργότερα καταλαβαίνεις την αξία τους και εκτιμάς την παρουσία τους στην ντουλάπα σου.

Ρολόι

Για πολλούς άντρες κάθε ηλικίας, το ρολόι είναι φετίχ. Είναι προφανώς ένα από τα αναγκαία αξεσουάρ, ειδικά στο ανδρικό στιλ. Είτε είσαι συλλέκτης, είτε είσαι πιστός σε ένα ρολόι, σίγουρα πρέπει να έχεις ένα διαχρονικό αισθητικά ρολόι, που να αποκτά αξία με το πέρασμα των χρόνων και να είναι ένας τρόπος να δείξεις στοιχεία του στιλιστικού σου χαρακτήρα. Κι όταν μιλάμε για κλασσική αξία στα ρολόγια η ελβετική κατασκευή και η εκλεκτή επιλογή υλικών είναι τα πρώτα που κοιτάς για να καταλήξεις σε ένα διαχρονικό ρολόι, όπως είναι το IWC Portugieser Chronograph. Ισορροπεί μεταξύ των ορίων του κλασσικού και του μοντέρνου. Έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν διαχρονικό, χωρίς να υπάρχει φόβος να γίνει αναχρονιστικό. Είναι το ρολόι που μπορείς να φοράς από το πρωί μέχρι το βράδυ, σε όλες τις περιστάσεις στα 30 αλλά και στα 60. Ταυτόχρονα, θα είναι κι ένα από εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητα του στιλ σου, ένα σήμα κατατεθέν της εμφάνισής σου.

Παπούτσια

Τα μποτάκια που είναι διαχρονικά εναλλακτικά και φοριούνται επί συνεχόμενες δεκαετίες είναι λογικό κι επόμενο να μπουν από τα πρώτα στη λίστα με αυτά που αγοράζεις μία φορά και καταλαμβάνουν μία μόνιμη θέση στην ντουλάπα σου. Δεν είναι μέρος των τάσεων, αποτελούν από μόνα τους μία και το καλύτερο είναι ότι δεν απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό. Σχεδιάστηκαν κατά την διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου και από τον Γερμανό γιατρό Dr. Martens, από όπου και πήραν το όνομά τους. Σύντομα εξαγοράστηκαν από βρετανική υποδηματοποιία και αμέσως τα εκμεταλλεύτηκαν άνθρωποι συγκεκριμένων επαγγελμάτων που απαιτούσαν άνετα και ανθεκτικά ταυτόχρονα παπούτσια. Σταδιακά, τα μποτάκια άρχισαν να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή με τη δεκαετία του '90 να γίνονται βασικό συστατικό της grunge λονδρέζικης κουλτούρας και του στιλιστικού κινήματος που την ακολούθησε. Πλέον, είναι σαφώς ένα από τα πιο κλασσικά ζευγάρια που μπορείς να έχεις στην ντουλάπα σου, ανεξάρτητα με το στιλ σου.

Γυαλιά ηλίου

Ίσως δεν είναι υπερβολή αν σου πω ότι είναι το πρώτο brand που σου έρχεται στο μυαλό στο άκουσμα της λέξης «γυαλιά ηλίου». H Ray-Ban είναι μία εταιρία με ιστορία στα γυαλιά που κρατά από το 1937. Το μοντέλο Wayfarer που σχεδιάστηκε μερικά χρόνια αργότερα από την έναρξη της εταιρίας χρειάστηκε 20 χρόνια για να πάρει τις διαστάσεις που το έχουν κρατήσει πρώτο στην κατηγορία του. Στην αύξηση των πωλήσεων και της φήμης τους βοήθησαν οι Blues Brothers τη δεκαετία του '80. Από τότε, τα Wayfarer δεν έχουν σταματήσει να είναι συνώνυμα του στιλ, είτε μιλάμε για κλασσικό, είτε για πιο σύγχρονο. Μένουν σχεδόν ανεπηρέαστα από τα trends και ποτέ δεν πάει χαμένο ένα ζευγάρι στην κατοχή σου.

Πορτοφόλι

Το αντρικό πορτοφόλι δεν είναι δημοφιλές σε όλες τις ηλικίες και τις φάσεις αλλά πολύ συχνά επανέρχεται ως ένα χρήσιμο αξεσουάρ. Κάποιοι το θεωρούν απαραίτητο, ενώ κάποιοι άλλοι το χρησιμοποιούν σε ειδικές περιστάσεις. Σε κάθε περίπτωση, ένα αντρικό πορτοφόλι έχει πάντα λόγο ύπαρξης και γι' αυτό αξίζει την προσοχή σου. Αν επενδύσεις σε ένα κλασσικό, δερμάτινο όπως ακριβώς εκείνα της Mont Blanc, τότε δεν θα σκεφτείς ποτέ για το αν πρέπει να το κρατήσεις ή όχι. Μπορεί στις μικρές ηλικίες να μην εκτιμάται, αλλά μεγαλώνοντας θα συνειδητοποιήσεις κι εσύ ο ίδιος ότι δεν θα πάει χαμένο.

Παλτό

Ένα καλό μπουφάν να έχεις έλεγε η μαμά σου όταν ήσουν μικρός και τώρα που μεγάλωσες εγώ θα σου πω να έχεις ένα peacoat. Μια κλασσική αξία στα αντρικά πανωφόρια που και πάλι χρωστά την ύπαρξή του σε ανάγκη του στρατού. Είναι αμφιλεγόμενες οι ρίζες του, αλλά το σίγουρο είναι ότι πέρασε σχεδόν ανέπαφο από πολλές δεκαετίες, αλλάζοντας μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά του. Σε όποια μορφή κι αν το έχεις, το σίγουρο είναι ότι δεν θα γίνει ποτέ το παλαιό παλτό που πιάνει χώρο στην ντουλάπα σου. Μπορεί να περάσουν μερικά χρόνια που να μην το φοράς αλλά θα έρθει εκείνη η στιγμή που θα το εκτιμήσεις. Ένα καλό μάλλινο peacoat του Ralph Lauren για παράδειγμα, δεν θα σου πάθει ποτέ τίποτα. Όσο κι αν αλλάξεις στο στιλ σου, όσο κι αν τα trends εξελιχθούν, εκείνο θα είναι η σταθερά που θα σου θυμίζει ότι το κλασσικό είναι πάντα διαχρονικό.

Share
 

24Media Network

Η τετράγωνη μπάλα που προκαλεί το μίσος

Η μπάλα του μπάσκετ γίνεται τετράγωνη και βοηθάει τους νέους παίκτες να αναπτύξουν σωστό μηχανισμό στα σουτ. Ή τουλάχιστον αυτό λέει η παραγωγός εταιρεία. Γιατί ο LeBron James σχεδόν τους έστειλε την αστυνομία.

 
PROMO
Social Man