Ο Ron Swanson απέκτησε το δικό του ουίσκι και ο κόσμος βγάζει ξανά νόημα

Σπηλιές, δεινόσαυροι και τσίτσιδος Offerman στην καλύτερη διαφήμιση που είδαμε σήμερα.
SHARES

Δυο επεισόδια του 'Parks and Recreation' να έχεις δει στη ζωή σου, ξέρεις πολύ καλά τι απλός αλλά κυρίως παλαιολιθικός άντρας είναι ο Ron Swanson. Για να είναι ευτυχισμένος χρειάζεται μόνο μπέηκον, λίγη ξυλουργική, κυνήγι και δυο γουλιές ουίσκι. Και αν τον γουστάρεις αυτόν τον τύπο τότε δεν μπορείς παρά να χάρηκες μαθαίνοντας ότι ένας από τους πιο αστείους χαρακτήρες της TV, έχει αναλάβει τον σημαντικότατο ρόλο να συστήσει πρώτος ένα καινούργιο ουίσκι στον πλανήτη.

Ο Nick Offerman μας παρουσιάζει το Lagavulin έντεκα ετών, το 'The Lagavulin Offerman Edition Aged 11', το οποίο έχει τη χαρακτηριστική καπνιστή γεύση αυτού του brand, καθώς και ίχνη γλυκών μούρων και οπωροφόρων δέντρων.

"Έχω περάσει αμέτρητες ώρες αναλύοντας την αλχημεία για ένα νέο ουίσκι, συλλεκτικής έκδοσης, παρέα με τον μάνατζερ της Lagavulin Distillery, Colin Gordon", λέει ο Offerman. "Μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε το πιο εξελιγμένο νέκταρ".

Δες την εκπληκτική διαφήμιση που συνδυάζει τον Αδάμ, έναν δεινόσαυρο και τοιχογραφίες σε σπηλιές που θυμίζουν αεροπλάνα και DaVinci.

 

Η συνεργασία του με το brand ξεκίνησε ουσιαστικά το μακρινό 2014, όταν ο χαρακτήρας που υποδυόταν στην οθόνη, ανέπτυξε μια αγάπη προς αυτό το ποτό, οδηγώντας τον ηθοποιό να γίνει ένας από τους ambassadors του συγκεκριμένου σκωτζέζικου brand.

Share
 

24Media Network

"Μου ζήτησαν άδεια να σκοτώσουν τον Τσιλαβέρτ"

Ο Φαουστίνο Ασπρίγια έκανε αποκάλυψη-σοκ στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ για τον ίδιο πως πριν από 22 χρόνια τον είχε πλησιάσει ένας έμπορος ναρκωτικώς και του ζήτησε την άδεια για να σκοτώσει τον θρυλικό γκολκίπερ της εθνικής Παραγουάης, Χοσέ Λουίς Τσιλαβέρτ.

 

Print

Οι αγαπημένοι ήρωες των αστυνομικών μυθιστορημάτων

Από τον Σέρλοκ Χολμς στη Νάνσι Ντρου και από τον Ηρακλή Πουαρό στον Φίλιπ Μάρλοου, οι χαρακτήρες των αστυνομικών βιβλίων έχουν γράψει τη δική τους ιστορία όχι μόνο στη λογοτεχνία, αλλά και στο σινεμά και την τηλεόραση.

POP για τις δύσκολες ώρες

Η Κυψέλη είναι υπερβολικά κουλ

Περιπλανηθήκαμε στα άδυτα της πιο εδώ και τώρα γειτονιάς της Αθήνας.

Social Man
PROMO