ΤΑΞΙΔΙ

Ταξίδι για εμάς που αγαπάμε να ‘διακοπάρουμε’ το Φθινόπωρο

Σου δίνουμε πολλούς καλούς λόγους για να οργανώσεις ένα ταξίδι στο Αιγαίο ακόμα και αυτή την εποχή.

Υπάρχουν αυτοί που περιμένουν το καλοκαίρι και μετράνε αντίστροφα για να βυθίσουν τα πόδια τους στη ζεστή άμμο κάποιας ελληνικής παραλίας, να ξαπλώσουν στην ξαπλώστρα κάποιου αγαπημένου τους beach bar, να περιμένουν μισή ώρα για να καθίσουν για φαγητό στο ταβερνάκι του νησιού και να πιούν το ποτό τους καταϊδρωμένοι με θέα το ηλιοβασίλεμα και υπάρχουμε και εμείς που περιμένουμε με ανυπομονησία το φθινόπωρο γιατί ξέρουμε πως μπορούμε να ζήσουμε όλα τα παραπάνω με λιγότερο κόσμο, λιγότερο ιδρώτα και με περισσότερη ηρεμία.

Ναι, την περίοδο αυτή που όλοι ξεκινούν να εύχονται “καλό φθινόπωρο” ή ακόμα χειρότερα “καλό χειμώνα”, κάποιοι τρελοί -*δείχνει τον εαυτό της- προτιμούν να “διακοπάρουν”!

October for the win

Την πρώτη φορά που έκανα διακοπές το φθινόπωρο και όχι το καλοκαίρι, δούλευα στην Ιταλία, ήμουν φρέσκια σε μια δουλειά που είχα ξεκινήσει μόλις δύο μήνες και όπως ήταν λογικό, ήμουν η τελευταία που θα έπαιρνε άδεια. Έφτασα Ελλάδα λίγο ξενερωμένη που είχα αναγκαστεί να περάσω όλο μου το καλοκαίρι στο Μιλάνο και ψιλογκρίνιαζα για την τύχη μου, μέχρι που πάτησα το πόδι μου στο νησί, κάπου στα μισά του Σεπτεμβρίου. Και έπαθα πλάκα.

Βλέπεις, όταν ο πολύς κόσμος λείπει, δεν έχεις μόνο τις παραλίες για την πάρτη σου αλλά και οι άνθρωποι που δουλεύουν στα μαγαζιά που επισκέπτεσαι είναι πιο χαλαροί, πιο ήρεμοι με λιγότερα νεύρα και διάθεση να σου πιάσουν κουβέντα, να σε εξυπηρετήσουν και να σε φιλέψουν τα καλύτερα. Μη μιλήσουμε για τα αξιοθέατα και τους δρόμους που δεν χρειάζεται να περιμένεις στην ουρά και να χάνεις χρόνο από τη ζωή σου. Ε αυτό ήταν, κόλλησα! Από τότε τα τελευταία χρόνια και γω και η παρέα μου επιδιώκουμε να κάνουμε διακοπές είτε Σεπτέμβριο είτε Οκτώβριο, τόσο γιατί το έχουμε πάρει χαμπάρι πως τις καλύτερες υπηρεσίες θα τις λάβεις τότε, όσο και γιατί ξέρουμε πως θα πληρώσεις πολύ λιγότερα από ό,τι τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο καθώς δεν ταξιδεύεις σε περίοδο high season.

Βίρα τις άγκυρες

-”Καλά και πού θα πάτε φθινόπωρο μωρέ; Μόνο για κανένα βουνό είναι τώρα!” μας έλεγαν φίλοι και γνωστοί όταν μάθαιναν πως αυτή την περίοδο ετοιμάζαμε βαλίτσα. Σε αντίθεση με τα όσα έλεγαν οι γύρω μας, φέτος αποφασίσαμε να τεστάρουμε κάτι διαφορετικό για το φθινόπωρο και να πάμε σε μερικά από τα πιο γνωστά νησιά της Ελλάδας ώστε να τα ευχαριστηθούμε χωρίς το χαμό του καλοκαιριού.

Στο τραπέζι έπεσαν ονόματα όπως Μύκονος, Μήλος και Σαντορίνη. Αγαπημένα νησιά και μερικοί από τους δημοφιλέστερους προορισμούς όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και του υπόλοιπου πλανήτη. Και κάπου εκεί, μεταξύ Σαντορίνης και Κρήτης αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι διαφορετικό από τα άλλα δοκιμάζοντας να κάνουμε κρουαζιέρα στο Αιγαίο. Το φθινόπωρο. Ναι, το φθινόπωρο! Επιλέξαμε την 7ήμερη κρουαζιέρα “Ειδυλλιακό Αιγαίο- Idyllic Aegean” με το Crystal της Celestyal Cruises και αφού επιβιβαστήκαμε στο καράβι ξεκινήσαμε για Μύκονο. Την πρώτη ημέρα θα την περνούσαμε στο πλοίο και μιας και ήταν η πρώτη φορά όλων σε κρουαζιερόπλοιο, είπαμε να το ζήσουμε στο μάξιμουμ.

Στο πλοίο

Στην καμπίνα μάς περίμενε το πρόγραμμα των επόμενων ημερών καθώς και γενικές πληροφορίες για το πλοίο, τα διαφορετικά θεματικά πάρτυ κάθε ημέρας, οι υπηρεσίες που παρέχονται όσο είμαστε εκεί και τα διάφορα activities και tours που διοργανώνονται σε κάθε νησί που θα επισκεπτόμαστε. Ωραία φάση. Μιας και ο καιρός ήταν καλός, κατευθυνθήκαμε βιαστικά προς το κατάστρωμα με την πισίνα και το εξωτερικό bar, μια βουτιά και μια κρύα μπύρα για να ξεκινήσει καλά το ταξίδι.

Οι επιλογές για τη συνέχεια πολλές, φαγητό σε κάποιο από τα εστιατόρια του πλοίου, στο Leda Aura Buffet στο Deck 9 ή στο Amalthia Restaurant στο Deck 8. Ωραίο και το Olympus στο κατάστρωμα 5. Το βράδυ λάτιν βραδιά στο Muses Lounge ενώ υπήρχε και συνέχεια μέχρι πολύ αργά στη Disco του πλοίου.

Δεν το περιμέναμε πως η κρουαζιέρα θα είχε τόσο κέφι αλλά και τόσο ενδιαφέρουσα νυχτερινή ζωή. Οι θεματικές βραδιές κάθε ημέρα ήταν διαφορετικές και τα περισσότερα βράδια μας έβρισκαν στο κατάστρωμα να χαζεύουμε την ανατολή του ηλίου καταϊδρωμένοι ύστερα από μία τρελή νύχτα αφιερωμένη στο reggaeton, στην ελληνική ποπ μουσική ή τα λάτιν. Το προσωπικό του πλοίου ήταν πραγματικά πολύ εξυπηρετικό και πάντα εκεί να μας προσφέρει λίγο ακόμα από το αγαπημένο μας πότο ή για λύσει απορίες και να μας βοηθήσει. Τελικά πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι άνθρωποι στα ταξίδια ε; Είναι αυτοί που μπορούν να εκτοξεύσουν στα ύψη μια υπηρεσία και να κάνουν την εμπειρία του ταξιδιού του κάθε επισκέπτη πραγματικά αξέχαστη.

Η διαδρομή

Η επόμενη ημέρα μας βρήκε στην Μύκονο γεμάτους ενέργεια. Η ζωή στο νησί τον Οκτώβριο είναι πραγματικά το κάτι άλλο. Ναι μεν μπορεί να μη μπαίνεις χαλαρά στη θάλασσα όπως τον Αύγουστο αλλά το ότι μπορείς να κινηθείς γρήγορα από το ένα μέρος του νησιού στο άλλο χωρίς να μπλέκεις στην κίνηση ή το ότι μπορείς να περπατάς στα σοκάκια της Χώρας χωρίς να ακουμπάς το διπλανό σου είναι πραγματικά λόγος για να είσαι ευτυχισμένος.

Μετά τη Μύκονο συνεχίσαμε για Μήλο, πήγαμε Σαντορίνη και κατηφορίσαμε Ηράκλειο και Σάμο. Η επιλογή των νησιών αλλά και ο γύρος που κάναμε αποδείχτηκε πολύ καλός γιατί ευχαριστηθήκαμε τα νησιά με πολύ λιγότερο κόσμο από ό,τι οποιαδήποτε άλλο μήνα του χρόνου. Ο κόσμος είχε “σπάσει” αρκετά, μπορούσαμε να περπατάμε χαλαρά χωρίς να ακουμπάμε ο ένας την πλάτη του μπροστινού ή του διπλανού του. Φάγαμε το ψαράκι μας χωρίς να περιμένουμε στην ουρά για να καθίσουμε και κάναμε και τις βουτιές μας χαλαρά.

Το να πιάνεις κάθε μέρα και διαφορετικό λιμάνι είχε πολύ ενδιαφέρον, να κλείνεις τα μάτια σου δηλαδή ενώ βρίσκεσαι στη Μύκονο και το επόμενο πρωί να τα ανοίγεις και να είσαι στη Μήλο. Άσε που όταν δεν την παλεύαμε άλλο από το περπάτημα και τη βόλτα, μπορούσαμε να γυρίσουμε οποιαδήποτε ώρα θέλαμε στο πλοίο και να αράξουμε είτε στην πισίνα είτε να κάνουμε κανένα μασάζ και να κοιμηθούμε για λίγο.

Το πρόγραμμα

Σημαντική λεπτομέρεια της κάθε ημέρας μας στο εκάστοτε νησί ήταν πως αντίθετα με αυτό που είχαμε ακούσει για τις κρουαζιέρες, το συγκεκριμένο πρόγραμμα που είχαμε στο ταξίδι μας με τη Celestyal, ήταν διαμορφωμένο έτσι ώστε να έχουμε πραγματικά πολύ χρόνο να δούμε τα νησιά και να πάρουμε μια γερή δόση από το καθένα από αυτά.

Είτε επιλέγαμε να ακολουθήσουμε κάποιο από τα προσφερόμενα τουρ είτε παραμέναμε στο νησί κάνοντας το δικό μας πρόγραμμα, δεν μας περιόριζε ούτε η ώρα ούτε οι μετακινήσεις. Ειδικά λεωφορεία έφευγαν από συγκεκριμένα σημεία του νησιού και μας πήγαιναν πίσω στο κρουαζιερόπλοιο και αφού γυρίζαμε για λίγο και τρώγαμε ή ξεκουραζόμασταν, ξαναβγαίναμε για απογευματινή ή βραδινή βόλτα στο νησί μέχρι να επιστρέψουμε μια και καλή για την επιβίβασή μας ώστε να φύγουμε την επόμενη ημέρα νωρίς για τον επόμενο προορισμό μας.

Autumn lovers

Επιστρέφοντας στον Πειραιά μετά από εφτά ημέρες στο Αιγαίο, επιβεβαιώσαμε για ακόμα μία φορά πως ναι, το φθινόπωρο είναι η ιδανική περίοδος για να απολαύσει κανείς τα νησιά μας χωρίς το “πήξιμο” του καλοκαιριού και πως μπορεί να μην είμαστε πολλοί εμείς οι τρελοί που επιλέγουμε να διακοπάρουμε τέτοια περίοδο αλλά σίγουρα έχουμε βρει το μυστικό για να περνάμε καλύτερα και χωρίς νεύρα, ουρές, πολύ ιδρώτα και ακριβές ξαπλώστρες.

Όσο για την εμπειρία μας στο πλοίο, ομολογώ πως είχαμε καιρό να ζήσουμε ένα τόσο ολοκληρωμένο ταξίδι καθώς το πακέτο που είχε διαμορφωθεί από τη Celestyal Cruises περιείχε όλα όσα χρειάζεται κάποιος για να περάσει μια εβδομάδα χωρίς άγχη και προβληματισμούς. Διαμονή, διατροφή, διασκέδαση και εξερεύνηση. Ο ιδανικός συνδυασμός.

Τι άλλο χρειάζεται άλλωστε κανείς για να περάσει καταπληκτικά στο Αιγαίο;