And the Oscar goes to… διαφημιστικό διάλειμμα και επανερχόμαστε
Από το 2029 η τελετή απονομής των Όσκαρ θα μεταδίδεται στο YouTube. Αλλά οι φαν ανησυχούν για ένα και μόνο πράγμα.
- 18 ΔΕΚ 2025
Η 100η τελετή απονομής των Oscars 2028 θα είναι η τελευταία που θα προβληθεί από το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ABC. Όχι, δεν πήρε τα δικαιώματα της τελετής κάποιο άλλο δίκτυο.
Από το 2029 έως το 2033, το YouTube θα κατέχει τα παγκόσμια δικαιώματα μετάδοσης, καλύπτοντας ολόκληρο το περιεχόμενο των βραβείων, από το κόκκινο χαλί έως την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων, όπως ανακοίνωσε η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών.
«Η μεγαλύτερη βραδιά του κινηματογράφου μεταφέρεται στο YouTube, από το 2029», αναφέρεται στην ανάρτηση του The Academy στο Instagram, με τον διευθύνων σύμβουλο της Ακαδημίας Bill Kramer και την πρόεδρο της Ακαδημίας Lynette Howell Taylor, να αναφέρουν πως «η Ακαδημία είναι ένας διεθνής οργανισμός και αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την πρόσβαση στο έργο της Ακαδημίας στο μεγαλύτερο δυνατό παγκόσμιο κοινό, κάτι που θα είναι επωφελές για τα μέλη της Ακαδημίας και την κινηματογραφική κοινότητα».
Τα νέα θα έδωσαν χαρά σε πολλούς, ειδικά σε εκείνους που δεν έχουν πρόσβαση ούτε στο ABC αλλά ούτε και σε κάποιο εγχώριο ή μη συνδρομητικό κανάλι από το οποίο προβάλλονται τα βραβεία.
Ωστόσο, γρήγορα το διαδίκτυο κατέκλυσε μία έντονη ανησυχία από μεγάλη μερίδα χρηστών και ένα ερώτημα ανέβηκε στα χείλη όλων: Τι θα γίνει με τις διαφημίσεις στο YouTube;
Τα social media γέμισαν με memes και χιουμοριστικά σχόλια, καθώς πολλοί αναρωτιούνται αν οι διαφημίσεις θα διακόπτουν τις πιο εμβληματικές στιγμές της βραδιάς, όπως για παράδειγμα τις ανακοινώσεις των νικητών και τις γεμάτες συγκίνηση ομιλίες τους, κάποιες από τις οποίες παίζονται στο YouTube μετά από χρόνια.
Πάντως, όσοι ανησυχούν δεν έχουν και πολύ άδικο, καθώς η ενόχληση που προκαλεί η διαδικτυακή διαφήμιση εξηγείται και επιστημονικά. Οφείλεται μάλιστα σε έναν συνδυασμό ψυχολογικών παραγόντων, όπως είναι οι συνεχείς διακοπές στην πλοήγηση, το δίλημμα του περισπασμού και τη γνωσιακή υπερφόρτωση.
Σε κάθε περίπτωση, η αλλαγή στέγης έπειτα από 49 χρόνια (σ.σ. τα βραβεία μεταδίδονται από το ABC από το 1976) και η προβολή της βραδιάς σε μία δωρεάν και προσβάσιμη σε πάνω από δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο πλατφόρμα, έχει και τα θετικά της.
Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.