ΥΓΕΙΑ

Από τις ξεπερασμένες τακτικές του χθες, στο φαρμακείο του σήμερα

Η καθημερινότητα πια τρέχει με διαστημικές ταχύτητες. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, ούτε αντοχή σε πρακτικές που θυμίζουν παλιές ελληνικές κωμωδίες. Έτσι, οι υπηρεσίες υγείας οφείλουν να κάνουν την εξυπηρέτηση επιστήμη - όπως ακριβώς συμβαίνει δηλαδή στο ofarmakopoiosmou.gr, εκεί όπου η επίσκεψη γίνεται συνήθεια.

Τα τελευταία χρόνια, ο κόσμος που ζούμε αλλάζει με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. Ξαφνικά, οι ταχύτητες που είχαμε συνηθίσει παλιότερα, πολύ απλά πια δεν αρκούν. Δυστυχώς, η μέρα δεν έχει 25 ώρες και κανείς μας δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Αντίστοιχα, είναι ωραίο να έχεις σχέση με τα συνοικιακά μαγαζιά αλλά και εκείνα θα πρέπει να προσαρμοστούν με τις απαιτήσεις των καιρών. Πόσες φόρες άλλωστε δεν έχεις βρεθεί μπροστά σε ένα ταμείο και απέναντί σου στέκεται κάποιος που θυμίζει τον Θανάση Βέγγο στην ταινία Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης; Ναι, εκεί που παριστάνει τον φαρμακοποιό χωρίς να έχει ιδέα για το επάγγελμα.

Και τότε και σήμερα, ο φαρμακοποιός οφείλει να είναι ο ουσιαστικά δικός μας άνθρωπος. Ένας επιστήμονας της υγείας που γνωρίζει πολύ καλά την επιστήμη του αλλά και τον σωστό τρόπο να εξυπηρετεί τους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται. Γνωρίζει, φροντίζει, καθοδηγεί, συμβουλεύει. Έτσι είναι το σωστό.

Ακριβώς, δηλαδή, όπως συμβαίνει με τον ιστότοπο ofarmakopoiosmou.gr – ένα φαρμακείο που κλείνει 10 χρόνιας ψηφιακής ζωής ενώ παράλληλα κουβαλά άλλα 30 έτη παρουσίας στον φυσικό κόσμο και, πιο συγκεκριμένα, στο Παγκράτι.

«Μία έξυπνη και εύκολη στη διαχείριση ηλεκτρονική πλατφόρμα» είναι το βασικό κλειδί της επιτυχίας για κάθε φαρμακείο που θέλει να περάσει στην επόμενη ψηφιακή μέρα, τονίζει ο CEO και ιδρυτής του συγκεκριμένου ιστότοπου, Γεράσιμος Τριανταφυλλάς. Φυσικά, αυτό έχει να κάνει μόνο με το καθαρά τεχνικό κομμάτι του πράγματος, αφού το ζήτημα είναι πολύ πιο πολύπλοκο.

Οι σύγχρονες απαιτήσεις ενός φαρμακείου

Ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο δεν μπορεί να είναι ένα ψυχρό και αποστασιοποιημένο περιβάλλον, η επαφή χρειάζεται να είναι και προσωπική, αλλιώς οι άνθρωποι είναι δύσκολο να το εμπιστευτούν – και πρόκειται για ένα επάγγελμα, όπου η εμπιστοσύνη είναι το άλφα και το ωμέγα. Την ίδια όμως στιγμή θα πρέπει να μη μένει πίσω στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Έτσι, το ofarmakopoiosmou.gr αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πως ακριβώς μπορεί να εξελιχθεί σε ιστορία επιτυχίας ο μετασχηματισμός ενός παραδοσιακού φαρμακείου σε ένα e-φαρμακείο.

Θα πρέπει, φυσικά, να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις και αυτές να μην παραμένουν στάσιμες. Υπάρχει ανάγκη να είναι «δημιουργικά ανήσυχος» ο φαρμακοποιός και επιχειρηματίας του κλάδου. Οι προκλήσεις του φαρμακευτικού e-commerce βρίσκονται εκεί έξω και χωρίς άψογη οργάνωση και λειτουργικότητα είναι σχεδόν απίθανο να δουλέψει το οτιδήποτε. Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, τα πρωτοπόρα συστήματα logisticis αλλά και το πεπειραμένο προσωπικό που αναβαθμίζεται συνεχώς αποτελούν βασικά και αναντικατάστατα στοιχεία.Ειλικρινά, πόσο θα εμπιστευόσουν ένα e-φαρμακείο που κάνει συνεχώς λάθη και καθυστερεί τις παραγγελίες;

Δεν αρκούν όμως μόνο αυτά. Για να γίνουν οι επισκέψεις συνήθεια -όπως, δηλαδή, συμβαίνει στο ofarmakopoiosmou.gr- θα πρέπει, εκτός από τις επενδύσεις και τη συνεχή εξέλιξη, να υπάρχει και απόλυτα «επιστημονική» ακρίβεια, ώστε το κοινό να νιώσει σιγουριά και εμπιστοσύνη. Ή με πιο απλά λόγια: ο πελάτης θα πρέπει να νιώθει ότι «είναι εκεί στην πραγματικότητα» και μιλάει με κάποιον που γνωρίζει άριστα τη δουλειά του.

Μόνο τυχαίο άλλωστε δεν είναι το μοτό του συγκριμένου φαρμακείου: «επιστήμονας στην εξυπηρέτηση».

Η συνταγή της επιτυχίας

Πώς όμως κατάφερε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις το ofarmakopoiosmou.gr και να γίνει από αγαπημένο φαρμακείο των κατοίκων του Παγκρατίου, ένα αγαπημένο e-φαρμακείο με εμβέλεια σε ολόκληρη την Ελλάδα;

  • Ευκολία και ταχύτητα στη χρήση, πλοήγηση και εξυπηρέτηση του site
  • 30.000 κωδικoi και μία πλούσια γκάμα άμεσα διαθέσιμων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές και δώρα σε καθημερινή βάση
  • Σωστό απόθεμα, μειώνοντας εξαιρετικά τους χρόνους αναμονής
  • Ταχύτητα και εναλλακτικές υπηρεσίες παράδοσης που διευκολύνουν την καθημερινότητα του πελάτη και οικονομικό μεταφορικό κόστος
  • Υψηλή ασφάλεια στη διαδικασία πληρωμής και καινοτόμες μεθόδους πληρωμής που καλύπτουν όλες τις πιθανές ανάγκες του πελάτη
  • Άρτια εκπαιδευμένο, υπεύθυνο και πρόθυμο τηλεφωνικό κέντρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς και παροχή ποικίλων μέσων επικοινωνίας (messenger chat, instagram, e-mail)

Γιατί, τελικά, στο τέλος της ημέρας, ο επαγγελματισμός είναι ένα αγαθό που μετατρέπεται σε ιδιαίτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη. Αξίζει, μάλιστα, να τονιστεί η προσοχή που δίνει η εν λόγω επιχείρηση στις ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Όλες όμως αυτές οι σύγχρονες εξελίξεις στον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών δείχνουν το μέλλον στον τομέα της υγείας. Εκείνο όμως που παραμένει το πιο σημαντικό είναι άλλο: η εμπιστοσύνη. Κάτι, δηλαδή, που δεν χάθηκε ποτέ κατά τον μετασχηματισμό του  συγκεκριμένου φαρμακείου σε φυσικό χώρο στο Παγκράτι σε αυτό που όλοι γνωρίζουμε σήμερα: τον ψηφιακό κόσμο του ofarmakopoiosmou.gr, εκεί όπου η άμεση εξυπηρέτηση πηγαίνει χέρι-χέρι με την εμπιστοσύνη.