LIFE

Γιατί έχουμε ακόμα ετικέτες στην καθημερινότητά μας; #NoLabel

Γιατί οι ετικέτες είναι για τις μπύρες και όχι για τους ανθρώπους.

Πόσες φορές έχουμε χαρακτηρίσει ανθρώπους από την εμφάνισή τους, από την στάση τους στα social media, από το φύλο τους ακόμα και από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό;

Όλες αυτές οι φορές που μπήκε σε ανθρώπους αλλά και σε καταστάσεις μια «ταμπέλα», το αποτέλεσμα ήταν η εξαγωγή εύκολων αλλά και λανθασμένων συμπερασμάτων. Η κριτική μας δεν θα έπρεπε να γίνεται από το περιτύλιγμα, δεν θα έπρεπε να βάζουμε εύκολα «ετικέτες» σε ανθρώπους. Οι ετικέτες είναι για τις μπύρες και όχι για τους ανθρώπους.

Ακόμα και στις μπύρες οι ετικέτες είναι ενδεικτικές, καλύπτουν πληροφοριακές ανάγκες, έτσι ώστε να έχουμε μια πρώτη ιδέα για αυτό που θα δοκιμάσουμε. Ακόμα και εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε πρώτα για να έχουμε μια πλήρη εικόνα για αυτό που υπάρχει μπροστά μας και κυρίως για να καταλήξουμε στο αν μας ταιριάζει και στο αν μας αρέσει.

Με βάση τη λογική αυτή, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποφάσισε με μία συμβολική κίνηση να θυμίσει σε όλους ότι αυτή η νοοτροπία μπορεί να αλλάξει – όχι μόνο στα λόγια αλλά έμπρακτα. Έτσι, στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας Πολιτισμικής Διαφορετικότητας με βασικό μήνυμα «Labels are for bottles, not for people», δημιούργησε ένα ειδικό kit και τοποθέτησε λευκή ετικέτα σε συσκευασίες των προϊόντων της.

Προσκαλώντας με αυτόν τον τρόπο όλους, να ξεκινήσουμε τη συζήτηση σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αρχής γενομένης από τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το καθετί γύρω μας, από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο. Όπως ακριβώς ένα μπουκάλι μπύρα. Με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του παραμένει ίδια. Έτσι, συμμετέχει έμπρακτα στη δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος στην κοινωνία, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος για ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους.

Άλλωστε, είναι μια εταιρία που επιδιώκει διαχρονικά τη δημιουργία και διατήρηση ενός εργασιακού κλίματος που αγκαλιάζει την πολυμορφία και προάγει την συμπερίληψη, εξασφαλίζοντας ότι οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτήν νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό τους εαυτό. Επίσης, ένας άλλος πυλώνας αυτής της στρατηγικής είναι το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού, το οποίο αυξήθηκε κατά 24% την τελευταία διετία, ενώ η γυναικεία εκπροσώπηση στην Ομάδα Διοίκησης της εταιρείας αντιστοιχεί σε ποσοστό 50%.

Για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι εργαζόμενοι είναι πάντα στο επίκεντρο και αποτελούν βασική πηγή έμπνευσης και κινητήρια δύναμη για κάθε δραστηριότητά της. Προσφέρει εκπαίδευση, ευκαιρίες ανάπτυξης και αξιοκρατία καθημερινά στο σύνολο των εργαζομένων της, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στην ευημερία και την ευεξία τους και προάγοντας την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και σωματικής και ψυχικής υγείας.

Μπορεί την Ολυμπιακή Ζυθοπιία να τη γνωρίζεις από τα διάσημα brands που διαθέτει και σίγουρα τα απολαμβάνεις παντού και καθημερινά, αλλά στο εσωτερικό αυτής της εταιρείας υπάρχει μια νοοτροπία που σίγουρα δεν μένει μόνο στην «ταμπέλα» ή στα νούμερα. Γιατί, καθημερινά, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, υπηρετούν τον εταιρικό τους σκοπό, που δεν είναι άλλος από το να «ζυθοποιούν για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο»!

#LabelsAreForBottlesNotForPeople #NoLabel