ΠΟΤΟ
SPONSORED

Mythos: Σεμινάρια για επαγγελματίες HORECA, ώστε η χαρά να μας χωρέσει όλους

Φέτος, ο Mythos διεύρυνε το πλαίσιο της καμπάνιας του για τη σημασία της συμπερίληψης, εστιάζοντας στο κανάλι της HORECA, και προσδοκώντας στη σχετική ενεργοποίηση όλων των εμπλεκομένων για σημαντικά βήματα που πρέπει να γίνουν, λαμβάνοντας υπόψη τους συμπολίτες μας με αναπηρία.

Το brand Mythos, επεκτείνοντας περαιτέρω το μήνυμα της καμπάνιας «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”» προχώρησε στην πραγματοποίηση δύο σεμιναρίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που απευθύνονταν σε επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης με στόχο να τους εκπαιδεύσουν πάνω σε θέματα συμπερίληψης, εστιάζοντας στις ομάδες ατόμων με αναπηρία.

Η επιλογή του συγκεκριμένου κοινού δεν έγινε τυχαία, καθώς η μπύρα Mythos κυριαρχεί στο κανάλι της  HORECA, όντας συνώνυμο της «χαράς» και της «διασκέδασης». Για αυτό και ενεργά υποστηρίζει, ότι «η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον».

Τα σεμινάρια έλαβαν χώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε πλήρως προσβάσιμους χώρους, με τη συνεργασία του ΣΚΕΠ – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους και της Black Light, και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να να εκπαιδευτούν σε θέματα προσβασιμότητας και συμπερίληψης, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε βιωματικές ασκήσεις εξοικείωσης με την τυφλότητα. Μέσα από διαδραστικές συζητήσεις  με ειδικούς στην προσβασιμότητα, έγιναν κατανοητές οι προδιαγραφές που απαιτούνται, προκειμένου μια επιχείρηση εστίασης να θεωρηθεί πλήρως προσβάσιμη προς όλους. 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η κα. Άννα Σπύρου, Category Manager στο «e-food», η οποία συμμετείχε στο σχετικό σεμινάριο: «Ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε ακόμη περισσότερα σχετικά με το θέμα της συμπερίληψης, από την ορθή ορολογία για τα άτομα με αναπηρία μέχρι τις προδιαγραφές που απαιτούνται, έτσι ώστε να θεωρηθεί μία επιχείρηση εστίασης πλήρως προσβάσιμη». 

Αντίστοιχα, ο κ. Σωτήρης Σαμπάνης, ο οποίος διαθέτει επιχείρηση εμπορίας ποτών, αναψυκτικών και τυποποιημένων ζαχαρωδών προϊόντων στον Ασπρόπυργο, ανέφερε ότι «Το κομμάτι της προσβασιμότητας θα πρέπει να αποτελεί έναν θεμελιώδη παράγοντα, τον οποίο οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη οι επιχειρηματίες, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για νεοσύστατες επιχειρήσεις εστίασης. Καθώς δεν μιλάμε μόνο για άτομα με αναπηρία αλλά και για άλλες κατηγορίες εμποδιζόμενων ατόμων, είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές για να είναι οι επιχειρήσεις εστίασης 100% προσβάσιμες σε όλους». 

Όπως σημείωσε ο κ. Σπύρος Παππάς, υπεύθυνος του καταστήματος εστίασης «Bolivar»: «Μέσα από τις συζητήσεις μας με τους ειδικούς, είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης ατόμων με μειωμένη όραση ή/και κινητικότητα. Και αυτό αποτελεί μία πολύ σημαντική γνώση, την οποία θα πρέπει να έχουν όλοι οι επιχειρηματίες και το προσωπικό των επιχειρήσεων εστίασης, ώστε να κάνουμε τη διασκέδαση προσβάσιμη σε όλους». 

Τέλος, η κα. Ελευθερία Δαμιανίδου, ιδιοκτήτρια των επιχειρήσεων «Papafritas» και «Μέλι και Λάδι», επεσήμανε πως «Στο πλαίσιο του σεμιναρίου έγιναν απολύτως κατανοητές οι έννοιες της συμπερίληψης και προσβασιμότητας, με τις οποίες, μέχρι πρότινος, πολλοί από εμάς μπορεί να μην ήμασταν τόσο εξοικειωμένοι. Είναι γνώσεις που θα μας φανούν χρήσιμες, όχι μόνο στη συναναστροφή μας με τους πελάτες μας, αλλά και στην καθημερινότητά μας ως πολίτες. Η ενημέρωση όλων μας για ζητήματα προσβασιμότητας είναι θέμα κοινωνικής υπευθυνότητας», κατέληξε.