ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο Stereo Mike χρειάζεται τη βοήθεια σου

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης έχει ένα όνειρο. Να πάει στο South By Southwest και να κινηματογραφήσει όλη την εμπειρία. Γι’ αυτό ζητάει τον οβολό σου στο Kickstarter.

Ο Stereo Mike (δεν κάνω τις συστάσεις γιατί δεν τις θεωρώ απαραίτητες) έχει ήδη κλείσει τα εισητήρια του για το South By Southwest όντας έτσι ο πρώτος έλληνας hip-hop μουσικός που θα εμφανιστεί στο φεστιβάλ. Μαζί του θα είναι η Helena Micy, ο Μιθριδάτης και ο Πρύτανης από τα ημισκούμπρια.

Τώρα, μέσα στα άλλα που έχουν να κάνουν, η παρέα αποφάσισε να κινηματογραφήσει την εμπειρία, από τη στιγμή που θα απογειωθεί το αεροπλάνο μέχρι το live. Και γι’ αυτό χρειάζεται την βοήθεια σου, να χρηματοδοτήσεις το project στο Kickstarter και ως αντάλλαγμα θα πάρεις το DVD με το ντοκιμαντέρ.

 

To Kickstarter είναι μια πλατφόρμα που κάνει αυτό που λέμε crowd-funding. Κοινώς να μαζευτούμε αυτοί που γουστάρουμε ένα συγκεκριμένο project και να κάνουμε ρεφενέ, ο καθένας με τις δυνάμεις τους. Να μαζέψουμε χρήματα από τους υποψήφιους πελάτες.

Και όπως λέει και η αφίσα του Stereo Mike, “από τον Απρίλη του 2009 μέχρι σήμερα, 35.000 ιδέες έχουν χρηματοδοτηθεί επιτυχώς από 3 εκατομμύρια fans φτάνοντας το συνολικό ποσό των 450 εκατομμυρίων δολαρίων!”

Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει η διαβόητη Amanda Fucking Palmer προκειμένου να ηχογραφήσει το τελευταίο της άλμπουμ με ένα νέο πρότζετκ, τους Grand Theft Orchestra. Η προσπάθεια της ονομάστηκε Grand Theft Kickstarter και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία παρά τον αμφιλεγόμενο τίτλο

 

Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό επιτυχίας εδώ. Η Amanda Palmer συγκεντρώνει γύρω της ένα πολύ πιστό κοινό που ενδιαφέρεται για κάθε της νέα κυκλοφορία. Μιλάει μαζί του στα social και πολύ περισσότερο μιλάει ο αρκετά γνωστός συγγραφέας άντρας της.

Γιατί για κάποιους το Kickstarter είναι πολύ καλύτερη ιδέα όταν μπορείς να εξασφαλίσεις την υποστήριξη μεγάλων ονομάτων. Ειδικά όταν παίζεις σε δύσκολες αγορές όπως τα Videogames και έχεις να αντιμετωπίσεις μεγαθήρια όπως η Sony, η Nintendo και η Microsoft.

Κάπως έτσι έκανε η Ouya για την οποία έβαλαν πλάτη ο Jay Adelson του Digg και ο Joe Greenstein του Flixter. Και ενώ έψαχνε κάπου στο ένα εκατομμύριο δολάρια βρέθηκε με περίπου εννιά.

Ενα ρεκόρ που, ας πούμε, διέλυσε με διαφορά η Pebble συγκεντρώνοντας κάτι παραπάνω από δέκα εκατομμύρια δολάρια από εκατό χιλιάδες που ήταν ο αρχικός στόχος. Βλέπεις ο κόσμος δεν έχει ακόμα αγκαλιάσει τα smart-watches (έξυπνα ρολόγια με wifi και applications) αλλά ξέρει πως ό,τι περιέχει ηλεκτρονικό χαρτί αποκλείεται να πάει άσχημα.

 

Ήταν μια ιδέα που κυκλοφορούσε αρκετό καιρό σε online καταστήματα -λουράκια που κάνουν το iPod nano ρολόι- αλλά που κανείς δεν υλοποίησε με την ανάλογη ποιότητα. Το στούντιο Minimal σχεδίασε το πρώτο λουράκι που ταίριαξε με το εν λόγω gadget.

Βέβαια η φάση έχει και αρκετό ρίσκο. Γιατί ο Τιμ Σάφερ (προγραμματιστής videogames) μπορεί να κατάφερε να μαζέψει τρίαμιση εκατομμύρια δολάρια για τους σκοπούς του αλλά πριν γίνει αυτό ήταν ένα τεράστιο στοίχημα δεδομένου ότι το προιόν που είχε κάτα νου ήταν ένα παλαιάς κοπής videogame (Double Fine Adventure Game)

Γι΄αυτό μας αρέσει το Kickstarter και γι’ αυτό στηρίζουμε την προσπάθεια του. Στήριξε την και εσύ εδώ!