Unsplash
SOCIAL MEDIA

Οι αλλαγές που ετοιμάζει το Facebook Dating για να ξεπεράσει το Tinder

Κάπως έτσι, ο Mark Zuckerberg και οι συνεργάτες τους θα δοκιμάσουν να αλλάξουν τα δεδομένα στο διαδικτυακό φλερτ.

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που το Facebook αποφάσισε να μας συστήσει ένα καινούργιο εργαλείο στην πλατφόρμα του, το οποίο παρουσίαζε πολλά κοινά με το γνωστό σε όλους μας, Tinder. Ήταν μια θαρραλέα κίνηση μέσα σε ένα περιβάλλον όπου το τελευταίο θεωρείται -και είναι- αναμφισβήτητα το μεγάλο αφεντικό. Ο Mark Zuckerberg όμως πήρε τα ρίσκα του όπως συνήθως κάνει.

Το Facebook Dating, όπως ονομάστηκε, έκανε ουσιαστικά αυτό που κάνει και κάθε άλλη εφαρμογή γνωριμιών εκεί έξω: επέτρεπε στους χρήστες του να σύρουν δεξιά ή αριστερά τα προφίλ που εμφανίζονταν στην οθόνη τους και στη συνέχεια να κάνουν ταιριάσματα, αλλά και να συνομιλήσουν με άλλους χρήστες.

Μέχρι εδώ τίποτα καινοτόμο, τίποτα το τρομερό. Ήρθε όμως ο καιρός για μεγάλες αλλαγές.

Οι νέες προσθήκες που ανακοίνωσε το Facebook Dating

Facebook Dating Unsplash

Όπως είχαμε γράψει και πριν μερικούς μήνες, το Facebook Dating δεν κατάφερε να ανταποκριθεί σε όλο αυτό το hype που υπήρχε γύρω από το όνομά του. Η εφαρμογή δεν έδινε το κάτι παραπάνω στους χρήστες της κι έτσι έμεινε πίσω στην κούρσα με το Tinder.

Γι’ αυτό και τώρα αποφάσισε να πατήσει «γκάζι», ανακοινώνοντας νέες αλλαγές στη λειτουργία της, σε μια προσπάθεια να προσπεράσει τον ανταγωνισμό. Τι θα δούμε, λοιπόν, να έρχεται στο Facebook Dating το προσεχές διάστημα; Σίγουρα η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με τον τρόπο επικοινωνίας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα εκτός από τα κλασσικά μηνύματα, να στείλουν και ηχητικά μηνύματα στα ταίρια τους.

Μπορεί κάποιοι να απεχθάνονται τα ηχητικά, ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πανηγυρίσουν, όταν φτάσει τελικά αυτή η προσθήκη. Επίσης, το Dating θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να αλλάξουν την τοποθεσία τους, κάνοντας ταιριάσματα σε οποιοδήποτε μέρος επιθυμούν. Κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει εκείνους που ταξιδεύουν συχνά.

Τέλος, η τρίτη αλλαγή θα ονομάζεται «τυχερή επιλογή» και ουσιαστικά θα φέρνει κοντά δύο προφίλ χρηστών μέσω ενός αλγόριθμου, παρακάμπτοντας την τυπική διαδικασία της επιλογής (με το δεξιά-αριστερά). Περιμένουμε να τα δούμε και στην πράξη, βέβαια.