ΤΑΞΙΔΙ

Τα Spyrou Hotels θέλουν να σε ξεναγήσουν στην καταπράσινη Σκόπελο

Ο όμιλος ξενοδοχείων που μοιράζει τουριστική σοφία από τα 40 χρόνια εμπειρίας του στο νησί.

O Όμιλος Σπύρου γιόρτασε μέσα από μία σειρά εκδηλώσεων τα 40 χρόνια από την ίδρυσή του στη Σκόπελο. Ξεκινώντας με ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο το1978 ο Όμιλος έχει πλέον εξελιχθεί στη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Σκοπέλου με τέσσερις ξενοδοχειακές μονάδες και δραστηριοποιείται και σε μια σειρά από άλλους κλάδους. Πρόσφατα προχώρησε στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με τη μετονομασία του ξενοδοχειακού και τουριστικού σκέλους σε ‘Spyrou Skopelos Experience’.

Ο επανασχεδιασμός αυτός σχετίζεται με την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου σε νέους τομείς. Στόχο αποτελεί η ολοκληρωμένη και καλά οργανωμένη  εμπειρία διακοπών για τον ταξιδιώτη από κάθε γωνιά της γης. Η ‘Spyrou Skopelos Experience’ έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις οργανωμένες και πεντακάθαρες παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού. Επιπρόσθετα, η επιτυχημένη δραστηριοποίηση του Ομίλου στον εμπορικό κλάδο τα τελευταία έξι χρόνια με την δημιουργία του Best Shop Skopelos, οδήγησε στην επέκταση των εργασιών με τα πρόσφατα εγκαίνια του Best Shop στη Σκιάθο.

”Από την ανάπτυξη της εταιρείας και τη σταδιακή εδραίωσή της ως του μεγαλύτερου εργοδότη της Σκοπέλου, προκύπτει μία αυξημένη ευθύνη για τον Όμιλό μας να στηρίξουμε τον τόπο, χάρη στον οποίο τα ξενοδοχεία μας είχαν μία τόσο επιτυχημένη πορεία”, τόνισε ο κύριος Βασίλης Σπύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου. ”Έτσι ενθαρρύνουμε τους νέους της Σκοπέλου να στραφούν επαγγελματικά προς τον τουρισμό και να σταδιοδρομήσουν στα ξενοδοχεία μας, ενώ στο μέτρο του δυνατού χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα στις επιχειρήσεις μας”.

Με αφορμή τα 40 χρόνια λειτουργίας του, o Όμιλος Σπύρου πραγματοποίησε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία του νησιού με σκοπό να αναδείξει τη Σκόπελο ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με παράδοση, μοναδική φύση, πλούσια γαστρονομία και ποιοτικά καταλύματα.

Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με τη συνέντευξη τύπου παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου με χορηγούς την Hellenic Seaways και το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του ‘Ορφέα’. Μετά τη συνέντευξη τύπου τοπικοί παραγωγοί  ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν.

«Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου», δήλωσε ο κύριος Γιώργος Μιχάλης, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου. «Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί».

Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη, 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το  οποίο παρουσίασε ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.