ΙΚΕΑ PLACE: Η νέα πρωτοποριακή εφαρμογή της IKEA

Η εφαρμογή IKEA PLACE, αποτελεί σημαντικό ορόσημο της ψηφιακής εποχής στην οποία εισέρχεται η ΙΚΕΑ.
SHARES

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ανακοινώνει την κυκλοφορία της πρωτοποριακής εφαρμογής Augmented Reality (επαυξημένης πραγματικότητας) ΙΚΕΑ PLACE, με την οποία μπορούμε να ζήσουμε τη μοναδική εμπειρία της εικονικής μετατροπής του προσωπικού μας χώρου.

Η νέα εφαρμογή IKEA PLACE, βασισμένη στην ARKit τεχνολογία της Apple, προβάλλει όλα τα προϊόντα ΙΚΕΑ τρισδιάστατα (3D) και μας δίνει τη δυνατότητα να τα προσαρμόσουμε σε μέγεθος, σχέδιο και λειτουργικότητα -με ακρίβεια που αγγίζει το 98%- ώστε να ταιριάζουν ιδανικά στις διαστάσεις του χώρου μας. Η ARKit τεχνολογία είναι τόσο εξελιγμένη που μας επιτρέπει να διακρίνουμε ακόμα και τις λεπτομέρειες στα υφάσματα ή πώς το φως και οι σκιές επηρεάζουν την επίπλωση του χώρου μας.

 

«Η εφαρμογή IKEA PLACE διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων για αγορές προϊόντων, δίνει έμπνευση και τη δυνατότητα πειραματισμού με διαφορετικά προϊόντα, στυλ και χρώματα σε πραγματικές συνθήκες με μια απλή κίνηση», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Valdsgaard, Επικεφαλής Digital Transformation, Inter IKEA Systems.

Πάνω από 2.000 προϊόντα, κυρίως προϊόντα καθιστικού, θα είναι αρχικά διαθέσιμα. Για τη χρήση της εφαρμογής είναι απαραίτητη η έκδοση iOS 11 συσκευών και η λήψη της εφαρμογής. Με ένα απλό σκανάρισμα του χώρου και επιλέγοντας μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων εκείνο που επιθυμούμε, η νέα εικόνα του χώρου μας είναι γεγονός!

Η εφαρμογή IKEA PLACE, αποτελεί σημαντικό ορόσημο της ψηφιακής εποχής στην οποία εισέρχεται η ΙΚΕΑ. Η ΙΚΕΑ γίνεται έτσι η πρώτη εταιρεία που φέρνει τη νέα τεχνολογία στο κοινό, δίνοντας νέα οπτική στον τρόπο αγοράς των προϊόντων σπιτιού.

Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου.

Share
 

24Media Network

Τα μεγαλύτερα comeback του σύγχρονου αθλητισμού

Δεν υπάρχουν πιο συναρπαστικές ιστορίες στον παγκόσμιο αθλητισμό από τα comeback, δηλαδή τις ιστορίες όπου οι βετεράνοι παίκτες επιστρέφουν στο παρκέ, στο γήπεδο, οπουδήποτε, για μια δεύτερη ευκαιρία.

Στο Σίτι - Τότεναμ χάνει πάντα η Λίβερπουλ

Μέσα σε τρεις μέρες το VAR (δεν) αποφάσισε δύο φορές για την τύχη του Μάντσεστερ Σίτι - Τότεναμ. Μια υπέρ των "πολιτών", μια υπέρ των "Spurs. Και τις δύο φορές, χαμένη ήταν η Λίβερπουλ.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
PROMO
Social Man