«Τa Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στον ρυθμό των Stavento αποκλειστικά μέσα από τις συσκευασίες τους»

SHARES

Τα αγαπημένα πουράκια των καταναλωτών Caprice Παπαδοπούλου, με το σύνθημα της καμπάνιας Let’s Roll - Let’s Dance κατάφεραν και «σκαρφάλωσαν» στην κορυφή, αφού 2.500.000 μοναδικοί χρήστες εκτέθηκαν σε αυτό μέσα από digital περιβάλλον όπως το Facebook & το Youtube.

Η ενέργεια είχε μεγάλη επιτυχία καθώς για 1η φορά ένα δημοφιλές συγκρότημα δημιούργησε ένα τραγούδι το οποίο ήταν διαθέσιμο μόνο μέσα από το προιόν. Ειδικότερα, ο καταναλωτής αγοράζοντας την αγαπημένη του συσκευασία Caprice Παπαδοπούλου είχε τη δυνατότητα κάνοντας Visual Shazam να ακούσει κατ’αποκλειστικότητα το νέο τραγούδι των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ».

Ο διαγωνισμός που δημιουργήθηκε χωρίστηκε σε 2 φάσεις. Στην 1η φάση, τα Caprice Παπαδοπούλου καλούσαν τους καταναλωτές να ανεβάσουν στο site www.capriceletsroll.gr μια χορευτική τους φωτογραφία προκειμένου να δουν τον εαυτό τους στο βίντεοκλιπ των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ». Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν εισιτήρια για το Σπλιτ της Κροατίας προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα από τα πιο γνωστά Μουσικά Φεστιβάλ της Ευρώπης παρέα με τους φίλους τους.

Στη 2η φάση, οι καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας του Visual Shazam είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το νέο τραγούδι των Stavento και να δουν το video clip τους το οποίο δημιουργήθηκε με φωτογραφίες των fans του Caprice. Η διαδικασία γινόταν είτε Shazaμάροντας πάνω στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου, είτε στις ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα.

Τα Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στο ρυθμό των Staventο δημιουργώντας ένα δυναμικό, dance κομμάτι και βίντεοκλιπ φτιαγμένο από τις φωτογραφίες του κόσμου. Παράλληλα, ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών της σελίδας www.capriceletsroll.gr έφτασε τους 145.666 ενώ συνολικά έγιναν πάνω από 900 uploads φωτογραφιών.

Τέλος, η ενέργεια του Shazam τόσο στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου όσο και στις στάσεις λεοφωρείων, σημείωσε πολύ υψηλότερα νούμερα ακόμα και από αντίστοιχες ενέργειες στην Ευρώπη αφού τα συνολικά Shazaμαρίσματα ξεπέρασαν τα 54.000.

Share
 

24Media Network

Το σκεπτικό της απόφασης: "Σε 20' θα είχαν φτιάξει όλα"

Ο αθλητικός δικαστής Χριστόφορος Μάρκου έκρινε ως λανθασμένη την απόφαση του διαιτητή Μάρκο Φριτζ να διακόψει οριστικά το Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός. Διαβάστε γιατί το σκεπτικό του διαφωνεί με την απόφαση του Γερμανού ρέφερι και διέταξε τη συνέχιση του αγώνα.

Το μεγάλο πρόβλημα δεν ήταν η κούραση

Το ταξίδι στα Γκραν Κανάρια άρχισε με το τέλος του αγώνα εναντίον της Μπάγερν. Λογικά τα σώματα των παικτών του Ολυμπιακού πρόλαβαν να αισθανθούν κούραση. Αυτό είναι το μικρότερο των θεμάτων των 'ερυθρόλευκων'. Το μεγαλύτερο αφορά τον Νίκολα Μιλουτίνοφ.

Φιλέρης: Ξεκούρδιστη Γκρανκάσα

Ο Γιάννης Φιλέρης γράφει για τον Ολυμπιακό που εναντίον της Γκραν Κανάρια έμοιαζε με ξεκούρδιστη γκρανκάσα που προκαλεί πόνο και θλίψη στους οπαδούς του.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

Μουσική

Η δεύτερη διαθήκη του Michael Jackson

Στην κληρονομιά του Michael Jackson, κρύβεται πλούτος και χρέη για όλους. Στον απόηχο του ‘Leaving Neverland’, πρέπει να βρούμε τι θα τα κάνουμε.

PROMO
Social Man