Eurokinissi
RULES

Οι 25 κανόνες της κίνησης

Ο μεγάλος περίπατος της Αθήνας πολλαπλασίασε την ήδη ανυπόφορη κίνηση της πόλης και εμείς καταθέτουμε τους κανόνες μας.

Η υπέροχη ιδέα του μεγάλου περίπατου της Αθήνας έκλεισε κομμάτια κεντρικών δρόμων της πόλης και η κίνηση που ήδη έκανε την πρωτεύουσα ανυπόφορη, ξαφνικά γιγαντώθηκε, προκαλώντας νεύρα και απελπισία. Για να μην βάλουμε τα κλάματα ή τις φωνές λοιπόν, αποφασίσαμε να καταγράψουμε μερικούς κανόνες της κίνησης για να την παλέψουμε όλοι μαζί.

Βρίσκεις ένα καλό πάρκινγκ και αφήνεις εκεί το αυτοκίνητο, μέχρι να έλθει στα συγκαλά του ο άνθρωπος που έκρινε πως είναι φανταστική ιδέα να κλείσεις μια εκ των ελάχιστων κεντρικών αρτηριών της Αθήνας (που μια πορεία γινόταν στο κέντρο, με 10 άτομα και ‘έπηζε’ ΟΛΗ η πόλη). Ξεκάθαρα πρόκειται για κάποιον που δεν έχει πατήσει το πόδι του στην πρωτεύουσα. Αλλιώς δεν εξηγείται το φαινόμενο, πολλώ δε ότι εφαρμόστηκε περίοδο που η κυβέρνηση συστήνει να μη χρησιμοποιούμε μέσα μεταφοράς -για να προφυλαχθούμε από τον κορονοϊό. Μήπως να αποφάσιζαν τι θέλουν απο τη ζωή μας; Γιατί εμείς -αναμφισβήτητα- θέλουμε τη ζωή μας.

Σταματάς το τρέξιμο που ξεκίνησες στην καραντίνα, γιατί μάλλον οι εγκέφαλοι του πρότζεκτ μας είδαν όλους να παίρνουμε τους δρόμους και σκέφτηκαν ‘ευκαιρία να συνεχίσουν την άθληση’.

‘Κατεβάζεις’ το Zoom και επικοινωνείς μέσω αυτού με τους φίλους που ‘χεις στην άλλη άκρη της πόλης. Τζάμπα να πάνε όσα έμαθες στην καραντίνα;

Αποκτάς έναν -επιπλέον- λόγο να πείσεις το αφεντικό σου πόσο φανταστική ιδέα είναι η εργασία από το σπίτι. Ουκ ολίγες επιχειρήσεις του εξωτερικού αποφάσισαν να αλλάξουν μενταλιτέ μετά τη δοκιμή λόγω Covid-19. Να μείνει η δική σου εταιρεία πίσω στις εξελίξεις;

Ανάβεις μια λαμπάδα στο μπόι σου, με την ευχή να φωτίσει ο Θεός τον Δήμαρχο, ώστε να συνειδητοποιήσει πως δεν ζούμε στο Χονγκ Κονγκ (δεν έχουμε τεράστιους δρόμους και δεκάδες γέφυρες ή υπόγειες διαδρομές, για να κάνουμε τη δουλειά μας), αλλά σε ένα ‘οικόπεδο’ της γης που ‘κατασκευάστηκε’ για τους μισούς οδηγούς από αυτούς που υπάρχουν.

Δεν περπατάμε στην άσφαλτο το καλοκαίρι. Καίει. Γιατί να το κάνουμε τώρα, κι ας την βάπτισαν “πεζόδρομο”.

Την πεζοδρόμηση κάποιων δρόμων την είχαν αποφασίσει για το 2004 με αφορμή τους Ολυμπιακούς και τελικά την έκαναν τώρα. Η πόλη και οι ανάγκες της αλλάζουν, δεν είναι ίδιες με τότε.

Αν είναι όντως πεζόδρομος αυτός, τότε που είναι τα παρκαρισμένα μηχανάκια;

Έχει κίνηση επειδή έχει τροχονόμους ή έχει τροχονόμους επειδή έχει κίνηση;

Καλές οι πορείες και δικαιολογημένες κάποιες φορές, αλλά πραγματικά, αν είναι να γίνονται τόσο συχνά και με τόσο λίγα άτομα, καλό θα είναι να κλείνουν μόνο μια λωρίδα.

Όχι σκουπιδιάρικα τις ώρες αιχμής ρε παιδιά.

Στα must η ανάλυση της κίνησης με τον οδηγό του διπλανού αμαξιού.

Ωχ έχει κίνηση στη Εθνική στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας. Κάποιο Nissan Almera θα έμεινε στο Αιγάλεω.

Όταν έχει κίνηση βλέπω γύρω μου ήρεμους ανθρώπους και εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο.

Η κίνηση είναι σαν τον γλίτσα. Τον καταλαβαίνεις από το “καλημέρα”.

Όταν λέμε για κίνηση εννοούμε την Κηφισίας. Εγγύηση.

Λατρεία για τους απεγνωσμένους που στο μποτιλιάρισμα αφήνουν τον μπροστινό να περάσει καμιά 50αριά μέτρα, για να βρουν την ευκαιρία να μαρσάρουν.

Ξεκινάς με γεμάτο ποτήρι καφέ από το σπίτι και μέχρι να φτάσεις γραφείο το έχεις αδειάσει.

Κηφισός, τρεις η ώρα το μεσημέρι, 15 Ιουλίου και να έχεις κολλήσει. Υπάρχει μεγαλύτερος εφιάλτης;

Ομαλή η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Σπάνιο, αλλά όταν το ακούς σκας ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

‘Έργα στην έξοδο για Αθήνα’. Το διαβάζεις και λες φωναχτά ‘ΕΜΕΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΑΛΙ ΡΕ’;

Αν σεβόντουσαν όλοι τον δακτύλιο, ίσως και να ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα στο κέντρο της Αθήνας.

Πόσες φορές έχεις ζηλέψει την ζωή στην επαρχία; Ούτε φανάρια, ούτε κίνηση, ούτε τσακωμοί πρωί πρωί στους δρόμους.

Τι κορνάρεις ρε φίλε; Όλοι σταματημένοι είμαστε, τι να κάνω; Να πετάξω;

Πρώτη – δευτέρα και πάλι πρώτη. Άχαστο σύστημα για πρωινή κίνηση στο κέντρο.