ORIGINALS

Τι σου συμβαίνει Νίκο Καρβέλα;

Το καινούριο τραγούδι του δημοφιλούς καλλιτέχνη μας έβαλε σε σκέψεις και μας δημιούργησε την απορία, 'ποιος διάολος μπορεί να μπήκε μέσα του;'

Η Μέριλ Στριπ με την εκνευριστικά καλή της ερμηνεία μας έπεισε ότι ο διάβολος φοράει όντως Prada. Με κλειστά μάτια της δώσαμε το ελεύθερο να εισβάλλει στη φαντασία μας και να ζωγραφίσει στο πλάσμα με το κόκκινο πρόσωπο και τα μαύρα κέρατα δύο κομψές ψηλοτάκουνες γόβες. Οι μεγαλύτεροι φαν της ταινίας και της Μέριλ, την αφήσαμε να του φορέσει ένα εξαιρετικά κολακευτικό για τα κιλά και την ουρά του κουστουμάκι της γνωστής επωνυμίας που έκρυβε τις πολλές τρίχες και του χάριζε ένα κάποιο σεξ απίλ. Αυτός ο σατανάς της μόδας βάλθηκε να παραμείνει στο μυαλό μας όλα αυτά τα χρόνια αλώβητος από άλλα λοιπά και ανούσια updates.

Δυστυχώς, δεν τα κατάφερε.

 

Θα αφήσω αυτό εδώ, σε περίπτωση που δεν το έχεις ακόμα ακούσει και θα σε προειδοποιήσω ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται. Ίσως είναι λιγάκι χειρότερο.

Νίκο, τι φάση; Αλήθεια τώρα τι σου συμβαίνει; Μίλα. Πες κάτι. Θα φαρμακωθώ. Όχι, εντάξει το παράκανα. Αλλά, “Οι άνθρωποι ήταν χεσμένοι και αλληλοπηδιόντουσταν“. Really?

Τι μπορεί αλήθεια να σου συμβαίνει;

Για να είμαστε ειλικρινείς, πάντοτε ο Νίκος Καρβέλας μας εξέπληττε. Τόσο με τα τραγούδια του όσο και με τις σπάνιες δηλώσεις του σε τηλεοπτικές εκπομπές όπως η βραδινή της Ρούλας για παράδειγμα. Μπες λίγο στη χρονομηχανή να πάμε μία βόλτα.

Προσοχή, ο κυβερνήτης του αεροσκάφους προειδοποιεί να προσδεθείς γερά γιατί προβλέπονται αναταράξεις.

Είμαι ένας απλός άνθρωπος” τον ακούμε να της λέει. Ένας απλός άνθρωπος που σχεδόν 20 χρόνια αργότερο θα συλλάβει τον μοναδικό συμπέρασμα για ρεφρέν: “Ο Πάνας είναι ο διάβολος άρα ο διάβολος είναι από την Ελλάδα“.

Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι το προηγούμενο βράδυ πρέπει να είδε Γκιγιέρμο ντελ Τόρο και Λαβύρινθο του Πάνα. Ξέρεις, πώς υποστηρίζουν στην Ασφάλεια ότι κάθε φορά που παίζονται στην τηλεόραση σκηνές βιασμού ή ταινίες με απαγωγές αυξάνονται και τα αντίστοιχα περιστατικά στην κοινωνία. Ε, κάτι παρόμοιο.

Έπειτα, το ξανασκέφτηκα και άρχισα να θυμάμαι όλες εκείνες τις άβολες φορές που ο Νίκος Καρβέλας αποφάσιζε να πει ή να κάνει κάτι στα καλλιτεχνικά δρώμενα με τη μορφή κοινωνικού σχολίου. Για παράδειγμα είχε γράψει το περίφημο Ο Σκύλος μου Είναι Γκέι. Ωστόσο από αυτό το τύποις φιλελεύθερο στο “Εμείς δεν έχουμε τι άλλο να πούμε και όλοι ξίνουμε τα αρχίδια μας“, υπάρχει μία τεράστια απόσταση.

Όχι;

Η βόλτα στο δισκογραφικό παρελθόν του Νίκου μου θύμισε και άλλα πράγματα. Αα τραγούδια που έγραψε για την εκπομπή της Αννίτας στο πάλαι ποτέ Alter, τις όπερες που συνέθεσε με πρωταγωνίστρια την λατρεμένη του Άννα και τους τηλεοπτικούς του τσακωμούς με το Λάκη Λαζόπουλο. Όσο και αν προσπάθησα να τα συνδέσω και να αποδώσω σε αυτά την κατρακύλα του διαβόλου που είναι από την Ελλάδα, δεν τα κατάφερα.

Από την άλλη, να σου πω κάτι; Όσο και αν παραδέχομαι ότι ποτέ μου δεν τον συμπάθησα τόσο ώστε να τον υποστηρίξω στο πρόσφατο αυτό του ατόπημα δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι αυτός ο άνθρωπος υπήρξε τραγουδοποιός μεγάλων ονομάτων του ελληνικού πενταγράμμου όπως αυτό της Ρίτας Σακελλαρίου.

Υπήρξε ο τύπος που μας συμπαραστάθηκε όσο κανείς στους νεανικούς μας χωρισμούς και μας έκανε να κλάψουμε που “πάλι αφήσαμε το γκάζι ανοιχτό”. Είναι ο άνθρωπος που έγραψε το 12. Που μπορεί τώρα να σου φαίνεται καλτ αλλά είμαι σίγουρη ότι υπήρξε μία περίοδος στη ζωή σου που το άκουγες σε loop.

Τι στο καλό πήγε τόσο άσχημα και το γύρισε τόσο πολύ; Τι;

Σε μία προσπάθεια να εξηγήσω όλο αυτό το wtf τραγούδι του με βάση την επικαιρότητα, σκέφτηκα τρεις ακόμη λόγους που θα μπορούσαν να έχουν κάποια σχέση.

Τι μπορεί αλήθεια να συμβαίνει στο Νίκο Καρβέλα;

Να έχει πάθει ‘σεντόνι’ μετά την επιτυχία των Δαιμόνων;

Έστω. Τι να πω. Πάντως χωρίς αν θέλω να πληγώσω κανένα εντάξει, δεν το λες και box office. Θα μου πεις εδώ έχει ανέβει η Μάλα και έχει κόψει εισιτήρια. Με αποστόμωσες. Σε αυτό το σημείο να πω ότι ο προφήτης Νίκος Μαστοράκης του την είχε δώσει τη λύση κάποτε. “Άσε την όπερα και γράψε για τη Στανίση” του είχε πει.

 

Να έχει την ανάγκη να φύγει από την αφάνεια και να ξαναβγεί στο προσκήνιο;

Εγώ σου λέω άντε και βγήκε. Τι θα καταλάβει; Ορίστε, τώρα βγήκε. Τι κατάλαβε; Άντε το πολύ πολύ να τον ξανακαλέσουν σε μία εκπομπή να μιλήσει περί ναρκωτικών, αλκοόλ και άλλων δαιμονιών που δεν κάνει.

Μεταξύ μας, Ρούλα να της τα ξαναπαραδεχτεί δεν υπάρχει πια στην τηλεόραση. Ούτε καν αυτό.

Να έχει πάθει πανικό που έχεις την ίδια ηλικία με το Βασίλη Λεβέντη;

Μαζί του. Μεταξύ μας και εγώ θα είχα πάθει πανικό στη θέση του. Θα προτιμούσα να ανταλλάξω την ημερομηνία γεννήσεώς μου (1951) με το Γιώργο Λεβέντη και να πηδηχτώ από το παράθυρο. Ξεκάθαρα.

Νίκο δεν ξέρω τι σου συμβαίνει. Αν δεν θέλεις να το μοιραστείς όμως δεν πειράζει. Καταλαβαίνω. Άλλωστε τώρα πια το κακό έγινε, η εικόνα του διαβόλου απέκτησε και μουστάκι. Και καράφλα.

Υ.Γ.: Νίκο, γύρνα πίσω. Ή έστω τηλεφώνα.