© Γιώργος Θωμόπουλος / Κωνσταντίνος Μπαντούνας
ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Για τον Νίκο Βεργέτη, το γράψιμο πρέπει να έχει ρυθμό και να στάζει αίμα

Ο συγγραφέας και εκδότης των εκδόσεων Κυψέλη σε μία συζήτηση για το νέο του βιβλίο, τη γοητεία της Λατινικής Αμερικής, τον Roberto Bolano, τις σκόπιμες και άσκοπες αναζητήσεις, το Google που είναι το τέλος της ποίησης και την ισορροπία ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη.

Τον γνωρίσαμε με το Χόλι Μάουντεν, ακολούθησαν τα διηγήματα της Ιπποκράτους και Ασκληπιού γωνία και πιο πρόσφατα το τρομερά ενδιαφέρον Τορκί Μπαρ. Τώρα, όπως κάνει κάθε δύο χρόνια, επιστρέφει με το νέο του βιβλίο Τετάρτη, μετά το Φρουμέλ· ένα πολυφωνικό μυθιστόρημα γεμάτο ιστορίες από τη Λατινική Αμερική που κάνουν τον αναγνώστη να χάνεται στις σελίδες του  και ετοιμάζεται για τη δεύτερή του έκδοση.

Ο Νίκος Βεργέτης, συγγραφέας και εκδότης των εκδόσεων Κυψέλη, έρχεται στο Ανοιχτό Βιβλίο για μία συζήτηση γύρω από το νέο του πόνημα, τη γοητεία της Νότιας Αμερικής, τον Roberto Bolano, τις σκόπιμες και άσκοπες αναζητήσεις, το Google που είναι το τέλος της ποίησης αλλά και την ισορροπία ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη.

Ποια είναι η Ιφιγένεια την οποία αναζητά ο πρωταγωνιστής; Πότε και γιατί παίχτηκε το «Ματς της Ντροπής» στη Χιλή; Έχουν χάσει ή όχι τη γοητεία τους τα Εξάρχεια; Τι σχέση έχουν οι Λατινοαμερικάνοι ζαχαροπλάστες με τα μυθικά τέρατα; Πώς λεγόταν ο τρίτος Ρώσος που έπαιζε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 στον Ολυμπιακό; Και, τελικά, πότε έχει και πότε δεν έχει νόημα το γράψιμο;

Αυτά και άλλα πολλά από τον Νίκο Βεργέτη στο σημερινό Ανοιχτό Βιβλίο, το podcast του OneMan για τα βιβλία.

Άκου το επεισόδιο

Βρες και κάνε subscribe στο Podcast στο Spotify, στην Apple και στην Google.

Ακολούθησε τον Γιώργο Ρομπόλα στο Facebook και το Instagram.

Άκου όλα τα επεισόδια