ΣΙΝΕΜΑ

Όταν όλα γκρεμιστούν, θα μείνει όρθιος μόνο ο σωσίας του Τσαρλς Μπρόνσον

O Robert Kovaks ήρθε για να σώσει το κακό σινεμά που αγαπάμε.

Πριν από μερικές μέρες, σε κάποια απομονωμένη ακτή του Ίντερνετ ακούστηκε ένας ήπιος παφλασμός και μετά από λίγο ένα μακρόσυρτο, καθησυχαστικό ‘χςςςςςςςςςς’. Ήταν τα νερά που τραβήχτηκαν, αφήνοντας πίσω τους νωπή άμμο, παραζαλισμένα καβουράκια, σπασμένα κοχύλια και το τρέιλερ μιας ταινίας που θα μπορούσε κάλλιστα να είχε γυριστεί το 1978:

Από το αυτοκίνητο στο πρώτο κιόλας πλάνο καταλαβαίνει κανείς ότι το ‘Death Kiss’ δεν γυρίστηκε το 1978 (είναι φετινή ταινία), αλλά όποιος δει το trailer μέχρι τέλους θα συμφωνήσει ότι είναι ένα φιλμ που θα δημιουργούσε αίσθηση πριν από 40 χρόνια. Τόσο λόγω του θέματός του (σιωπηλός άνδρας αδικημένος από την κοινωνία, αποφασίζει να πάρει εκδίκηση από το σύμπαν, το σύμπαν αντιστέκεται σθεναρά αλλά στο τέλος υποκύπτει), όσο – κυρίως – λόγω του πρωταγωνιστή του που μοιάζει απίστευτα με τον Τσαρλς Μπρόνσον του 1978.

 

Το όνομά του είναι Robert ‘Bronzi’ Kovacs και στην πραγματικότητα αυτή η δουλειά του: να παριστάνει τον Τσαρλς Μπρόνσον. Με μια γρήγορη ανάγνωση του βιογραφικού του, μαθαίνουμε ότι γεννήθηκε στην Ουγγαρία, ότι έχει ταξιδέψει πολύ και ότι κατά καιρούς έχει εργαστεί ως ξυλουργός, εκπαιδευτής αλόγων και επαγγελματίας οπλίτης. Οι επαγγελματικοί του πειραματισμοί σταμάτησαν όταν συνειδητοποίησε πόσο πολύ μοιάζει με τον Τσαρλς Μπρόνσον, οπότε συνέχισε να ζεις ως επαγγελματίας σωσίας του Τσαρλς Μπρόνσον. Εμφανιζόταν σε events και παρουσίαζε διάφορα σκετσάκια σε ράντσα και θεματικά πάρκα. Σε ένα απ’ αυτά τον είδε ο σκηνοθέτης Rene Perez και συνέλαβε το υπερσχέδιο να γυρίσει μια ταινία σαν αυτές που γύριζε ο Τσαρλς Μπρόνσον με τον σωσία του Τσαρλς Μπρόνσον. Έτσι γεννήθηκε πέρσι το ‘From Hell to Wild West’.

Πέρσι ήταν αυτό, φέτος το ‘Death Kiss’, όλα δείχνουν ότι αυτή η συνεργασία θα αποδώσει πολλούς καρπούς στα χρόνια που έρχονται (ο Ρενέ είναι μηχανή παραγωγής ταινιών, έχει υπογράψει 18 τα τελευταία 9 χρόνια). Και είμαστε φοβερά ενθουσιασμένοι μ’ αυτήν την προοπτική – ο Ρόμπερτ έχει ένα ανεκτίμητο υπνωτικό quality που σε μουδιάζει ωραία και σε κάνει να τα ξεχνάς όλα και να κοιτάς απλώς, χωρίς να κρίνεις αυτό που βλέπεις. Τους θέλουμε αυτούς τους ηθοπιοιούς και τις θέλουμε αυτές τις ταινίες.

Θέλουμε σίγουρα και σκηνοθέτες σαν τον Rene Perez, που φροντίζει να εφοδιάζει τον Ρόμπερτ με ωραία, γυαλιστερά πιστόλια και άφθονες σφαίρες και δεν ξεχνά να ρίχνει δίπλα του φοβερά κορίτσια, όπως η indie Eva Hamilton, η θυελλώδης Karin Braus και η Stormi Maya που δύσκολα περιγράφεται με ένα επίθετο.

 

Εννοείται ότι ο Ρόμπερτ Κόβακς τις σώζει όλες στο τέλος. Δεν είναι σπόιλερ, αυτό, είναι η κατάσταση των πραγμάτων. Ο Ρόμπερτ Κόβακς σώζει.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:

Όλα τα τρέιλερ που πρέπει να τσεκάρεις