REVIEWS

Το ήξερες ότι κυκλοφορεί το ‘Valentino Rossi The Game’;

Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω γιατρός.

Ανάμεσα σε F1 και MotoGP, σε αυτοκινήτο και μηχανή, είμαι fan των πρώτων, δεν μπορώ να κρυφτώ. Πάντως, νομίζω ότι αυτό προέκυψε κι ως «ανάγκη», ως αυτοάμυνα, σε δύο μηχανές έχω ανέβει, έπεσα ισάριθμες φορές. Γι’ αυτό το λόγο, όπως σε οτιδήποτε δεν κάνω καλά, τρέφω μεγάλη εκτίμηση και θαυμασμό σε όποιον τα καταφέρνει. Γιατρέ μου, τα σέβη μου.

Του Αγίου Βαλεντίνου

Valentino Rossi, προσωνύμιο ο γιατρός, the doctor, il dottore. Όλοι τον ξέρουν, ακόμα κι αν δεν (πολύ)ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δη αυτόν στις δύο ρόδες. Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα ότι πρόκειται για τον μεγαλύτερο αναβάτη όλων των εποχών. Παρόλα αυτά, για να περάσουμε σιγά-σιγά και στο θέμα μας, όταν βγαίνουν videogames τέτοιου είδους («αφιερωματικά», «διαφημιστικά», τελοσπάντων με το όνομα ενός μεγάλου αθλητού), το μυαλό μας πονηρεύεται. Ευτυχώς, δεν είναι αρπαχτή, κάτι γίνεται σωστά στο ‘Valentino Rossi The Game’, το οποίο κυκλοφορεί ήδη από τις 17 Ιουνίου σε PS4, Xbox One και PC.

Καταρχάς, πρόκειται για το official videogame του MotoGP, ο πλήρης τίτλος είναι ‘MotoGP 16: Valentino Rossi The Game’. Developer είναι η χρόνια στο κουρμπέτι ιταλική Milestone (με καλύτερη στιγμή της, ίσως, τα hardcore SBK games) και απλά, αυτή τη σεζόν, το νέο παιχνίδι έρχεται με κάτι έξτρα.

Στο εν λόγω game, πέρα από τα επίσημα καθιερωμένα της σεζόν που διανύουμε (Moto3, Moto2, MotoGP, αναβάτες, ομάδες, πίστες), προστίθεται η «ζωή» του Valentino κι ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα career modes σε παιχνίδι του είδους. Τι σημαίνει αυτό; Μισό να βάλω ένα βίντεο κι επιστρέφω.

 

Θες να παίξουμε (με) τον γιατρό;

Ξεκινώντας στο ράντσο του Rossi δεν εκτρέφεις αγελάδες αλλά μαθαίνεις τα βασικά, την οδηγική συμπεριφορά μιας μηχανής. Dirt bike, ΟΚ, αλλά όλο αυτό εξελίσσεται σε ένα ωραιότατο tutorial που σκοπό έχει να σε βοηθήσει, ο κορυφαίος αναβάτης είναι δίπλα σου.

Είσαι νέο παιδί, ταλαντούχο ελπίζω, θέλεις να φτιάξεις τ’ όνομά σου και σταδιακά θ’ ανέβεις τις κλάσεις, από το Moto3 έως την κορωνίδα MotoGP. Επιπλέον, υπάρχει το VR46 mode όπου μπορείς να λάβεις μέρος σε διάφορα events (έως rally και drift challenges), ενώ δεν πρέπει να ξεχάσω τις ιστορικές προκλήσεις (20) από την καριέρα του Rossi. Και ναι, μπορείς να τρέξεις στην Laguna Seca.

 

Να σημειώσουμε εδώ ότι υπάρχουν offline και online modes. Τα δεύτερα θέλουν λίγο στρώσιμο κινητήρα (αχ βρε Milestone), ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα διορθωθούν στην πορεία. Επίσης, τα γραφικά δεν είναι συγκλονιστικά όπως θα περίμενε κανείς από ένα game αυτής της γενιάς, αλλά το βασικό, το πολύ βασικό, είναι σχεδόν όπως πρέπει, και μιλάω για τον χειρισμό.

Με την ενεργοποίηση (ή απενεργοποίηση) των βοηθειών, ικανοποιείται ο πρωτάρης αλλά και ο πιο έμπειρος. Επίσης, κάτι που το ζητάω κολασμένα από τα F1 games εδώ και καιρό, υπάρχει ένας πολύ χρήσιμος οδηγός στησίματος της μηχανής γιατί δεν δουλεύουμε όλοι σε συνεργείο. Τέλος, επειδή οι πτώσεις είναι οδυνηρές (και ψηφιακά), το rewind που το έχουμε δει σε πολλά racing games, είναι εδώ για να διορθώσει το λάθος, δικό σου ή της «κακιάς» ΑΙ.

What’s up doc?

Ο εννιά φορές πρωταθλητής (1 στα 125 κυβικά, 1 στα 250, και χρησιμοποιώντας και το δεύτερο χέρι 7 στη μεγάλη κατηγορία) αξίζει ένα δυνατό videogame και σα να το βρίσκει, σε ένα υπο-είδος (δίτροχα) που δεν έχει φοβερό παρελθόν στο gaming ούτε αντίπαλο δέος. To μόνο που λάτρεψα ήταν το Tourist Trophy, το ‘Gran Turismo’ σε 2 ρόδες της Polyphony Digital. Δεν ξέρω αν το φοβάσαι ή σου μοιάζει παιχνίδι για ειδικό κοινό, πάντως μια δοκιμή ίσως σε πείσει. Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς.