MOLON LAVE: Αψήφησε τα στερεότυπα
Το νέο μήνυμα «Αψήφησε τα στερεότυπα» που προβάλει το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Μίας Σοδειάς MOLON LAVE, δηλώνει τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της μάρκας μας.
- 13 ΙΟΥΝ 2025
Το νέο μήνυμα «Αψήφησε τα στερεότυπα» που προβάλει το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Μίας Σοδειάς MOLON LAVE, δηλώνει τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της μάρκας μας.
Διακεκριμένες φωνές από την Παλαιστίνη, το Ισραήλ και την Ελλάδα στρέφουν την προσοχή τους στην ανθρωπιστική κρίση στη Γάζα, σε μια δημόσια εκδήλωση στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.
Η Converse ενώνει για δεύτερη φορά τις δυνάμεις της με την Isabel Marant, μετά την πρώτη τους συνεργασία το 2024, επιβεβαιώνοντας πως η υψηλή μόδα και το casual street style είναι άρρηκτα συνδεδεμένα
Το αριστούργημα του 21ου αιώνα “Mulholland Drive” του διάσημου σκηνοθέτη David Lynch προβάλλεται στο Αίγλη Cinema από 12.6 και για περιορισμένες προβολές
Στις 25, 27 & 29 Αυγούστου μαζί του θα ξεσηκωθεί το μέσα μας και κάθε ανάγκη για φευγιό από αυτά που μας πικραίνουν.
Ξεκινά η προπώληση εισιτηρίων για τις παραστάσεις του φετινού, 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Τα παραδοσιακά όργανα των Χαΐνηδων συναντούν τις αρμονίες των κλασικών οργάνων της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
Η μπύρα με τη μοναδική φρουτώδη γεύση, τη μοντέρνα φινέτσα και την ξεχωριστή μπλε φιάλη συνδύασε το λανσάρισμά της στη χώρα μας με ένα εντυπωσιακό exclusive event
Η Marks & Spencer υποδέχεται το φετινό καλοκαίρι με φρέσκια διάθεση, στιλ και ανεμελιά, μέσα από τη νέα της καμπάνια «Summer Like You Mean It: Καλοκαίρι Όπως το Θες», που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα καταστήματα.
Πέμπτη 26 Ιουνίου. Ιnternational co-headliners, σε μια βραδιά γεμάτη big reveals, exclusive content & uplifting music.
Η Samsung ενώνει τις δυνάμεις της με τον Jamie Oliver για τη δημιουργία μιας νέας σειράς συνταγών σε συσκευές Bespoke AI
Από τις 31 Οκτωβρίου, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, στο Πτι Παλαί
Το Reflected, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικής μουσικής, διοργανώνει ένα event που ενώνονται η μουσική και κοινωνική δράση σε ένα βράδυ γεμάτο έμπνευση, ρυθμό και ουσιαστικό περιεχόμενο – αυτή τη φορά, με θέα το λιμάνι του Πειραιά στο ηλιοβασίλεμα.
Αυθεντικοί και με μια χημεία που δεν σκηνοθετείται, η Κλέλια Ανδριολάτου και ο Εμμανουήλ Καραλής πρωταγωνιστούν στη νέα digital καμπάνια των TGI Fridays™, με τίτλο «Στα Fridays™ το ζεις και με το παραπάνω».
Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.