PUBLI

Η Carrera ανακοινώνει τον Jared Leto ως το πρόσωπο της καμπάνιας Carrera 2016

Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον Φεβρουάριο του 2016.

Η ιταλική lifestyle μάρκα γυαλιών Carrera, με ενθουσιασμό ανακοινώνει ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και επιχειρηματίας Jared Leto, είναι το νέο πρόσωπο του καμπάνιας γυαλιών Carrera για το 2016.  Γιορτάζοντας την 60η Επέτειο της μάρκας, η Carrera έχει επιλέξει ένα από τα πιο αντισυμβατικά ταλέντα του κόσμου για να αντιπροσωπεύσει τη νέα συλλογή της «Maverick».

«Ξέρω την Carrera από τότε που ήμουν παιδί – λέει ο Leto – και όταν είδα το πρότζεκτ της συλλογής Μaverick, συνδέθηκα αμέσως μαζί της, αφού μιλά για ανθρώπους που είναι γενναίοι, που είναι τολμηροί, που ρισκάρουν, για ανθρώπους ατίθασους, για αυτούς που δεν φοβούνται να αποτύχουν, το είδος των ανθρώπων που αποτέλεσαν για μένα έμπνευση σε όλη μου τη ζωή».

«Είμαι ενθουσιασμένος για αυτή τη συνεργασία και για τη δέσμευση του Jared σε αυτό το πρότζεκτ», λέει ο Massimo Pozzetti, Global General Manager της Carrera. «Η Carrera τον επέλεξε επειδή ενσαρκώνει ιδανικά την τόλμη και τον αυθορμητισμό της νέας συλλογής Maverick και διαπιστώσαμε με μεγάλη χαρά ότι ήταν ήδη λάτρης της μάρκας».

Γνωστός για την ικανότητά του να μπαίνει απόλυτα στους ρόλους που υποδύεται, ο Leto προσωποποιεί έναν γεμάτο αυτοπεποίθηση, ρισκαδόρο αντικομφορμιστή, έναν πραγματικό Μaverick – αποτελώντας ιδανική επιλογή casting για την καμπάνια. Σαν το νέο πρόσωπο της μάρκας, ο Leto με τη βοήθεια αντισυμβατικών καλλιτεχνών και μουσικών με μοναδικές εμπνεύσεις, θα φτιάξουν μαζί ένα δημιουργικό βίντεο, του οποίου θα ηγείται ο ίδιος. 

Η νέα και τολμηρή συλλογή Maverick, παρουσιάζεται τον Φεβρουάριο, αποκαλύπτοντας μια ανανεωμένη φόρμα, μια μοναδική κατασκευή γέφυρας και συνολικά ανάλαφρη εφαρμογή.  Οι υπέρλεπτοι σκελετοί τόσο των γυαλιών ηλίου όσο και των γυαλιών οράσεως σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν μια ανάλαφρη αίσθηση που συνδυάζει άνεση όλη τη μέρα και σύγχρονο στιλ. 

Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον Φεβρουάριο του 2016.