PUBLI

Η Gilette γιορτάζει τη δύναμη των ανδρών να επιλέγουν την εμφάνισή τους, παρουσιάζοντας την καμπάνια ”Κάθε καλοκαίρι έχει πρόσωπο”

Με αφορμή την ταινία «Rogue One: A Star Wars Story», η Gillette και η Lucasfilm εξερευνούν τις ιστορίες πίσω από τα πρόσωπα

Ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του Rogue One: A Star Wars Story, της πρώτης ανεξάρτητης ταινίας με θέμα από τη μυθολογία του Star Wars, δύο από τις πιο εμβληματικές καταναλωτικές μάρκες στον κόσμο, δίνουν ζωή στις ιστορίες που βρίσκονται πίσω από κάθε πρόσωπο. Η Gillette, η κορυφαία μάρκα προϊόντων ανδρικής περιποίησης, παρουσιάζει τη διεθνή καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει ένα Πρόσωπο», σε συνεργασία με την Lucasfilm.

Καθώς η ταινία Rogue One αφηγείται την ιστορία που βρίσκεται πίσω από τους γενναίους Επαναστάτες, η ιστορία της Gillette μιλά για τη δύναμη που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο κάθε άνδρα, καθώς προετοιμάζεται για τις προκλήσεις μιας καινούριας μέρας. Το πρόσωπο είναι το μέσο με το οποίο κάθε άνδρας επικοινωνεί την ιστορία του, όταν όλα τα άλλα αφαιρούνται. Γι’ αυτό και υπάρχει δύναμη στην εμφάνιση που επιλέγουν οι άνδρες να δημιουργούν για τον εαυτό τους.

Η καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει Πρόσωπο»

Η καμπάνια της Gillette «Κάθε Ιστορία Έχει Πρόσωπο» παρουσιάστηκε την 1η Νοεμβρίου 2016, με την παρουσίαση ενός μακράς διάρκειας σποτ, το οποίο συνδέει τις ιστορίες των αγνώστων προσώπων στο σύμπαν του Star Wars με τη θεμελιώδη αλήθεια ότι το πρόσωπο κάθε ανθρώπου διηγείται την ιστορία του, μέσα από την εμφάνιση που επιλέγει να δημιουργήσει.

«Είναι απίστευτα συναρπαστικό να δουλεύουμε με μια θρυλική σειρά ταινιών, η οποία προσεγγίζει το ανδρικό μας κοινό και αναδεικνύει την ιστορία που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο και την εμφάνιση που επιλέγει κάθε άνδρας» είπε ο John Mang, Vice President, Global Gillette. «Τα προϊόντα της Gillette, της κορυφαίας μάρκας στον κόσμο για την ανδρική περιποίηση, εξασφαλίζουν στους άνδρες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη δική τους ιστορία και να συνεχίσουν δυναμικά το ταξίδι τους – όποιες κι αν είναι οι προκλήσεις που θα συναντήσουν στην πορεία.»

Η καμπάνια περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά αντικείμενα των δύο «κόσμων», όπως τα μοναδικά Rogue One: A Star Wars Story Special Edition Gift Packs. Η συλλεκτική αυτή έκδοση, με ειδικά σχεδιασμένη συσκευασία, περιλαμβάνει προϊόντα Gillette τα οποία παρέχουν σε κάθε άνδρα την ακρίβεια που χρειάζεται, για να κατακτήσει το Γαλαξία.

Η ειδική έκδοση, που διατίθεται στα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, κυκλοφορεί σε τρεις ειδικές συσκευασίες με κλασσικούς χαρακτήρες του Star Wars και αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο για να διαμορφώσει και να εκφράσει κάθε άνδρας την ιστορία που θέλει να πει στον κόσμο.

Μάθετε περισσότερα για την καμπάνια της Gillette “Every Story Has a Face” και δείτε το παγκόσμιο μακράς διάρκειας σποτ  στο https://www.youtube.com/watch?v=ZbDKjI1skfQ.

Σχετικά με τη Gillette

H Gillette, για πάνω από 110 χρόνια, προσφέρει τεχνολογία ακριβείας και απαράμιλλη απόδοση προϊόντος, βελτιώνοντας τη ζωή περισσότερων από 750 εκατομμυρίων ανδρών σε όλο τον κόσμο. Από το ξύρισμα και την περιποίηση του δέρματος, η Gillette προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των ξυριστικών μηχανών, pre-shave (gel, αφρός) και after shave. Για περισσότερες πληροφορίες και τα τελευταία νέα για τη Gillette, επισκεφθείτε http://www.gillette.gr

Σχετικά με την Procter & Gamble:

H P&G εξυπηρετεί τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο διαθέτοντας ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Mr. Proper, Viakal, Swiffer, Aussie. Η P&G δραστηριοποιείται σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.

Σχετικά με την Lucasfilm Ltd.

H Lucasfilm Ltd., πλήρους ιδιοκτησίας θυγατρική εταιρεία της The Walt Disney Company,  είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή κινηματογραφικών, τηλεοπτικών και ψηφιακών προϊόντων ψυχαγωγίας. Πλέον των τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών, οι δραστηριότητες της εταιρείας περιλαμβάνουν  την κατασκευή visual effects και audio post-production, την ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών ψυχαγωγίας, καθώς και τη διεθνή εμπορική διαχείριση των περιουσιακών της στοιχείων, όπως των θρυλικών franchise ταινιών STAR WARS και INDIANA JONES. Η έδρα της Lucasfilm Ltd. βρίσκεται στη βόρεια Καλιφόρνια. 

Η Lucasfilm, το λογότυπο Lucasfilm, το STAR WARS και τα σχετιζόμενα περιουσιακά στοιχεία αποτελούν εμπορικά σήματα ή/και πνευματική ιδιοκτησία, στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, της Lucasfilm Ltd. ή/και συνδεδεμένων εταιρειών.

©2016 & TM Lucasfilm Ltd. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Σχετικά με το “Rogue One: A Star Wars Story”

Η Lucasfilm παρουσιάζει την πρώτη μεμονωμένη ταινία της σειράς Star Wars, την ολοκαίνουργια επική περιπέτεια, “Rogue One: A Star Wars Story”. Σε μια περίοδο συγκρούσεων, μια ομάδα απίθανων ηρώων ενώνουν δυνάμεις με σκοπό να κλέψουν τα σχέδια για το Αστέρι του Θανάτου, το απόλυτο όπλο καταστροφής της Αυτοκρατορίας. Το κρίσιμο αυτό γεγονός στην ιστορική εξέλιξη του Star Wars φέρνει μαζί συνηθισμένους ανθρώπους, που επιλέγουν να κάνουν ασυνήθιστα πράγματα και στην πορεία να συμμετάσχουν σε κάτι μεγαλύτερο από τους ίδιους.

Στην ταινία “Rogue One: A Star Wars Story”, με σκηνοθέτη τον Gareth Edwards, πρωταγωνιστούν οι Felicity Jones, Diego Luna, Ben Mendelsohn, Donnie Yen, Mads Mikkelsen, Alan Tudyk, Riz Ahmed, Jiang Wen και Forest Whitaker. Παραγωγοί είναι οι Kathleen Kennedy, Allison Shearmur και Simon Emanuel, ενώ Executive Producers είναι οι  John Knoll και Jason McGatlin.

Η ταινία “Rogue One: A Star Wars Story” θα προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες από τις 15 Δεκεμβρίου 2016.