PUBLI

Hitman: Πράκτορας Νο.47 σε ‘κινηματογραφική’ αποστολή από την Πέμπτη

Ένα από τα καλύτερα βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών, βγαίνει στις 20 του μηνός στις κινηματογραφικές αίθουσες και το ONEMAN εξασφάλισε για σένα ένα συλλεκτικό τρέιλερ.

Ο Πράκτορας No. 47 έχει σχεδιαστεί γενετικά με σκοπό να αποτελέσει την τέλεια φονική μηχανή. Το όνομά του έχει προκύψει από τα δύο τελευταία ψηφία του barcode που υπάρχει σαν τατουάζ στο πίσω μέρος του λαιμού του. Είναι το αποκορύφωμα δύο δεκαετιών έρευνας -και 46 προηγούμενων παρόμοιων πρακτόρων-κλώνων- με αξεπέραστη δύναμη, ταχύτητα, αντοχή και ευφυΐα.

Ο τελευταίος του στόχος είναι μια τεράστια οργάνωση, που σχεδιάζει να ξεκλειδώσει το μυστικό του παρελθόντος του Πράκτορα No. 47 για να δημιουργήσει έναν στρατό δολοφόνων με ικανότητες που ξεπερνούν ακόμη και τις δικές του. Ενώνοντας τις δυνάμεις του με μια νέα γυναίκα που μπορεί να έχει το μυστικό για να ξεπεράσουν τους πανίσχυρους και μυστηριώδεις εχθρούς  τους, ο Πράκτορας No. 47 έρχεται αντιμέτωπος με συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τις ρίζες του, αλλά και με τον πιο θανάσιμο εχθρό του σε μια επική μάχη.

 

Ένα από τα πιο πετυχημένα και δημοφιλή βιντεο-παιχνίδια όλων των εποχών. Ένας εμβληματικός αντι-ήρωας. Εκατομμύρια θαυμαστές ανά τον κόσμο. Και ένα κινηματογραφικό franchise που ξεκινάει εκρηκτικά, με μια ταινία που θα λατρέψουν οι φαν των ταινιών δράσης. Το «Hitman: Πράκτορας No. 47» μάς συστήνει το γεμάτο κινδύνους σύμπαν του Πράκτορα 47, ενός μυστηριώδους άνδρα που είναι η απόλυτη φονική μηχανή, εκπαιδευμένος να κινείται στις σκιές και να χτυπά με αμείλικτη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.

 

Για τον Ρούπερτ Φρεντ, που τον υποδύεται, ο Πράκτορας 47 είναι ένα συναρπαστικό ερωτηματικό: «Πάντα με ενδιαφέρει αυτό που κρύβει ένας χαρακτήρας», λέει ο, γνωστός για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην τηλεοπτική σειρά «Homeland», Βρετανός ηθοποιός. «Στην περίπτωση ενός επαγγελματία εκτελεστή, ποια είναι η ανθρώπινη πλευρά του; Μπορείς να αφαιρέσεις τα ανθρώπινα συναισθήματα από κάποιον; Στην επιφάνεια, ο 47 μοιάζει με ρομπότ, αλλά είναι ένας άνθρωπος σαν εμάς. Απλώς είναι πολύ καλός στο να το κρύβει».

Η κρυμμένη του ανθρωπιά προδίδεται όταν συναντά την Κάτια, μία αποκομμένη από την κοινωνία, γενναία γυναίκα που έχει ως αποστολή να ξεκλειδώσει τα μυστικά του θολού παρελθόντος της οικογένειάς της. Όταν αποκαλύπτεται ότι το παρελθόν αυτό σχετίζεται με εκείνο του 47, οι δυο τους αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι η Κάτια είναι τώρα μέρος του επικίνδυνου κόσμου του. «Ο 47 τής μαθαίνει όλα όσα ξέρει, πράγματα που δεν μπορούσε να φανταστεί. Την δοκιμάζει, την φέρνει στα όριά της αλλά τελικά αυτό είναι απελευθερωτικό για εκείνη», λέει η Χάνα Γουέαρ που την υποδύεται.

Μαζί, αντιμετωπίζουν την μυστηριώδη παρουσία του Τζον Σμιθ (Ζάκαρι Κουίντο), ο οποίος αρχικά υποστηρίζει ότι θέλει να βοηθήσει την Κάτια αλλά κρύβει τα δικά του μυστικά κίνητρα, που τον καθιστούν τον πιο τρομακτικό εχθρό του Πράκτορα 47. Πιστή στην νοοτροπία του παιχνιδιού, η ταινία αποκαλύπτει σιγά-σιγά τα χαρτιά της, επιφυλάσσοντας εκπλήξεις για το ποιος είναι ο ήρωας και ποιος ο κακός της ιστορίας, ανάμεσα σε σκηνές δράσης που κόβουν την ανάσα.

 

Την ταινία σκηνοθετεί ο πρωτοεμφανιζόμενος Αλεξάντερ Μπαχ, που έδωσε έμφαση στους χαρακτήρες εν μέσω της καταιγιστικής δράσης. Αναμιγνύοντας μεγάλης κλίμακας δράση, με καταδιώξεις αυτοκινήτων, συγκρούσεις ελικοπτέρων με κτίρια και εκρήξεις, με σκηνές μάχης σώμα με σώμα, ο Μπαχ, μαζί με την ελίτ ομάδα χορογράφων δράσης και κασκαντέρ, είχε ένα βασικό μότο: οι θεατές «να αισθάνονται μέρος της δράσης, σαν να βρίσκονται κι αυτοί εκεί και να το παρακολουθούν από κοντά».

«Tο αποκαλούμε ‘Gun Fu’, δηλαδή kung fu με όπλα στα χέρια σου», λέει γελώντας ο Φρεντ σχετικά με το χαρακτηριστικό στιλ του Πράκτορα 47. «Οι ιδέες για τις κινήσεις και τις σκηνές πάλης προέρχονται από το ίδιο το βιντεοπαιχνίδι, το οποίο και ακολουθούμε πιστά όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση του 47, τις μεθόδους του και το στιλ κινηματογράφησης. Και όχι μόνο αυτό: όπως και στο παιχνίδι, η λογική δεν είναι πάντα να βγάλει κανείς το όπλο του. Αντίθετα, δίνουμε έμφαση στην μεταμφίεση, στις υπόγειες κινήσεις, στην ευφυΐα ενός ανθρώπου που ξέρει ότι μπορεί να επικρατήσει αν είναι ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους».

Οι συντελεστές υπόσχονται ότι η τελική μάχη του Πράκτορα 47 με τον Τζον Σμιθ δεν μοιάζει με οτιδήποτε έχουμε δει σε ταινία δράσης, με τους δύο ηθοποιούς να εκπαιδεύονται για μήνες στις διαφορετικές μεθόδους πάλης των χαρακτήρων έτσι ώστε να εξασφαλίσουν ότι οι φιλόδοξες σκηνές θα αποδοθούν όσο το δυνατόν πιστότερα. «Νομίζω ότι το κοινό είναι αρκετά εκπαιδευμένο πια στο να εντοπίζει τρικ», λέει ο Φρεντ. «Μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος κάνει τις κινήσεις ή όχι, άρα από την αρχή είπα ότι ήθελα να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα – εκτός αν είναι υπερβολικά επικίνδυνο!»

 

Για τους συντελεστές, το «Hitman: Πράκτορας No. 47» φιλοδοξεί να είναι εκείνη η ταινία που θα ανατρέψει μια και καλή το κλισέ ότι τα βιντεοπαιχνίδια δεν μεταφέρονται με επιτυχία στο σινεμά. «Θυμάμαι μια εποχή που κυριαρχούσε η άποψη ότι δεν υπάρχουν καλές ταινίες που να βασίζονται σε κόμικ», λέει ο παραγωγός της ταινίας, Έιντριαν Ασκάριε. «Μετά, βγήκε το “Blade”, οι “X-Men” και ο “Spider-Man” και τώρα πια θεωρούνται οι κολόνες της βιομηχανίας. Νομίζω ότι είναι ώρα για τα βιντεοπαιχνίδια, και αυτή η ταινία θα ευχαριστήσει τους φαν του βιντεοπαιχνιδιού αλλά και όλους όσοι αγαπούν τις περιπέτειες δράσης».