Διαδικτυακές εκδηλώσεις ενημέρωσης για τα προγράμματα σπουδών του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου
Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου πραγματοποιεί διαδικτυακη εκδηλώση ενημέρωσης προγραμμάτων σπουδών ως εξής:
- 1 ΙΟΥΛ 2020
Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου πραγματοποιεί διαδικτυακη εκδηλώση ενημέρωσης προγραμμάτων σπουδών ως εξής:
Από το 1903, η σφραγίδα ‘Probus Scafusia’ πιστοποιεί τα υψηλά στάνταρ της IWC Schaffhausen για την ποιότητα και την μακρά διάρκεια ζωής των προϊόντων της.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή ενέργεια του Μακεδονικού Χαλβά
με τίτλο «Μαζί τη Μόνη Δευτέρα που Αγαπάμε», υποστηρίζοντας το Σωματείο Πνοή – Φίλοι Εντατικής Θεραπείας Παιδιού
#agapamedeftera #makedonikoshalvas
Κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει καθημερινά το ΣΚΡΑΤΣ. Την προηγούμενη εβδομάδα, από τις 22 έως τις 28 Ιουνίου 2020, το ΣΚΡΑΤΣ μοίρασε συνολικά 2.662.796 ευρώ.
Το δημοφιλές παιχνίδι μοιράζει πάνω από 40.000 ευρώ στην επόμενη συγκέντρωση
Το Νούμερο 1 Ανδρικό Σαμπουάν στον Κόσμο, το ULTREX MEN, λανσάρει το νέο σαμπουάν «με τη σφραγίδα» του ΘΡΥΛΟΥ του ποδοσφαίρου, Cristiano Ronaldo – ‘Legend by CR7’.
Το Most Valuable Perfume της σειράς αρωμάτων STR8
H αγαπημένη μάρκα ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ παράγει καθημερινά μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων κορυφαίας διατροφικής αξίας, υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών και απαράμιλλης γεύσης. «Ακούγοντας» τις νέες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών που αναζητούν ισορροπημένες, υγιεινές και πάντα νόστιμες επιλογές, καινοτομεί για ακόμη μία φορά και δημιουργεί το PROTEIN!
Tα FITNESS AWARDS έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η Reebok ‘αγκαλιάζει΄ τη νέα πραγματικότητα στο χώρο της άθλησης, με αφορμή το άνοιγμα των γυμναστηρίων και την επιστροφή στην καθημερινότητα.
Η Lidl Ελλάς επενδύει στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας και προχωρά στην εγκατάσταση του πρώτου σταθμού της εταιρίας πράσινης φόρτισης με ηλεκτρική ενέργεια, στο νέο της κατάστημα στην Κασσανδρεία Χαλκιδικής.
Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε για 3η συνεχή χρονιά ως Employer of Choice κατακτώντας μάλιστα φέτος την κορυφή, ως ο πιο Επιθυμητός Εργοδότης στην Ελλάδα.
Η αλεπού είπε ακολούθησέ με… έχω κεράσι…. Αν άκουγες μια αλεπού, που τη λένε ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ, να σου μιλάει για μια γεύση με κεράσι, δε θα τη δοκίμαζες;
Η σαμπάνια Moët & Chandon διοργάνωσε ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Ζήσε τη στιγμή – Ζήσε στο τώρα!» με την καθοδήγηση της Life & Business Coach, Μάρεας Λαουτάρη.
Είστε έτοιμοι να αλλάξετε την καθημερινότητά σας; Καλωσορίστε το νέο Yamaha Tricity 300 που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου!