Ένα σύνολο υπηρεσιών που σχεδιάστηκαν με στόχο το οικογενειακό ταξίδι με αεροπλάνο να αποτελεί την πιο ευχάριστη, απρόσκοπτη και διασκεδαστική εμπειρία για όλα τα μέλη της οικογένειας.
Μέσα από τη νέα της καμπάνια , η Amstel μιλάει με χιούμορ στους ανθρώπους που αγαπάνε την μπίρα, αγκαλιάζει την Do-Ιt-Yourself τάση και αναγνωρίζει... ότι κάθε αρχή και δύσκολη!
Νέα ροφήματα με βάση τον espresso: Burnt Caramel Latte, Pistachio & Rose Mocha μια πανδαισία γεύσεων για όλες τις αισθήσεις και αγαπημένη Triple Hot Chocolate μόνο για την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου.
Η νέα MACH3, με πιο κοφτερές λεπίδες, που είναι καλύτερη από ένα νέο ξυραφάκι μιας χρήσης, ακόμη και στο 10ο ξύρισμα, γιορτάζει τις αλλαγές στη ζωή ενός άνδρα.