PUBLI

Θετική πορεία για την οινοποιία Μπουτάρη

Βελτίωση οικονομικών μεγεθών & μεριδίων στην αγορά.

Συνέχιση της θετικής τάσης καταγράφουν τα αποτελέσματα της Μπουτάρη Α.Ε, όπως παρουσιάστηκαν στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση της εταιρείας (30/6/2016), αντανακλώντας για τρίτη συνεχή χρονιά τη γενικότερη βελτίωση των μεγεθών της. Παράλληλα, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της IRi Hellas, η οινοποιία Μπουτάρη επανακτά την ηγετική της θέση στην αγορά των Super Markets πανελλαδικά, επιβεβαιώνοντας τη θετική της πορεία και τη δυναμική της.

Κατά την προηγούμενη χρήση που έληξε 31/12/2015 τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων EBITDA, διαμορφώθηκαν σε €965,8 χιλ., σημειώνοντας βελτίωση ύψους 116% σε σχέση με το 2014.

Η αυξητική αυτή πορεία συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2016, όπου βελτίωση σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων EBITDA κατά 575%, παρουσιάζοντας θετικό αποτέλεσμα ύψους €247 χιλ. έναντι αρνητικού €52 χιλ. το αντίστοιχο τρίμηνο 2015.

Σχετικά με τα μερίδιά της στην εσωτερική αγορά, σύμφωνα με την IRi Hellas* το πρώτο τρίμηνο του 2016, η οινοποιία Μπουτάρη κατέχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις εμφιαλωμένου κρασιού 750ml, στα Super Markets πανελλαδικά. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο διάστημα, οι πωλήσεις της εταιρίας παρέμειναν στα περσινά επίπεδα ενώ η συνολική εγχώρια αγορά σημείωσε πτώση τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία*.

Με αφορμή τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κ. Κωνσταντίνος Μπουτάρης, Πρόεδρος της Μπουτάρη ΑΕ, δήλωσε σχετικά: «Οι ιδιαίτερα σημαντικές αυτές εξελίξεις στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας και η ηγετική της θέση στην εγχώρια αγορά οίνου δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ουσιαστική ανάπτυξη της εταιρείας και επίτευξη κερδοφορίας την τρέχουσα χρονιά, μέσα σε ένα δύσκολο γενικότερα οικονομικό περιβάλλον. Με εφόδιο τον πλούτο της ελληνικής γης, την καινοτομία, την επέκταση στις διεθνείς αγορές, αλλά προπάντων την επί σειρά γενεών παράδοση, γνώση και αγάπη στο κρασί, βλέπουμε με αισιοδοξία το μέλλον της εταιρείας και του κλάδου».