Οmkar Jadhav/ Unsplash
ΑΡΩΜΑ

6 αρώματα για το φθινόπωρο που κυκλοφόρησαν φέτος

Με τόσα γοητευτικά νέα αρώματα που κυκλοφορούν, δεν έχεις καμιά δικαιολογία για να επιμένεις στο παλιό και δοκιμασμένο σου.

Όπου να ’ναι θα κατεβάσεις τα χειμωνιάτικα ρούχα, θα ξεδιαλέξεις τι σου ταιριάζει και τι όχι, και θα αγοράσεις καινούργια για να κυκλοφορείς τους επόμενους, ψυχρούς μήνες με ανανεωμένη γκαρνταρόμπα. Τι θα έλεγες, όμως, εκτός από την ενδυματολογική να κάνεις και μια «αρωματική» ανανέωση;

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άντρες, επηρεασμένοι από τα social media και το επιθετικό marketing των εταιρειών, αγοράζουν πλέον πολλά αρώματα και τα εναλλάσσουν ανάλογα με τη διάθεσή τους, τολμώντας να δοκιμάσουν ακόμα και μυρωδιές που παλαιότερα θεωρούνταν πιο «θηλυκές», όπως οι λουλουδάτες. Κι εγώ ακούω ότι αρκετοί άντρες πειραματίζονται με το layering, συνδυάζοντας δύο ή και τρία αρώματα μαζί για ένα πιο προσωπικό αποτύπωμα.

Επειδή, λοιπόν, κάποια μπουκαλάκια κοντεύουν να τελειώσουν ή έχεις βαρεθεί να φοράς τα ίδια και τα ίδια, θα σου προτείνω στη συνέχεια μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα αρώματα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.

Mighty Bear, MCM

Ποιο από τα έξι αρώματα της νέας συλλογής της MCM να επιλέξεις άραγε; Πάνω στο καπάκι τους στέκονται ισάριθμες παιχνιδιάρικες φιγούρες ζώων, που είναι τόσο αξιαγάπητα και χαριτωμένα ώστε θα ήθελες να κάνουν όλα μαζί παρέα στο ντουλάπι του μπάνιου σου.

Προσωπικά, θα επέλεγα το Mighty Bear για να κάνω δώρο σε κάποιον φίλο, γιατί ξεκινά με την ελαφρώς πικάντικη αρωματική ουσία elemi και περγαμόντο, συνεχίζει με σουσάμι και πατσουλί, και καταλήγει σε σπόρο τόνκα, βανίλια και σανδαλόξυλο. Είναι απόλυτα ισορροπημένο και ιδανικό για να σου δημιουργήσει μια ζεστή αίσθηση στις ψυχρές εποχές του χρόνου.

Iconic Men, Guess

Αν η σύντροφός σου φοράει το Guess Iconic Women, τότε μπορείτε να τη συνοδεύεις ταιριαστά με αυτή την ανδρική εκδοχή του αρώματός της.

Το Guess Iconic Men αναδίδει νότες που παραδοσιακά αρέσουν πολύ στους άντρες: πιπέρια και μανταρίνι στην κορυφή, υπερσυμπυκνωμένο εκχύλισμα του θάμνου γέρμπα ματέ (μυρίζει σαν καπνό, τσάι και άχυρο) στην καρδιά, και βέτιβερ, λάβδανο και δέρμα στη βάση. Αν αισθάνεσαι ανεξάρτητος, απελευθερωμένος και έτοιμος να κάνεις κάθε στιγμή της ζωής σου αξέχαστη, όπως ο τενόρος και μοντέλο Matteo Bocelli, ο οποίος πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Guess Iconic Men, τότε αυτό το άρωμα είναι για σένα.

Paradigme Eau de Parfum, Prada

Αν είσαι σινεφίλ, η καμπάνια αυτού του αρώματος, με πρωταγωνιστή τον “Spider Man” Tom Holland και σκηνοθέτη τον Thomas Vinterberg του οσκαρικού Άσπρο Πάτο, σίγουρα θα σε ιντριγκάρει να το δοκιμάσεις.

Εδώ, οι τρεις αρωματοποιοί που δούλεψαν γι’ αυτή τη δημιουργία αντέστρεψαν την παραδοσιακή πυραμίδα «κορυφής-καρδιάς-βάσης» μέσα από την οποία ξεδιπλώνεται ένα άρωμα πάνω στο δέρμα: το Paradigme αναδίδει πρώτα τις νότες βάσης (ρετσίνια και ξύλο γκουαϊάκ), έπειτα τα εκχυλίσματα γερανιών της καρδιάς και στο τέλος τις νότες κορυφής (περγαμόντο Καλαβρίας και μόσχος). Το αποτέλεσμα είναι σύμφωνα με τον Nicolas Bonneville, έναν από τους τρεις αρωματοποιούς, «σαγηνευτικό και απροσδόκητο».

Lazulio, Diptyque

Η Diptyque συνεχίζει να εμπνέεται από την αστείρευτη ομορφιά της φύσης και με το Lazulio στέκεται με δέος απέναντι στη μεγαλοπρέπεια των χρωμάτων των φτερών του παγωνιού και του ημιπολύτιμου λίθου lapis lazuli.

O αρωματοποιός Quentin Bisch εξηγεί πώς έκλεισε αυτά τα χρώματα σε ένα μπουκάλι: «Το λαμπερό, ζωηρό ακόρντο από ραβέντι κάνει αντίθεση με τη ζεστή, απολαυστική αγκαλιά της βενζόης, ενώ επέλεξα το τριαντάφυλλο και το βετιβέρ για να τονίσω το παιχνίδι ανάμεσα στα χρώματα και τις υφές, μεταφράζοντας οσφρητικά τη μαγεία του πολύτιμου λίθου και αυτού του εξαίσιου πτηνού».

Bleu de Chanel L’Exclusif, Chanel

Είναι πολύ πιθανό το Bleu de Chanel να είναι ένα από τα αγαπημένα σου αρώματα – από το 2010 που πρωτοκυκλοφόρησε βρίσκεται σταθερά στη λίστα με τα πιο μοσχοπουλημένα ανδρικά αρώματα. Τώρα μπορείς να το απολαύσεις στην πιο μυστηριακή εκδοχή του, όπου οι χαρακτηριστικές ξυλώδεις νότες του έχουν τονιστεί με νότες δέρματος, ρετσινιού και κεχριμπαριού.

Το L’Exclusif είναι μια σύνθετη δημιουργία, με έντονο χαρακτήρα (πρόκειται άλλωστε για ένα extrait de parfum, δηλαδή μια μορφή αρώματος με την υψηλότερη συγκέντρωση αρωματικών ελαίων), που αφήνει ένα αλησμόνητο ίχνος.

Gelsomino a Freddo, Acqua di Parma

Δες τώρα τι μπορεί να κρύβεται μέσα σε ένα μπουκαλάκι. Σε αυτό το νέο άρωμα της Acqua di Parma πρωταγωνιστεί το γιασεμί, το πλούσιο άρωμα του οποίου έχει αιχμαλωτιστεί με την παμπάλαια και σπάνια χρησιμοποιούμενη μέθοδο του ψυχρού enfleurage.

Η αρωματοποιός Daphne Bugey έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε λουλουδάτα και ξυλώδη στοιχεία, συνδυάζοντας τη δροσερή εσάνς του γιασεμιού με τις καπνιστές όψεις του μαύρου τσαγιού και του ξύλου γκουαϊάκ, αλλά και με νότες αρτεμισίας (το βασικό αρωματικό στοιχείο του βερμούτ) και πατσουλί.

Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις