GROOMING

Όλα όσα μας θυμίζει το Abercrombie & Fitch Fierce

SPONSORED

Τρεις δημοσιογράφοι της 24MEDIA δοκίμασαν το εμβληματικό άρωμα της Abercrombie & Fitch και αμέσως ταξίδεψαν σε μια χαρακτηριστική στιγμή της ζωής τους.

Λίγα αρώματα σου μένουν χαρακτηριστικά στο μυαλό σου όσα χρόνια κι αν περάσουν, έτσι δεν είναι; Το Abercrombie & Fitch Fierce που κυκλοφόρησε το 2002 σημάδεψε τον κόσμο των αρωμάτων όσο ελάχιστα αρώματα και έκτοτε αποτελεί σημείο αναφοράς για την εταιρεία, με την ξεχωριστή μυρωδιά του να πλημμυρίζει τις boutique της σε όλον τον κόσμο.

22 χρόνια μετά τη γέννησή του, το εμβληματικό Abercrombie & Fitch Fierce, παραμένει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και περιζήτητα αρώματα στον κόσμο. Το άρωμα – σήμα κατατεθέν της A&F λανσάρεται στην Ελλάδα και τρεις δημοσιογράφοι της 24Media είχαν την ευκαιρία να αρωματιστούν με αυτό και αυθόρμητα να θυμηθούν όλα εκείνα που τους έφερε κατευθείαν στο νου.

Θέμης Καίσαρης, Χρήστος Χατζηιωάννου και Νίκος Παπαηλιού δοκίμασαν το χαρακτηριστικό άρωμα των boutiques Abercrombie & Fitch και αμέσως «ταξίδεψαν» σε διαφορετικά μέρη και αναμνήσεις.

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δεν έχεις παρά να τσεκάρεις τις πραγματικές ιστορίες των τριών δημοσιογράφων, όπως ακριβώς τις αισθάνθηκαν δοκιμάζοντας το Abercrombie & Fitch Fierce. Αυτές θα τις βρεις στο testimonial video παρακάτω.

Οι καταγεγραμμένες αντιδράσεις των τριών δημοσιογράφων

Τώρα, αφού πήρες μια γεύση για την αίσθηση του Abercrombie & Fitch Fierce, μάθε και μερικά facts για το ανδρικό άρωμα που έχει κάνει το γύρο του κόσμου προσφέροντας μοναδικές αναμνήσεις.

Λίγα λόγια για το Abercrombie & Fitch Fierce

 

Το Fierce από την Abercrombie & Fitch είναι ένα ξυλώδες αρωματικό άρωμα για άνδρες. Δημιουργήθηκε από τους αρωματοποιούς Christophe Laudamiel και Bruno Jovanovic και κυκλοφόρησε το 2002 και μέχρι σήμερα αποτελεί ένα brand statement για την Abercrombie & Fitch.

Οι νότες κορυφής, δηλαδή τα πρώτα στοιχεία που μυρίζει κάποιος μετά την πρώτη εφαρμογή του, είναι το έλατο, το λεμόνι, το πορτοκάλι, τα φύλλα νεραντζιάς, το κάρδαμο και οι θαλασσινές νότες, ενώ το χαρακτηριστικό σανταλόξυλο που ξεχωρίζει, εντοπίζεται στις νότες βάσης του.

Είναι εκείνο που του προσδίδει την ξυλώδη αρωματική δομή και το διατηρεί μόνιμα τη μόδα, μετατρέποντας πλέον το Abercrombie & Fitch Fierce σε ένα διαχρονικό άρωμα που αποπνέει φρεσκάδα, δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.

 

Η αυτοπεποίθηση ήταν και η έννοια που συμπύκνωσε την εμπειρία μας κατά τη δοκιμή του Fierce, εδώ, στα γραφεία της 24Media. Μπορεί το μυαλό μας να πήγε σε εντελώς διαφορετικές εμπειρίες και μέρη, όμως και οι τρεις, ο Χρήστος Χατζηιωάννου, ο Θέμης Καίσαρης και ο Νίκος Παπαηλιού, μίλησαν για αναμνήσεις που κοινό χαρακτηριστικό τους ήταν η φρεσκάδα και η αυτοπεποίθηση.

Ο Χρήστος Χατζηιωάννου, το Abercrombie & Fitch Fierce και μια μοναδική εμπειρία στη Νέα Υόρκη

Για τον Χρήστο Χατζηιωάννου αυτή δεν ήταν η πρώτη εμπειρία με το άρωμα-συνώνυμο της Abercrombie & Fitch. Έτσι, το μυαλό του ταξίδεψε μερικά χρόνια πίσω, και στην πρώτη του επίσκεψη στη Νέα Υόρκη.

Περπατώντας την 5th Avenue μπήκε στην boutique της εταιρείας και αμέσως ένιωσε ότι κάνει κάτι σπουδαιότερο από μια απλή είσοδο σε ένα μέρος με ρούχα. Αισθανόμενος το χαρακτηριστικό άρωμα των boutiques A&F, ένιωσε πιο δυνατός, με μεγαλύτερη πίστη στον εαυτό του και σαν κάτι ξεχωριστό να συμβαίνει.

Είχε γίνει αμέσως μέλος ενός community που γνωρίζει τη ζωή καλύτερα από τους άλλους άνδρες. Το Abercrombie & Fitch Fierce που γέμιζε όλο το χώρο με την αξιοσημείωτη υπογραφή του, ήταν η πρώτη του αγορά εκείνη την ημέρα και παραμένει μέχρι και σήμερα η αγαπημένη του αγορά από το πρώτο ταξίδι στη Νέα Υόρκη.

Ο Θέμης Καίσαρης θυμήθηκε αμέσως τον 18χρονο εαυτό του

Είναι πράγματι πολύ χαρακτηριστικά ορισμένα αρώματα. Τόσο που σε γυρνούν πίσω στα πιο αθώα χρόνια της ζωής σου. Σε αυτά ακριβώς επέστρεψε και ο Θέμης Καίσαρης εφαρμόζοντας πάνω του το εμβληματικό Abercrombie & Fitch Fierce. Ή τουλάχιστον εκεί θα ήθελε να γυρίσει, με μια ιδανική προσθήκη.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, όταν κάνεις τα πρώτα σου βήματα στη νύχτα και αρχίζεις να κυκλοφορείς, «το άρωμα είναι η πανοπλία σου». Ο Θέμης Καίσαρης θυμήθηκε λοιπόν τα πρώτα του νυχτοπερπατήματα στη Γλυφάδα, σε ηλικία 18 ετών, στα οποία πολύ θα ήθελε να έχει για σύμμαχό του το Abercrombie & Fitch Fierce.

Ένα ταξίδι από έρωτα όπου τίποτα δεν μπορούσε να πάει λάθος για τον Νίκο Παπαηλιού

Ο Νίκος Παπαηλιού δοκίμασε το Abercrombie & Fitch Fierce και αμέσως «ταξίδεψε» μερικά χρόνια πίσω, όταν άρχισε να γίνεται πραγματικά ανεξάρτητος. Θυμήθηκε ένα ταξίδι του στην Κρήτη, όπου κατευθείαν μετά τη δουλειά πήρε το πλοίο για να βρει έναν έρωτα από τα φοιτητικά του χρόνια.

Μπορεί να ήταν άυπνος και κουρασμένος από τη δουλειά και από το ταξίδι, όμως φτάνοντας το πρωί στην Κρήτη δεν ένιωθε τίποτα από αυτά. Σαν να ήξερε ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά σε αυτό το ταξίδι. Οι θαλασσινές νότες του Abercrombie & Fitch Fierce του θύμισαν αμέσως το πώς ένιωθε στο ταξίδι αυτό. Η αυτοπεποίθηση έμοιαζε ίδια αν και έχουν περάσει 5-6 χρόνια από τότε. Άλλωστε, μερικά αρώματα είναι τόσο χαρακτηριστικά και σε ταξιδεύουν πίσω σε στιγμές που έχεις ζήσει και δεν ξεχνάς, όσα χρόνια κι αν περάσουν.