ΜΟΔΑ

Όταν ο Luca Guadagnino σκηνοθετεί για τον Salvatore Ferragamo βγαίνει ο Hitchcock από μέσα του

Η χιτσκοκικής αισθητικής μικρού μήκους ταινία του σκηνοθέτη για τον οίκο μόδας είναι χάρμα οφθαλμών.

Ένα άδειο Μιλάνο. Η μελαγχολία και η μοναξιά διάχυτες στους ερημωμένους δρόμους. Η ανάγκη για επαφή, που δεν έρχεται ποτέ, παρούσα σε κάθε καρέ. Η αίσθηση μίας αδιόρατης απειλής που προκαλεί σασπένς, επίσης. Εικόνες και συναισθήματα που «γεννά» η συνεργασία ένας από τους σπουδαιότερους Ιταλούς σκηνοθέτες σήμερα με έναν από τους κορυφαίους οίκους στη βιομηχανία της μόδας.

Ο Luca Guadagnino ανέλαβε τη σκηνοθεσία της διαφημιστικής καμπάνιας του Salvatore Ferragamo για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 και το αποτέλεσμα είναι μία μικρού μήκους ταινία χιτσκοκικής αισθητικής με τις πολύχρωμες δημιουργίες του οίκου, εμπνευσμένες από το στυλ των 60s, να εκπέμπουν φως και αισιοδοξία.

 

Μιλώντας στη Vogue, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Ferragamo, Paul Andrew εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown της περασμένης Άνοιξης παρακολούθησε ξανά όλες τις κλασικές ταινίες του Alfred Hitchcock. Μετέφερε την ιδέα στον Guadagnino και εκείνος με τη σειρά του την οπτικοποιήσε με τον ιδανικότερο τρόπο.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο Ιταλός σκηνοθέτης –A Bigger Splash (2015), Call Me by Your Name (2017), Suspiria (2018)- σκηνοθέτησε μες στο 2020 το ντοκιμαντέρ Salvatore, the Shoemaker of Dreams για τη ζωή και το έργο του θρυλικού υποδηματοποιού και ιδρυτή του οίκου.