© 2021, ASSOCIATED PRESS
ΣΤΥΛ

Χρειάστηκαν πάνω από 250 ώρες δουλειάς για το κόκκινο σακάκι του Weeknd

Η haute couture δημιουργία του οίκου Givenchy για το πρόσωπο που μονοπώλησε το ενδιαφέρον όλων στη φετινή διοργάνωση του Super Bowl.

Παίρνοντας απόσταση από τα εξτραβαγκάντ σόου που είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια να παρακολουθούμε στο ημίχρονο του Super Bowl, η φετινή, 55η διοργάνωση του κορυφαίου αθλητικού event  στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού παρέδωσε στον πλανήτη αυτό που είχε πιο πολύ ανάγκη εν μέσω πανδημίας και lockdowns: Μία συναυλία για τα μάτια του μόνο.

Ο Weeknd έδωσε ψυχή τε και σώματι με την ερμηνεία και τη συνολική του εμφάνιση στο stage του ημιχρόνου του Super Bowl, κάνοντας άπαντες να μιλούν ίσως για το σημαντικότερο συναυλιακό γεγονός μίας χρονιάς, που προμηνύεται μουσικά τόσο φτωχή όσο ήταν η προκάτοχός της.

Για αυτή την iconic παρουσία του επί σκηνής, ο Καναδός καλλιτέχνης (το πραγματικό του ονοματεπώνυμο είναι Abel Tesfaye) επένδυσε στη διαχρονική κομψότητα ενός total black συνόλου -μαύρο πουκάμισο, μαύρο παντελόνι, μαύρη, δερμάτινη γραβάτα και ασπρόμαυρα derbies-, χωρίς να αποχωριστεί όμως το σήμα κατατεθέν του, το κόκκινο σακάκι.

Αρκετά διαφοροποιημένο από εκείνο που συνηθίζει να φορά, το συγκεκριμένο κομμάτι σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Givenchy, Matthew Williams. Για τη δημιουργία του απαιτήθηκαν χιλιάδες κόκκινοι κρύσταλλοι και περισσότερες από 250 ώρες δουλειάς από τον σχεδιαστή και την ομάδα του στο ατελιέ του γαλλικού οίκου στο Παρίσι.

«Πρόθεσή μας ήταν να αναδείξουμε μέσα από τη στιλιστική του επιλογή την τόλμη του χαρακτήρα του και το ταλέντο του να καθηλώνει πάντα το κοινό με τη σκηνική του παρουσία», ανέφερε ο Williams στο ιταλικό GQ.