ΠΡΟΣΩΠΑ

Ο Βαγγέλης Δαούσης βρήκε στο σενάριο του Killerwood την πραγματική ζωή

Ο νεαρός ηθοποιός υποδύεται τον σκηνοθέτη του πρώτου serial-killer movie στην Ελλάδα, στη νέα ταινία του Χρήστου Μασσαλά, που είναι μία ταινία μέσα σε ταινία. 

Υπάρχει μία σκηνή στο Killerwood, τη νέα μεγάλου μήκους ταινία του Χρήστου Μασσαλά, τρία χρόνια μετά το Broadway, που ο πρωταγωνιστής ανεβαίνει στην ταράτσα ενός κτιρίου και απειλεί ότι θα πέσει στο κενό.

Ο Τίτος κάνει -μία κωμικοτραγική, βασικά περισσότερο κωμική, παρά τραγική- απόπειρα αυτοκτονίας και για τον Βαγγέλη Δαούση αυτή είναι η πιο αγαπημένη του σκηνή από όλες – ταυτόχρονα, και η πιο τρομακτική κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. «Ήμουν δεμένος με επαγγελματικό εξοπλισμό, αλλά έβλεπα το κενό από κάτω και τα είδα όλα στο γύρισμα».

Το Killerwood, που προβάλλεται ήδη στις αίθουσες, είναι μία ταινία μέσα σε μία ταινία – ανήκει δηλαδή σε αυτό το όχι και τόσο δημοφιλές κινηματογραφικό είδος, ειδικά στο ελληνικό σινεμά. Κεντρικός ήρωας είναι ο Τίτος Σαβάλας, ένας νεαρός σκηνοθέτης, που ετοιμάζει την καινούργια του ταινία: ένα θρίλερ για μία σειρά ανεξιχνίαστων φόνων στη σύγχρονη Αθήνα. Έχουν όλοι αυτοί οι φόνοι τελεστεί από τον ίδιο κατά συρροή δολοφόνο; Ή μήπως, είναι όλα στη σφαίρα της μυθοπλασίας; 

«Είναι μία ιστορία για την προετοιμασία ενός ελληνικού θρίλερ, συγκεκριμένα του πρώτου serial-killer movie στην Ελλάδα. Βλέπουμε τις οντισιόν, τις πρόβες, τα fittings, αλλά και τα νεύρα, τους τσακωμούς και τους εγωισμούς από τους συντελεστές κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της ταινίας. Βέβαια, συμβαίνουν και άλλα πράγματα στην πλοκή που δεν γίνεται να πω», μας εξηγεί ο Βαγγέλης και μας προτρέπει να πάμε να το δούμε στα θερινά της πόλης. «Είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε υπέροχα».

Ο ίδιος είχε περάσει πράγματι υπέροχα από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε στα χέρια του το σενάριο. «Μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν πανέξυπνο και πρωτότυπο. Βρήκα μέσα σε αυτό να υπάρχει πραγματική ζωή, κανονικοί χαρακτήρες πού συμπεριφέρονται όπως ακριβώς και εμείς, οι κανονικοί άνθρωποι. Έτσι ακριβώς κιόλας προσπαθώ να αντιμετωπίζω κάθε ρόλο που αναλαμβάνω: σαν να είναι ένας κανονικός άνθρωπος, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές του». 


Το πώς έπεσε στα χέρια του το σενάριο και μάλιστα, ο πρωταγωνιστικός ρόλος είναι μία τρελή για εκείνον ιστορία. «Ο Χρήστος δεν με γνώριζε. Με είδε τυχαία σε μία συνέντευξη που είχα δώσει πριν μερικά χρόνια. Με έψαξε, του φάνηκα ενδιαφέρουσα περίπτωση και με πήρε τηλέφωνο να συναντηθούμε, να συζητήσουμε για την ταινία. Τα είπαμε από κοντά, κάναμε και δύο πρόβες και αποφασίσαμε ότι ναι, θα συνεργαστούμε».

Αν και δεν είναι η πρώτη του φορά στη μεγάλη οθόνη -έχει κάνει μία μικρού μήκους-, το Killerwood σηματοδοτεί την πρώτη του συμμετοχή σε μεγάλου μήκους. Ο τίτλος του είναι η αγαπημένη του ατάκα στην ταινία. «Πώς λέμε δηλαδή Hollywood. Όμως εδώ δεν μιλάμε για holly, αλλά για killer». 

Μιλώντας για τον ρόλο του, τον Τίτο, αναφέρει ότι έχει σκεφτεί να καθίσει στην καρέκλα του σκηνοθέτη. «Μόνο στο θέατρο, όμως. Μου πέρασε σαν σκέψη όταν τελείωσα τη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου το 2018. Μόλις έκανα την πρώτη μου επαγγελματική παράσταση ως ηθοποιός συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο είναι τελικά να σκηνοθετείς, οπότε εγκατέλειψα πολύ γρήγορα αυτή τη σκέψη».

Εκτός από το πτυχίο της Δραματικής, έχει ένα ακόμα. Σπούδασε καθηγητής ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής στην ΑΣΠΑΙΤΕ κι ενώ ήδη ως έφηβος είχε αποφασίσει ότι όταν μεγαλώσει, θα γίνει ηθοποιός. «Δεν μου άρεσε κάποιο άλλο επάγγελμα και ήθελα συνέχεια να κάνω τους άλλους να γελάνε, οπότε πήρα απόφαση ότι θα κυνηγήσω την υποκριτική μόλις τελειώσω το σχολείο. Και ευτυχώς έκανα τη σωστή επιλογή. Το λατρεύω αυτό το επάγγελμα. Ελπίζω να το συνεχίσω για όλη μου τη ζωή».

Στη μέχρι τώρα σύντομη πορεία του στην υποκριτική έχει δουλέψει περισσότερο στο θέατρο και λιγότερο στον κινηματογράφο – η τηλεόραση βρίσκεται ανάμεσα στα δύο (Τα καλύτερα μας χρόνια – ΕΡΤ, Φόνοι στο καμπαναριό – ALPHA). Έχει συνεργαστεί τέσσερις φορές με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο –Masterclass, Λυσιστράτη, Αμαντέους και Φιλουμένα Μαρτουράνο-, αλλά και σε παραστάσεις όπως Το Τέρας σε σκηνοθεσία της Μαρίας Ιόλης Καρολίδου, Η Αισθηματική Αγωγή από τον Παντελή Φλατσούση και Ο Ελέφας δια χειρός του Λευτέρη Γιοβανιδη. Το φετινό καλοκαίρι θα βγει σε περιοδεία με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο για το έργο του Κάρλο Γκολντόνι, Υπηρέτης δύο Αφεντάδων, που σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας. «Έχω ξανακάνει περιοδεία, αλλά με μικρότερη διάρκεια. Τώρα, φαντάσου ότι θα παίξουμε γύρω στις 50 παραστάσεις σε πάρα πολλές πόλεις ανά την Ελλάδα. Θα είναι μία μοναδική εμπειρία».

Και μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιοδείας, θα τον δούμε με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής σεζόν στην καινούργια παραγωγή του MEGA, στη σειρά HOTΕΛ ΕΛVIRA. «Είναι μία φρέσκια καλοκαιρινή κωμωδία που μιλάει για όλα τα τραγελαφικά συμπτώματα του τουρισμού. Θα με δείτε στον ρόλο του Ηλία Δρόσου, του γιου του Παντελή Δρόσου. Με τον πατέρα μου έχουμε ένα ξενοδοχείο, το Ηλιαχτίδα και προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα για να μην ανοίξει ο ανταγωνιστής μας, το Hotel Elvira». 

Αν έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στο θέατρο, την τηλεόραση, και τον κινηματογράφο, θα διάλεγε… «το καθένα έχει την ομορφιά του. Δεν μπορώ να διαλέξω, θέλω να τα κάνω όλα».

***

Killerwood

Σενάριο, Σκηνοθεσία, Παραγωγή: Χρήστος Μασσαλάς

Ηθοποιοί: Βαγγέλης Δαούσης, Έλσα Λεκάκου, Τζόυς Ευείδη, Φοίβος Παπαδόπουλος, Μιχάλης Πητίδης, Εύα Κουμαριανού, Ράφαελ Πάπαντ, Νίκος Αρβανίτης, Αφροδίτη Κατερινοπούλου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Πηνελόπη Βαλτή, Γιώργος Κατσούλας, GabrielYared και η Ρούλα Πατεράκη

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Δημήτρης Λαμπρίδης | Μοντάζ, Ηχητ. Σχεδιασμός: Χρήστος Μασσαλάς | Σκηνογραφία, Rectifier, Ενδυματολογία: Μάρλι Αλειφέρη | Μακιγιάζ, Hairstyling: Ηλέκτρα Κατσιμίχα | Κομμώσεις: Χρόνης Τζήμος | Ηχοληψία: Νίκος Τριανταφύλλου | Μιξάζ: Κώστας Φυλακτίδης | Μουσική: Χρήστος Μασσαλάς | Βοηθός Σκηνοθέτη: Φίλιππος Παπάζογλου

Διεύθυνση Παραγωγής: Αφροδίτη Κατερινοπούλου | Συμπαραγωγοί: Βίκυ Μίχα, Γρηγόρης Αρβανίτης, Λήδα Μπουζούκου, Κωνσταντίνος Κουκουλιός, Κωνσταντίνος Κουκούλης | Executive Producer: Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος | Παραγωγή: Χρήστος Μασσαλάς Copa–Loca Films, Faliro House Productions, asterisk*, ΕΡΤΑ.Ε., ΕΚΚΟΜΕΔ | Διανομή: WEIRDWAVE

Η διανομή της ταινίας ενισχύθηκε από τον ΕΚΚΟΜΕΔ

Το soundtrack της ταινίας μόλις κυκλοφόρησε από τη Λονδρέζικη εταιρεία Plaza Mayor και τη Sony Orchard. Διαθέσιμο στο Spotify.

Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.