ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι Verve είναι οι ροκ σταρ των χυμών

Το πιο χαρούμενο brand στην κατηγορία των χυμών, θέλει μόνο το καλό μας. Να μας συγχωρήσουν οι μουσικόφιλοι αλλά το Bittersweet Symphony ταιριάζει καλύτερα σε αυτούς τους Verve.

Η Κέλλυ και η Μάρθα Χατζηγιάννη είναι δύο νότια κορίτσια που τα ξέρω από 15 χρονών. Σε αστείο βαθμό δίδυμες μιας και κινούνται μαζί, φέρονται παρόμοια και μοιάζουν εκπληκτικά, τις είχα πάντα στο μυαλό μου σαν δύο κορίτσια που αν έφταναν κάποτε σε μία κορυφή, θα είχαν τραβήξει η μία την άλλη μέχρι εκεί πάνω. Οι χυμοί Verve βρίσκονται στις δικής τους μοναδική κορυφή γιατί δεν μπορούν να συγκριθούν με κανέναν άλλον χυμό και πράγματι είναι αυτά τα δύο κορίτσια και η συνεργασία μεταξύ τους που τους πήγε ως εκεί.

Στο ραντεβού που δώσαμε στον Φλοίσβο ήταν όπως τις θυμόμουν από εκείνα τα χρόνια. Με μια τεράστια όρεξη για ζωή μέσα τους. Σαν να κρύβουν ένα παιδί μέσα τους που ανυπομονεί να γνωρίσει τον κόσμο ολόκληρο σε ένα απόγευμα. Σαν κάθε μέρα στη δουλειά να είναι μία βόλτα στο πάρκο για παιχνίδι. Και μου μοιάζει απόλυτα φυσικό το ότι το brand το οποίο δημιούργησαν είναι πολύχρωμο, χαρούμενο και έχει να κάνει με την ευεξία.

 

 

Με εικαστικό που θα ζήλευα για κάθε επιχείρηση που θα ήθελα να ανοίξω, με λεπτομέρειες που θα κερδίσουν εκείνους που σκάνε ένα χαμόγελο σε αυτές τις ασύμμετρες καρδιές αλλά κυρίως με επιμονή στην τελειότητα. Γιατί το προϊόν το οποίο δημιούργησαν όχι μόνο έχει βρει το κοινό του στην Ελλάδα αλλά μπορεί πραγματικά λόγω αυτής της εμμονής τους στην ποιότητα να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε τους χυμούς και το πόσο επιδραστικοί μπορούν να είναι στον οργανισμό μας. Ένα προϊόν που το βρίσκεις πανεύκολα παραγγέλνοντας online είτε σε κάποια από τα σημεία της πόλης που πωλούνται.

Θα ξεκινήσω αναλύοντας τι είναι οι χυμοί Verve και γιατί παίζουν σε άλλη λίγκα από τους υπόλοιπους χυμούς. Είναι φρέσκοι χυμοί κρύας έκθλιψης, με φρούτα και λαχανικά, ιδανικοί για αποτοξίνωση αλλά και για την καθημερινή πρόσληψη βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων. Και τώρα που σου είπα τα βαρετά, θα σου πω ότι είναι κάποιοι πάρα πολύ γευστικοί και θρεπτικοί χυμοί που συνδυάζουν τα λαχανικά που δεν θα έτρωγες εύκολα με φρούτα, ξηρούς καρπούς και ρίζες. Ό,τι πιο φυσικό και θρεπτικό υπάρχει. “Οι χυμοί είναι cold pressed, είναι ψυχρής έκθλιψης. Μία νέα μέθοδος αποχύμωσης που σε αντίθεση με τις κλασικές μεθόδους, δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω από 40 βαθμούς με αποτέλεσμα να μην οξειδώνονται και να μην “καίγονται” οι χυμοί. Υπάρχει ένας κόφτης για τα λαχανικά και τα φρούτα, ο οποίος δημιουργεί μια πούλπα, την οποία πιέζουμε με πίεση τριών τόνων στην πρέσα για να βγει το ζουμί καθαρό, χωρίς φυτικές ίνες. Είναι ένας ωμός, ζωντανός, μη επεξεργασμένος χυμός, όσο πιο κοντά στη φύση γίνεται. Γι’ αυτό και πρέπει να καταναλώνεται μέσα σε τρεις μέρες από την ημέρα παρασκευής του”.

 

Αλλά ας πάμε πίσω στα κορίτσια. “Όλα τα κάνουμε μαζί. Είμαστε ομάδα. Ασχέτως του τι δουλειά κάνει ο καθένας καθημερινά για το brand. Μας πήρε περίπου ενάμιση χρόνο για να υλοποιήσουμε την ιδέα μας. Είχαμε πολλές ιδέες για να κάνουμε κάτι μαζί αλλά αυτό είναι που το θέλαμε πιο πολύ από όλα”. Κι ομολογώ ότι στα χρόνια της κρίσης, το να φτιάξεις ένα brand με χυμούς, το λες και ριψοκίνδυνο. “Τον πρώτο καιρό υπήρχε αρκετός κόσμος που μας αποθάρρυνε. Έλεγαν ότι δεν θα το καταλάβει ο κόσμος. Αλλά εμείς το πιστεύαμε πολύ. Δεν είναι ίδια αγορά με της Αμερικής ή της Αγγλίας που είναι ήδη πολύ αναπτυγμένοι σε αυτόν τον τομέα αλλά υπήρχε κοινό στην ελληνική αγορά. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε η τάση, όχι να κάνεις δίαιτα απαραίτητα, αλλά να προσέχεις τη διατροφή σου και τον εαυτό σου”.

 

Αυτόν τον κόσμο τον βλέπω καθημερινά στη ζωή μου. Και τον βρήκαν και τα κορίτσια. “Όταν ξεκινήσαμε, εκπλαγήκαμε θετικά με την ανταπόκριση του κόσμου. Έγινε πιο γρήγορα γνωστό απ’ ό,τι ελπίζαμε και περιμέναμε. Πολλοί βέβαια στην αρχή είναι απλά περίεργοι να δοκιμάσουν. Αυτό που μας κάνει χαρούμενες είναι ότι οι περισσότεροι επιστρέφουν και ξαναγοράζουν”. Αυτός ο κόσμος για μένα είτε έχει εμμονή σε ένα υπαρκτό – ανύπαρκτο trend υγιεινής διατροφής, είτε είναι πραγματικά αφοσιωμένος στο να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής του. Και είναι αυτός ακριβώς ο κόσμος που στήριξε από την αρχή τους Verve. “Το κοινό είναι αυτός ο κόσμος που θέλει να έχει μια ισορροπημένη διατροφή, να προσέχει τι καταναλώνει και τι τρώει, να είναι χωρίς συντηρητικά, να είναι φρέσκα και όσο γίνεται βιολογικά. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους δεν έχουν χρόνο να ετοιμάσουν κάτι τόσο υγιεινό και φρέσκο σπίτι τους, ούτε μπορούν να μπουν στη φασαρία να προμηθευτούν όλα τα υλικά, να τα φτιάξουν ακόμα και να τα πετάξουν. Υπάρχει εκείνος που θα πάρει έναν χυμό για να συνοδεύσει ένα ελαφρύ γεύμα. Και υπάρχουν και εκείνοι που νιώθουν την ανάγκη να κάνουν ένα είδος αποτοξίνωσης. Το οποίο μπορεί να γίνει είτε με την καθημερινή κατανάλωση είτε πίνοντας μόνο αυτούς τους χυμούς για ένα διάστημα τριών ημερών”.

Η λέξη αποτοξίνωση μου έκανε πάντα μυστηριώδης. Σαν κάτι που θα έπρεπε να με αφορά αλλά δεν με απασχόλησε ποτέ στη ζωή μου γιατί ώχου μωρέ έχουμε και σημαντικότερα να ασχοληθούμε. Εκείνο το απόγευμα δεν είχα τίποτα σημαντικότερο να ασχοληθώ. “Τοξίνες παίρνουμε από το περιβάλλον, από όσα έχουμε γύρω μας. Ο οργανισμός κάνει τη δική του αποτοξίνωση αλλά τον επιβαρύνουμε τόσο πολύ με την καθημερινότητά μας, με τον τρόπο διατροφής μας και με το περιβάλλον στο οποίο ζούμε που δεν προλαβαίνει ο οργανισμός μας να κάνει σωστή αποτοξίνωση. Κι εκεί ερχόμαστε εμείς με όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που χρησιμοποιούμε στους χυμούς μας. Αλλά και με το γεγονός ότι οι χυμοί Verve δεν έχουν φυτικές ίνες βοηθώντας έτσι πολύ στην ξεκούραση του πεπτικού συστήματος”.

A photo posted by Verve Juices (@verve_juices) on

 

Είναι όμως αυτή η διατροφή για όλους. Κοιτάζω γύρω μου στο γραφείο και μετρώ πολλούς που δεν θα έμπαιναν καν στη διαδικασία να παραγγείλουν έναν χυμό όσο καλό και να ήξεραν ότι θα τους κάνει. Κόσμο που έχει να πιει χυμό από τότε που του έστιβε η μάνα του ένα πορτοκάλι. “Δεν απευθυνόμαστε σε όλους γιατί δεν θέλουν όλοι να πιουν λαχανικά και φρούτα. Μας συγκρίνουν με εμφιαλωμένους χυμούς απλά και μόνο επειδή είναι σε μπουκάλι. Οι Verve δεν είναι ένας απλός εμφιαλωμένος χυμός. Είναι ένας πραγματικά φρέσκος χυμός τον οποίο μπορείς να τον συγκρίνεις μόνο με έναν φρεσκοστυμμένο χυμό. Αν και πάλι, φρεσκοστυμμένο παντζάρι δεν μπορείς να βρεις. Τα smoothies είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Γι’ αυτό θεωρούμε ότι έχουμε κάνει κάτι μοναδικό. Έναν φρσεκοστυμμένο χυμό που κρατά τις βιταμίνες του για τρεις ημέρες”.

Τους ομολογώ ότι οι ενέσεις υγείας στη ζωή μου έρχονται κυρίως για να με σώσουν από τη θάλασσα της ακολασίας στον τρόπο ζωής και τη διατροφή μου. Και είναι πολύς κόσμος που κάνει υπερβολές και μία στο τόσο αποφασίζει να προσέξει ή να δώσει μια ώθηση στον οργανισμό του. “Το θέμα είναι να μην τρως τηγανητά και να πίνεις μετά έναν χυμό για να ισορροπήσεις. Το θέμα είναι να αποκτήσεις την φιλοσοφία του να προσέχεις τον εαυτό σου. Όλοι θα ξεφύγουμε κάποια στιγμή στην διατροφή μας. Αλλά ο κόσμος πια έχει μπει περισσότερο στη διαδικασία να προσέχει τον εαυτό του. Και ένας από αυτούς τους τρόπους είναι οι Verve. Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να ενσωματώσει 1-2 χυμούς στην καθημερινή του διατροφή. Η αποτοξίνωση δεν είναι για κάθε μέρα. Υπάρχουν πολλοί πελάτες μας που κάνουν μία ημέρα την εβδομάδα, το λεγόμενο rest day. Δεν είναι ακριβώς αποτοξίνωση γιατί δεν προλαβαίνεις να κάνεις αποτοξίνωση σε μία ημέρα. Υπάρχουν κι άλλοι που κάνουν κανονικά αποτοξίνωση μία φορά κάθε λίγο καιρό”.

 

Στη βόλτα μας στον Φλοίσβο μου μιλούν για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν μέχρι να στήσουν το brand. Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει όποιος δεν έχει εύκαιρο ένα κεφάλαιο, ανεξαρτήτως αν θα προλάβει το ΕΣΠΑ ή όπως στην περίπτωση των κοριτσιών, όχι. Μου μιλούσαν για την καθημερινότητά τους και το πόσο απαιτητικό είναι ένα προϊόν το οποίο έχει χρόνο ζωής τριών ημερών. Αλλά και πόσο χαρούμενες είναι από την ανταπόκριση του κόσμου. Στην πρώτη σου γνωριμία με τους Verve, θα θες σίγουρα να ξαναπιείς και να ξαναπιείς. Όχι για να κάνεις αποτοξίνωση απαραίτητα αλλά για να νιώσεις ότι κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου.

Κι έτσι τις ρώτησα ο κάθε ένας από αυτούς του πολύχρωμους χυμούς, για ποιον είναι. “Ο Beet Boost είναι ιδανικός για άνδρες. Αυξάνει πολύ την αντοχή και την ενέργεια. Αντιοξειδωτικός πάρα πολύ είναι ο Alkaline όπως και όλοι οι πράσινοι. Έχουμε τέσσερις πράσινους χυμούς, ο πιο διαδεδομένος είναι ο Revive που είναι και ο πιο ‘εύκολος’ για τον κόσμο με σπανάκι, ανανά, βασιλικό και μέντα. Ο νούμερο ένα χυμός μας είναι ο Big Apple που είναι με πράσινο μήλο λεμόνι και ginger. Έχουμε επίσης το Citrus Blast με γκρέιπφρουτ, λεμόνι, πορτοκάλι, μέλι και θυμάρι, χυμός πλούσιος σε βιταμίνη C αλλά και αντιβακτηριδιακός χάρη στο θυμάρι. Έχουμε τον Hydrate που είναι ιδανικός για μετά την άθληση αλλά και για ενυδάτωση μιας και έχει νερό καρύδας, ανανά, κόλιανδρο και ginger. Όλοι οι χυμοί έχουν λεμόνι ή ginger γιατί είναι το δικό τους φυσικό συντηρητικό”.

 

Ακούγοντας την παραγωγική διαδικασία αλλά και όσα βάζουν για να φτάσουν το brand σε αυτό το εππίπεδο, αντιλαμβάνομαι απόλυτα γιατί αυτά τα μαγικά μπουκαλάκια φτάνουν στην τιμή στην οποία φτάνουν. Πιο ακριβός από έναν απλό εμφιαλωμένο χυμό με ασύγκριτα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία, πιο φθηνός από έναν φυσικό χυμό στην καφετέρια, με ασύγκριτη πάλι υπεροχή για όλα εκείνα τα λαχανικά που μπαίνουν στο παιχνίδι και την μελετημένη πορεία που διαγράφει αυτός ο χυμός από τα φύση στον οργανισμό σου.

Στην ενότητα Greeks Do It Better, έχουμε πει να κάνουμε ανθρώπους και brands που πιστεύουμε ότι έχουν κάτι διαφορετικό να προτείνουν. Η Μάρθα και η Κέλλυ έφεραν αυτό το διαφορετικό στην καθημερινότητά μας με τους Verve.