To φοβερό εξώφυλλο του 36χρονου Άγγλου -και νέου, μην ξεχνιόμαστε, Mad Max- στο Αμερικάνικο Esquire μας έδωσε την αφορμή για να τον αποθεώσουμε και πάλι.
Η συμμετοχή του στο νέο Sin City-A Dame to Kill For μας έδωσε την ιδανική πάσα για να μιλήσουμε για τον τύπο με τα παρανοημένα γαλάζια μάτια που τρομοκρατεί το κοινό από την εποχή του Goodfellas και μετά
Στο 'Ανυπόφοροι Γείτονες', που κυκλοφορεί ήδη στις αίθουσες, o 32χρονος Καναδός κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Να γράφει αστεία και να παίζει σε ταινίες με κάποιον από την οικογένεια Franco (σ.σ. αντί για τον James, εδώ έχει στο πλευρό του τον Dave).
Μία ημέρα πριν την επέτειο των 20 χρόνων από τον θάνατό του Βραζιλιάνου οδηγού, ο Βασίλης Τσακίρογλου, ο Έλληνας που γνωρίζει τη ζωή του Senna καλύτερα από τη δική του, γράφει για τον δικό του Ayrton.
Ο Γιώργος Πάνου, ο άνθρωπος που σύστησε στον κόσμο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, μιλάει στο Oneman για το πως είναι να δηλώνεις εκπρόσωπος παικτών. (Hint: είναι πιο δύσκολο από όσο φαντάζεσαι).
Μιλήσαμε με τον Κρίστιαν Μπέργκερ, διευθυντή φωτογραφίας του Μίκαελ Χάνεκε, για τη “Λευκή Κορδέλα” και το “Cache” κι εκείνος μας εξηγούσε γιατί τρελάθηκε με τη “Grande Bellezza”.
Στα 53 του ο πρώην σύζυγος της Madonna έχει την τιμή να έχει την Charlize Theron στο πλευρό του και να είναι από τους λίγους που έχουν ρίξει χυλόπιτα στην Scarlett Johansson επειδή την θεωρεί αμόρφωτη. Και όμως γίνεται.
H έξοδος στις ελληνικές αίθουσες του 'Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας' στο οποίο πρωταγωνιστεί μας δίνει 'πάσα' για να μιλήσουμε για τον 48χρονο Δανό που μας έκανε να ξεχάσουμε τον Sir Anthony Hopkins.
H 'ερμηνεία' του (βλέπε trademark κενή έκφραση) στο Lone Survivor, που κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες, μας δίνει την αφορμή για να μιλήσουμε για έναν άνθρωπο με πολλά ταλέντα, εκτός από εκείνο για το οποίο πληρώνεται.
Από την 'αργόσυρτη' πένα του 65χρονου George R.R. Martin κρέμεται η τύχη επτά ολόκληρων βασιλείων, ενός τηλεοπτικού δικτύου και της ψυχικής μας ισορροπίας. Αυτό σημαίνει να έχεις δύναμη.
Με αφορμή την κυκλοφορία της νέας του ταινίας "Το Μικρό Ψάρι", μιλήσαμε με τον αγαπημένο σκηνοθέτη για το σουρεαλισμό της πραγματικότητας, για τις ταινίες και την κρίση, για τον υπόκοσμο, και για εκείνη τη φορά που έσωσε την καριέρα του με την, εχμ, ψυχή στο στόμα.