WOMEN

Η Αλέκα Καμηλά γιορτάζει την σημερινή ημέρα της Μητέρας μπαίνοντας στο Hall of Femme

Υπόδειγμα γυναίκας, συζύγου και μητέρας, η πρώην πρωταθλήτρια ύψους από την Θεσσαλονίκη ήταν σε όλη της την ζωή η πιο ωραία γυναίκα σε οποιαδήποτε δωμάτιο έμπαινε. Συμπεριλαμβανομένου των VIP εξεδρών των γηπέδων του NBΑ.

Επί μια δεκαετία τώρα, από την πρώτη δηλαδή στιγμή που ο Πέτζα Στογιάκοβιτς πάτησε το πόδι του επί Αμερικάνικου εδάφους, δεν υπάρχει χρονιά που η σύζυγος του, πρώην μοντέλο και πρώην τηλε-παρουσιάστρια, να μην κατσικωθεί στην πρώτη δεκάδα των πιο ωραίων γυναικών αθλητών παγκοσμίως.

 

Απόδειξη του ότι το είδος ομορφιάς που κουβαλάει η Αλέκα Καμηλά -κατά την γνώμη μου ότι πλησιέστερο σε Gisele παράγαμε ποτέ ως έθνος- είναι τόσο διαβρωτικό για τις αισθήσεις, που δεν περιορίζεται από σύνορα.

 

Και, το κυριότερο, δεν διαβρώνεται από το πελέκημα του χρόνου καθώς η Αλέκα σήμερα, μετά από τρία παιδιά, είναι καλύτερη από όταν την πρωτοσταμπάραμε μαζί με την Μπέτυ Μαγγίρα στο Nylon του TV Μακεδονία.

 

Αλλά, όλα τα παραπάνω, εμπίπτουν στην κατηγορία των ευκόλως εννοουμένων. 

Βγάζουν μάτι ότι ισχύουν.

Η Αλέκα Καμηλά γιορτάζει την μέρα της μητέρας μπαίνοντας στο Hall of Femme 

Αυτό που, στην περίπτωσή της, δεν περιμένει κανείς, είναι το τεράστιο ήθος της.

Μια λέξη που ίσως και είναι η πρώτη φορά που γράφεται σε αυτή την στήλη.

 

Πως αλλιώς όμως να χαρακτηρίσεις μια γυναίκα που, ενώ θα μπορούσε εύκολα να κάνει σοβαρή καριέρα στο εξωτερικό, προτίμησε να πέσει με τα μούτρα πάνω σε ένα μεγάλο έρωτα.

Και μετά, πολύ συνειδητά, απομακρύνθηκε από την δημοσιότητα, κάθισε στο πίσω κάθισμα του οικογενειακού station wagon και αφοσιώθηκε σε αυτό που δήλωνε ότι θέλει να κάνει. Δηλαδή να φτιάξει οικογένεια.

 

‘Η δημιουργία της οικογένειας και το μεγάλωμα των παιδιών είναι μια ευλογία και η σοβαρότερη αποστολή του ανθρώπου στον κόσμο. Η ζωή είναι ένα βιβλίο με πολλά κεφάλαια. Τα παιδικά χρόνια, τα χρόνια του σχολείου και πάει λέγοντας.

 Όταν φτάνουμε στο κεφάλαιο οικογένεια – παιδιά, εκεί πέφτει όλη η προσοχή, η φροντίδα, η στοργή και η αγάπη. Ό,τι προηγήθηκε αποτελεί απλώς μια γλυκιά ανάμνηση’.

Προς υπεράσπιση μας, αυτά περί οικογένειας γράφονταν στις λεζάντες που συνόδευαν τις φωτό των –λιγοστών, αλλά αξιομνημόνευτων- σέξι φωτογραφήσεων που έχει κάνει στις αρχές των 00s. Άρα, κανείς μας δεν τις πρόσεχε.

 

Ενώ προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση και μια ατάκα από την πρώτη συνέντευξη που είχε δώσει σε ελληνικό περιοδικό μετά από πολλά χρόνια, το 2011, όπου εξηγούσε τα κίνητρα για την σιωπή της

΄∆εν είµαι πια στη δηµοσιότητα και η ζωή µου είναι καθαρά οικογενειακή. ∆εν έχω να πω ούτε να διαφηµίσω κάτι συγκεκριµένο. Όταν έχω διάθεση, όπως έγινε τώρα, δίνω συνέντευξη, ειδάλλως δεν το κυνηγάω’.

Σε μια Ελλάδα γεμάτη ψωνάρες, ξέρεις πολλές, τόσο εντυπωσιακές γυναίκες, να αντιμετωπίζουν την ζωή τόσο incognito;

Τέλος, έχει την σημασία του να ξέρεις και τι την έκανε να αλλάξει εντελώς την ρότα της ζωής της. Δηλαδή ο Πέτζα.

‘Η γνωριµία µας έγινε πολύ ξαφνικά και το ίδιο ξαφνικά προέκυψε η πρώτη µου εγκυµοσύνη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προσπαθείς ακόµη και µε το ζόρι να πιστέψεις ότι είναι εκείνος που σου ταιριάζει, για να σου πάνε όλα καλά. Τώρα συνειδητοποιώ ότι ήταν µια πάρα πολύ σωστή απόφαση ζωής και δεν το μετανιώνω καθόλου’.

 

Ουσιαστικά, όλες οι φωτό που βλέπεις σκόρπιες στο κείμενο, είναι το δώρο της Αλέκας στο αντρικό κοινό.

Ανάμνηση από τα πολύ λίγα χρόνια που ξόδεψε σε πράγματα που δεν έχουν καμία αξία για εκείνη, ένα πλάσμα χωρίς ίχνος ματαιοδοξίας, δηλαδή την εκτίμηση μας.