WOMEN

H άπαικτα sexy τετράδα του “Δικαίωση”

Τιμή και δόξα στον casting director της καθημερινής σειράς του Mega που κατάφερε να συγκεντρώσει 4 κορίτσια-μπουμπούκια κάτω από την ίδια 'στέγη'.

Η τελευταία σαπουνόπερα που έχω κάτσει να δω ήταν το Τόλμη και Γοητεία, την εποχή που πήγαινα γυμνάσιο. Άντε και λίγο το Revenge, όταν είχε πρωτοσκάσει μύτη. Πραγματικά πίστευα ότι έχω ξεπεράσει για πάντα αυτό το ‘στάδιο’ στην τηλεοπτική μου εξέλιξη. Όμως το Δικαίωση με έκανε να αλλάξω γνώμη.

Η ίδια σειρά, ως σειρά, είναι ομολογουμένως μια χαρά. Επίσης μου αρέσει πολύ όλο το σκηνικό με τη Σύρο και τις ομορφιές της πρώτη μούρη. Μακάρι του χρόνου π.χ. να βγει αντίστοιχα μια σειρά γυρισμένη όλη στην Αστυπάλαια, την Μήλο ή και τα Καμμένα Βούρλα. Έτσι για να ενισχύεται η τοπική οικονομία.

Αυτός όμως δεν ήταν ο λόγος που όταν, κάποιες εβδομάδες πριν, έπεσα κατά λάθος πάνω της, έφαγα κόλλημα. Η πραγματική αιτία ήταν το ‘πιο χαριτωμένο, θα έπρεπε να ανήκει σε πορσελάνινη κούκλα’ πρόσωπο της Κωνσταντίνας Κλαψινού στο ρόλο της Μυρτώς, δικηγόρου με μεταπτυχιακό και ερωτευμένη σφοδρά με το γιο της ‘αντίπαλης’ οικογένειας.

 

Αυτή που βλέπετε στην κεντρική εικόνα του άρθρου. Η ίδια που είμαστε βέβαιοι ως ONEMAN ότι θα μεγαλουργήσει τα επόμενα χρόνια.

Εντάξει, το πρόσωπο δεν είναι το μόνο που ξεχωρίζει πάνω της. Ή, για την ακρίβεια, ξεχειλίζει. Ειδικά με τα εξαιρετικά στενά μπλουζάκια που φροντίζει να της φοράει πάντα ο ενδυματολόγος. Αλλά το κορίτσι είναι, σύμφωνα με όσα έχουμε μάθει, μάλαμα και εμείς δεν θέλουμε να το ‘κακοκαρδίσουμε’ με καφρίλες.

 

Και μετά, πάνω που πέρασα αυτό το πρώτο σοκ και δέος, μπαίνει στο πλάνο η Βίκυ Κάβουρα ως Κλαίρη, διαφημίστρια, γόνος εύπορης οικογένειας και αποφασισμένη επίσης να κερδίσει το αγόρι που λέγαμε παραπάνω. (Ναι, συμφωνώ, πολύ τυχερό το αγόρι).

 

Μια καθαρόαιμη Σπαρτιάτισσα με υπέροχο κορμί που έρχεται και λειτουργεί υπέροχα ως το αντίπαλο ξανθό δέος στην Κωνσταντίνα. Ένα εντελώς διαφορετικό στιλ ομορφιάς, πιο επιβλητικό και λίγο απόμακρο (βλέπε το είδος της γυναίκας που ξέρεις ότι μπορεί να σου τσακίσει την ψυχολογία με μια της λέξη), που έρχεται και δένει το γλυκό.

 

Επίσης εντός τετράδας βρίσκεται και η δίμετρη Ευαγγελία Συριοπούλου ως Τζίνα, εργαζόμενη σε γραφείο ντετέκτιβ, ειδική στις μεταμφιέσεις (ναι, το σημείο αυτό ακούγεται κάπως, το ξέρω) και αποφασισμένη να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα της.

 

Μια εξαιρετικά ταλαντούχα και σεμνή ηθοποιός, η οποία αποφεύγει επιμελώς την δημοσιότητα και τις σέξι φωτογραφήσεις. Κάτι που αποτελεί μέγα κρίμα για όσους θυμούνται το πόσο καλά φοράει το μπικίνι από την στέψη της, χρόνια πριν, ως Σταρ Δωδεκάνησος.

 

Το καρέ κλείνει με την Κατερίνα Δημητρόγλου, την οποία ομολογώ ότι πριν δεν γνώριζα, ως Νατάσα, το escort girl που γίνεται ερωμένη του πρίγκιπα. Επίσης περίπτωση γυναίκας που, τουλάχιστον με βάση τα ρούχα που της φοράνε, δεν μπορείς παρά να σηκωθείς και να κάτσεις προσοχή όταν μπαίνει στο δωμάτιο.

 

Μια τετράδα όπου η μια συμπληρώνει την άλλη. Μια σαπουνόπερα που σε κάθε πλάνο προσφέρει κάτι που ικανοποιεί το αντρικό μάτι. Μοναδική μου παράκληση, προς τους σεναριογράφους. Να δούμε στο μέλλον περισσότερες σκηνές όπου να είναι και οι 4 μαζί. Και τότε να δείτε που θα σκαρφαλώσει η θεαματικότητα.