HOT RIGHT NOW

Η Eva Green και ο (υπάκουος) στόλος της

10 χρόνια μετά το 'πιο γυμνό θα ήταν ΧΧΧ' ντεμπούτο της στο Μπερτολουτσικό The Dreamers η 33χρονη Γαλλίδα κλέβει την παράσταση ως παρανοημένη ναύαρχος του Περσικού στόλου στο 300: Η άνοδος της αυτοκρατορίας.

H σκηνή που φιλάει παθιασμένα το κεφάλι του άντρα που μόλις εκτέλεσε; Eκείνη που κάνει σεξ/παλεύει με τον (αντιπαλό της) Θεμιστοκλή με τέτοιο πάθος που, μετά, δήλωσε πως ήταν για εβδομάδες το κορμί της γεμάτο μελανιές; Ή μήπως το γεγονός ότι, βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, αυτό που κυρίως θα θυμάσαι από το ‘κάτι σαν σίκουελ’ των 300 είναι το βλέμμα της; Η ουσία είναι ότι η Eva Green είναι και πάλι επίκαιρη. Και ακόμη πιο τσουρουφλιστή από ότι την θυμάστε.

 

Ουσιαστικά το μόνο ‘πρόβλημα’ με την ερμηνεία της ως Artemisia είναι ότι μάλλον θα γίνει πραγματικότητα ο χειρότερος φόβος της Eva, ότι δηλαδή ‘φοβάμαι ότι από εδώ και πέρα όλοι θα προτείνουν ρόλους όπου θα αντιπροσωπεύω το απόλυτο κακό’.

Συγκεκριμένα το 2014 είναι κάτι σαν comeback για το πρώην μοντέλο (που βάφει τα ξανθά μαλλιά της μαύρα από τα 15 της) καθώς επίσης πρωταγωνιστεί στο σίκουελ του Sin City και στην ‘φρικαλέα’ τηλεοπτική σειρά τρόμου Penny Dreadful με τα πιο διάσημα τέρατα της λογοτεχνίας να ‘συνωστίζονται’ στο Λονδίνο της βικτοριανής εποχής.

 

Μην τρελαίνεστε. Το κορίτσι με τα εκφραστικά μάτια (και το υπέροχο, αψεγάδιαστο φυσικό στήθος) μας λέει ψέματα. Βλέπετε στην κόρη του Σουηδού οδοντίατρου αρέσουν τα πράγματα αρκούντως gothic, σκοτεινά και κατάμαυρα. Έτσι είναι η ψυχολογία της. Άλλωστε την υποκριτική δεν την βλέπει ως καριέρα, αλλά περισσότερο ως δωρεάν ψυχανάλυση.

Αυτός είναι ο λόγος που δέχτηκε να παίξει στους The Dreamers παρότι οι δικοί της άνθρωποι της έλεγαν κλαίγοντας ότι θα καταλήξει όπως η Maria Schneider μετά το Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι (με τη περιβόητη σκηνή με το βουτυράκι) που έπαθε νευρικό κλονισμό εξαιτίας των γυμνών σκηνών της. Τον οποίο και χρέωσε στον Bernardo.

 

Ενώ μόνο τυχαίο δεν είναι ότι παραλίγο να βρεθεί να παίζει στο Antichrist του Lars Von Trier (ξέρεις, αυτό που κόβει την κλειτορίδα της ενώ αυνανίζεται) μέχρι που οι ατζέντηδες της την σταμάτησαν με τα χίλια ζόρια. Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι η ταινία θα είχε το ίδιο ‘σοκ και δέος’ αντίκτυπο αν στη θέση της Charlotte Gainsbourg ήταν κάποια τόσο ποθητή όσο η Green.

Η αλήθεια είναι ότι η Eva μας, παρότι δεν της φαίνεται, κυνηγάει πραγματικά να βρει ότι πιο ακραίο σε ρόλο υπάρχει εκεί έξω, αφού, αν εξαιρέσεις το φεγγάρι που με δυσκολία πείστηκε να είναι το Bond girl απέναντι στον Daniel Craig στο Casino Royale (και τον ρόλο της ως βασίλισσα της Ιερουσαλήμ που δηλητηριάζει το γιο της στο Kingdom of Heaven), ότι άλλο έχει παίξει είναι μικρό και ‘διεστραμμένο’.

Όπως π.χ. η μάγισσα στο Golden Compass, η σχιζοφρενής στο Franklyn, η δολοφονική λεσβία καθηγήτρια στο Cranks και η μάγισσα Morgan Le Fay στο Camelot. Κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να λάτρεψε κάθε λεπτό των γυρισμάτων του Dark Shadows. Εκεί που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την αγάπη της για την σκοτεινή πλευρά των πραγμάτων με τους -πιο έμπειρους στο άθλημα- Tim Burton και Johnny Depp.

To μόνο σίγουρο είναι ότι αποτελεί πραγματικά αμαρτία η Green να ‘εξαφανίζεται’ από τις οθόνες μας επί χρόνια επειδή δεν βρίσκει κάτι που να της αρέσει. Και κάτι πρέπει να κάνουμε για αυτό. Ακόμη και το να στρωθούμε και να τις γράψουμε εμείς τα σενάρια που τόσο λαχταρά.