WOMEN

Η Γιολάντα Διαμαντή δεν βάζει γλώσσα μέσα

Μις Ελλάς, παρουσιάστρια, κορίτσι του Τζόκερ, ραδιοφωνική παραγωγός και Ποκαχόντας. Στα 40 της η Γιολάντα είναι έτοιμη να κάνει μακροβούτι στο Hall of Femme μας.

‘Δεν είμαι υπερβολικά όμορφη. Είμαι μάλλον μια πικάντικη φατσούλα της διπλανής πόρτας που περνά θετικά στον κόσμο’. Αυτό δήλωνε η 27χρονη κόρη προσφύγων από την Κωνσταντινούπολη στα πλαίσια της θρυλικής της φωτογράφησης για το Penthouse Ιουνίου του 2000.  Εμείς ας εστιάσουμε στο πικάντικη.

Δεν θυμάμαι να έχω αγοράσει ποτέ ελληνικό Penthouse στην ζωή μου, πέρα από το συγκεκριμένο τεύχος. Ούτε κατάλαβα ποτέ με τι κριτήρια αποφάσισε η ψηλόλιγνη Γιολάντα να γδυθεί Ινδιάνα και να αμοληθεί στους αμμόλοφους. Αλλά δεν μπορώ παρά να την ευχαριστήσω.

Καθώς επίσης και να επισημάνω πόσο παράδοξο είναι για κάποια να θεωρείται σέξι εξαιτίας μιας και μόνης φωτογράφησης.

Όχι ότι ήταν απαραίτητο για την παντρεμένη (εδώ και 13 χρόνια) και μητέρα τριών κοριτσιών να κάνει κάτι τέτοιο για να την εκτιμήσω.

Ακούγοντας την (μέχρι πρότινος) καθημερινά επί 12 χρόνια  στο πρωινό του Sfera νοιώθω πως την ξέρω. Κάτι που προφανώς συμβαίνει με όλους τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς που τολμούν να είναι αληθινοί όταν στέκονται μπροστά από το μικρόφωνο.

Η ουσία είναι ότι η πάλαι ποτέ B Μις Ελλάς 1994 (‘ Πήγα για να κερδίσω μια προσωπική κόντρα που είχα με ένα φίλο μου’) ήταν και παραμένει εκείνη η ‘μαγκίτισσα’ (άθλια λέξη, το ξέρω, αλλά της ταιριάζει) κολλητή που θα ήθελες να έχεις στην ζωή σου.

Μια ‘πικάντικη’ γυναίκα που έχει γνώμη (και χιούμορ) και δεν διστάζει να την χρησιμοποιήσει. Εννοείται και να σε πυροβολήσει με αυτήν.

Τα του βιογραφικού της είναι λίγο πολύ γνωστά. Η Γιολάντα με το που τελείωσε τη σχολή δημοσιογραφίας του Αnt1 έκλεισε δεκαετές συμβόλαιο με τον σταθμό με διαδοχικά περάσματα από την στήλη μόδας του Πρωινού Καφέ και την παρουσίαση του τηλεπαιχνιδιού ‘Ο καλύτερος κερδίζει’.

Στα 26 της, επειδή έτσι της την βάρεσε, τελείωσε και το ‘’Θέατρο των αλλαγών’’. Ένα πτυχίο που εξαργύρωσε με guest star εμφανίσεις σε τηλεοπτικές σειρές.

Όταν το τηλεοπτικό συμβόλαιό της έληξε, έπεσε με τα μούτρα στο ραδιόφωνο, ενώ παράλληλα παντρεύτηκε τον αρχιτέκτονα Γιώργο Καββαδά και έκανε μαζί του τρεις κόρες.

Αυτά που έχουν περισσότερο ενδιαφέρον είναι όσα βρίσκεις ψαχουλεύοντας τις διάσπαρτες συνεντεύξεις που έχει δώσει κατά καιρούς. Εκεί που ανακαλύπτεις αναπάντεχες αλήθειες, όπως το παρελθόν της ως λαντζέρισσα.

 

Ή συνειδητοποιείς πως αντιδρά μια γυναίκα όταν μαθαίνει ότι ο σύντροφος της (σ.σ. Λάμπης Λιβιεράτος) την απατά με κάποια άλλη.

 

Πως μπορείς πραγματικά να μην εκτιμήσεις μια –εμφανώς πανέξυπνη- γυναίκα που είναι ειλικρινής σε βαθμό αυτοκαταστροφής, δηλώνοντας ‘Όσο μεγαλώνουμε πατσαβουριάζουμε εμείς οι γυναίκες. Υπάρχει μια φθορά στο κορμί, στα μάτια, παντού. Αν και δεν σκοπεύω ποτέ να κάνω κάτι για να την διορθώσω’.

Ειδικά όταν αυτή είναι ταυτόχρονα και αφάνταστα αξιοπρεπής. Κάτι που φάνηκε τόσο από τον τρόπο που χειρίστηκε την απόλυσή της από τον Sfera, την παραδοχή ότι έχει χτυπήσει κάθε πόρτα που μπορεί για να βρει δουλειά γιατί το έχει ανάγκη ή όταν χαρακτήρισε τον γάμο της σαν κινέζικο (‘Αυτή είναι η γεύση που μου έχει αφήσει. Γλυκόξινη σάλτσα. Έτσι είναι οι γάμοι, περίεργη ιστορία. Το θέμα είναι να κρατήσουν και, δυστυχώς, πια κρατιούνται δύσκολα λόγω… συνθηκών’). Αλλά αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες (‘ Δεν πρόκειται να τα πω αυτά  σε μια συνέντευξη, θα τα πω ένα βράδυ σε μια φίλη μου με πέντε βότκες΄).

Στο τέλος της ημέρας η Διαμαντή παραμένει ένα αφάνταστα επικοινωνιακό άτομο που έχει ζήσει μια γεμάτη ζωή και που πλέον έχει αφιερωθεί στα κορίτσια της. Για εμάς όμως πάντα θα είναι η Ποκαχόντας.

Αδάμαστη, ελεύθερη και λαλίστατη.