PUBLI

Η Ιωάννα Παππά ήταν πάντα ένα άπιαστο όνειρο

Δεν υπάρχουν πολλές Ελληνίδες που να μοιάζουν τόσο απρόσιτες και τόσο μοιραίες την ίδια στιγμή. Ιωάννα, μη στέκεσαι άλλο έξω απ' το Hall of Femme. Πέρνα μέσα.

Κι όμως, την Ιωάννα Παππά την έχουμε πιο ταυτισμένη με το MEGA στο οποίο έπαιξε μόνο σε δύο γεμάτα σήριαλ απ’ όσο, για παράδειγμα τον Γιάννη Πρετεντέρη που κάνει δεκαπέντε χρόνια την ίδια εκπομπή.

Μ’ αυτή την αμήχανη εισαγωγή, ήθελα απλά να τονίσω ότι το impact της 37χρονης (βρε πώς περνούν τα χρόνια) ηθοποιού μέσα μας είναι αντιστρόφως ανάλογο με το πόσο την έχουμε δει στην τηλεόραση.

Σαφώς, για να απαλύνω λίγο την εικόνα Πρετεντέρη απ’ τα μάτια σου, την έχουμε συνδυάσει με τον Παπακαλιάτη και με παρρησία ερχόμαστε να πούμε ότι χρωστάμε πολλά στον Χριστόφορο και στο ‘Κλείσε τα Μάτια’, στο οποίο την μάθαμε ως Χριστίνα και έκτοτε την μπερδεύουμε μπερδεύω με τη Χριστίνα Παππά.

Ευχαριστούμε Χριστόφορε.

 

Αυτό το ψεύδισμα, αχ αυτό το ψεύδισμα

Δεν αρκεί πάντα το να είναι εκθαμβωτικά όμορφη, ή στην περίπτωση της Ιωάννας, διακριτικά, αλλά εκθαμβωτικά όμορφη μια γυναίκα για να μπει στο Hall of Femme. Συνήθως υπάρχει ένας άσος κρυμμένος στο μανίκι, μια λεπτομέρεια που κερδίζει τη μάχη. Η λεπτομέρεια αυτή στην περίπτωση της Ιωάννας είναι το (βάλε όποιο επίθετο προτιμάς) ψεύδισμά της.

Δεν είναι βαρύ, αλλά δεν περνά και απαρατήρητο. Αυτό που συμβαίνει σε παγκόσμια πρώτη στην περίπτωσή της είναι ότι ψεύδισμα ταιριάζει τέλεια με το πρόσωπό της. Πώς γίνεται αυτό; Ένας Θεός ξέρει. Αυτός που την έφτιαξε.

 

Το πρόσωπο, οι επαγγελματικές της επιλογές ή η επίμονη άρνηση ετών για μια σέξι φωτογράφιση όταν τα αντρικά περιοδικά ζούσαν τη στιγμή τους, όλα τους φαίνονται να κινούνται σε μια κοινή συνισταμένη. Σε μια συνισταμένη ωριμότητας και σοβαρότητας.

(το ότι έχει παίξει στο ‘Ο Χαμένος τα Παίρνει Όλα’ είναι από μόνο του εισιτήριο για το Hall of Femme)

Μπορεί το γεγονός ότι δεν φωτογραφήθηκε ποτέ σε ένα πραγματικά σέξι κόνσεπτ να μας αφήνει λίγο πικραμένους, αλλά ακριβώς αυτή η άρνηση δεν είναι που την κάνει ακόμα πιο άπιαστο σαν όνειρο; ‘Αυτό που ποτέ δεν είδαμε είναι κάτι που θα θέλουμε να δούμε για πάντα’, έγραψα και κρύφτηκα κάτω απ’ το γραφείο πριν αρχίσετε να μου πετάτε αντικείμενα. Αλλά δεν έχω τόσο άδικο

Η ίντριγκα και η σεξουαλική ένταση στο ‘Κλείσε τα Μάτια’, αλλά και το ‘Φεύγα’ (σ.σ. η πρώτη της σειρά στο MEGA και η πρώτη της μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία) ήταν μια κάποια παρηγοριά για το σέξι που δεν είδαμε. Απλά, η Ιωάννα Παππά ήταν πολλά παραπάνω από μια γυναίκα που θέλαμε να δούμε σε εξώφυλλο.

Ακόμη και το ταλέντο είναι σέξι

Για να μην ξεχνάμε και τα βασικά, η Ιωάννα Παππά είναι μια από τις πιο ταλαντούχες ηθοποιούς της γενιάς της, γεγονός που δεν επαληθεύεται τόσο απ’ τις catchy σειρές που πρωταγωνίστησε (συνυπολογίζουμε και τα επεισόδια του Κόκκινου Κύκλου σε αυτές), όσο απ’ τα πεπραγμένα της στο θέατρο.

Περίπου τρία χρόνια πριν, ο Χρήστος Χατζηιωάννου την κατέτασσε στις πιο σέξι γυναίκες που μας άφησαν για την κουλτούρα και δεν είχε άδικο. Ούτε ο Χρήστος ούτε η Ιωάννα που το έκανε. Όποιος την είδε στην ‘Οδό Πολυδούρη’ να ενσαρκώνει την ποιήτρια καταλαβαίνει πώς εφαρμόζεται στην πράξη αυτό το ‘απ’ τις πιο ταλαντούχες ηθοποιούς της γενιάς της’.

 

Σε όποιον βιάστηκε να την πει ξενέρωτη ή τσακωμένη με τα πάθη και τους έρωτες, υπάρχει μια πολύ πρόσφατη συνέντευξή της στο Βηmagazino που βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

 

Η θεωρία (και η πράξη) της εναλλακτικής

Σαφώς η Ιωάννα είναι μια γυναίκα που είναι πολύ πιο πιθανό να πετύχεις στα Εξάρχεια απ’ ότι στη Βουλιαγμένη, αλλά την ίδια στιγμή καταρρίπτει κάθε κλισέ για τις ‘δήθεν εναλλακτικές γκόμενες’. Είναι όμορφη, δεν μοιάζει δήθεν (άλλο το απόμακρη, άλλο το δήθεν) και ένα απόγευμα που την πέτυχα να κατεβαίνει την Μπενάκη, έλεγα μόνο ακαταλαβίστικα πράγματα για το επόμενο μισάωρο.

Α, επίσης έχει πλάκα. Κάποια στιγμή πρέπει να γραφτεί ένας ύμνος για τα κορίτσια με χιούμορ. Μέχρι τότε, θα γίνουμε θεατρόφιλοι για χάρη της, μιας και η τηλεόραση δεν προσφέρεται πια για μεγάλες επιστροφές.

 

Συγγνώμη Ιωάννα, αλλά το να θες να αλλάξεις οτιδήποτε πάνω σου, εμείς θα το παίρνουμε πάντα σαν χιούμορ.