HOT RIGHT NOW

Η Πόπη Τσαπανίδου έχει κάνει συμφωνία με το διάβολο

Στα 45 της η Παρθένα (σ.σ. αυτό είναι το βαφτιστικό της) από την Θεσσαλονίκη συνεχίζει να αποτελεί τον ορισμό της αγέρωχης ελληνικής ομορφιάς και, πλέον, μέλος του Hall of Femme μας.

Αυτά τα πόδια, αυτή η φωνή, αυτό το χαμόγελο. Η Πόπη Τσαπανίδου έχει δικαίως αποκτήσει εδώ και χρόνια το δικό της -εντελώς φανατικό- αντρικό κοινό που την προτιμά για την ενημέρωσή του. Αποδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι μια 40άρα ίσον όντως μια δυο 20άρες. Καθώς επίσης ότι όταν μια ωραία γυναίκα διαθέτει επίσης ωραίο μυαλό, όλες οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα για εκείνη.

Μπορεί η ίδια να δηλώνει ‘Δεν μπορώ να με δω ποτέ στην τηλεόραση. Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου στην οθόνη’, αλλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άντρες τηλεθεατές που διαφωνούν κάθετα μαζί της και που επιμένουν να την ψηφίζουν επί χρόνια ως την ομορφότερη παρουσία στο χώρο της τηλεόρασης.

 

Κανείς δεν αμφιβάλει ότι η Πόπη είναι ωραίος άνθρωπος. Επίσης ότι διαθέτει ωραία, καθαρά μάτια. Τα μάτια (και το κοφτερό, ενίοτε ευνουχιστικό, βλέμμα) μιας γυναίκας που έχει ζήσει στο φουλ τη ζωή της, με όλες τις χαρές ή στεναχώριες που αυτή περιλαμβάνει.

Εκεί που και πάλι διαφωνούμε μαζί της είναι στο ότι χρειάζεται να τη βάψουν και να τη μακιγιάρουν για να δείχνει όμορφη. Κάτι που γνωρίζουν καλά όσοι την έχουν πετύχει, σε κάποιο διάδρομο καναλιού, χωρίς τα ψηλοτάκουνα και τα στενά φορέματα που ορίζουν την δημόσια εικόνα της.

Κάτι που επίσης απέδειξε αυτό το καλοκαίρι ο φακός του παπαράτσι όταν την πέτυχε να κάνει μπάνιο κάπου στη Χαλκιδική φορώντας εξαίσια ένα μαύρο μπικίνι.

 

Το πιο εξωφρενικό στην περίπτωση της Τσαπανίδου είναι πως, με κάθε χρόνο που περνάει, μοιάζει να γίνεται όλο και περισσότερο ΄γυναίκα΄. Εξού και τα περί συμφωνίας με το διάβολο του τίτλου.

Ίσως αυτό να συμβαίνει επειδή, εδώ και κάποια χρόνια, είναι η πρώτη φορά που έχει καταφέρει να βάλει τον εαυτό της σε πρώτη μοίρα.

 

Η αλήθεια είναι ότι η Πόπη έπεσε από μικρή στα ‘βάσανα’ αφού ξεκίνησε από τα 16 της να δουλεύει στην εφημερίδα Μακεδονία, ενώ στα 20 της απέκτησε την πρώτη της κόρη και, έπειτα από τρια χρόνια, τις επόμενες δυο.

Αν και η δεύτερη εγκυμοσύνη ήταν εξαιρετικά τραυματική αφού συνδυάστηκε με τον θάνατο από ηλεκτροπληξία του συζύγου της.

 

Ένα θάνατο για τον οποίο έκλαψε και τον οποίο ξεπέρασε πολλά, πολλά χρόνια μετά.

 

Ενδιάμεσα μεσολάβησαν δύσκολα χρόνια όπου η Τσαπανίδου -που επέστρεψε από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και βρέθηκε σε μια ραδιοφωνική εκπομπή στον Ant1- πάλευε για να μεγαλώσει τις κόρες της και ταυτόχρονα να χτίσει εκείνη την καριέρα δημοσιογράφου που ονειρευόταν από μικρό παιδί.

 

Τα κατάφερε μετατρέποντας τις κακουχίες σε κινητήριο δύναμη για να καταφέρει να κλείσει αποκλειστικά που την απογείωσαν όπως π.χ. την συνέντευξη που της έδωσε ο ‘Τίγρης των Βαλκανίων’, Αρκάν, κατά τη διάρκεια του εμφυλίου στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Η συνέχεια περιλαμβάνει μεταγραφή στο Mega, εκπομπή στη ΝΕΤ παρέα με τη Ρίκα Βαγιάνη, το Συμβαίνει Τώρα, στο ίδιο κανάλι, τη μεγάλη μεταγραφή στο ΣΚΑΙ και, από φέτος, στο Star.

Αν και η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν αυτή στην εικόνα της, με τα δωδεκάποντα να καθιερώνονται στη ζωή της (και τη ζωή μας) αλλά, όπως δηλώνει και η ίδια ‘τα δωδεκάποντα δεν υπονομεύουν την εγκυρότητα του δημοσιογράφου’.

Στο τέλος της ημέρας μια χαρούμενη Τσαπανίδου είναι μια αφάνταστα γοητευτική Τσαπανίδου. Επίσης μια περιπετειώδης Τσαπανίδου όπως αποδυκνύει η συμμετοχή της ως βασίλισσα της κοκαΐνης στο Το Μικρό Ψάρι, τη νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη που συμμετέχει στο 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.

 

Μακάρι αυτό να είναι η αρχή μιας νέας καριέρας. Γιατί αληθινές, larger than life, γυναίκες σαν την Τσαπανίδου ανήκουν όντως στη μεγάλη οθόνη. Όσο πιο μεγάλη, τόσο καλύτερα.