WOMEN

H Stephanie Seymour και ένα μάτσο κερατωμένοι δισεκατομμυριούχοι

Άπιστη, έκφυλη και πιο 'ανθεκτική' στις καταχρήσεις και από τον Keith Richards. Επίσης, καυτή στα 44 της. Όλα 'επιτεύγματα' που την βάζουν εντός του Hall of Femme μας.

Κεράτωσε τον Warren Beaty για τον Axl Rose. Και αυτόν με την σειρά του με ένα δισεκατομμυριούχο εκδότη, τον οποίο και παντρεύτηκε. Όταν η ζωή εντός έπαυλης της κάθισε στο λαιμό, άρχισε να τον κερατώνει με το παιδί που της καθάριζε την πισίνα. Αλλά τι να περιμένεις από ένα αλάνι που, στα 16 της, χώρισε τον ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου πρακτορείου μοντέλων του πλανήτη.

 

‘Είναι καλό παιδί, απλά επέλεξε από νωρίς να μετατρέψει το αιδοίο της σε ΑΤΜ’. Αυτή η off the record ατάκα γνωστού σεναριογράφου για ελληνίδα παρουσιάστρια μοιάζει να ταιριάζει ταμάμ στην χωρίς ηθικούς φραγμούς ζωή που επέλεξε από νωρίς να ζήσει η κόρη του κτηματομεσίτη και της κομμώτριας από το San Diego.

Κάτι που έγινε φανερό ήδη από την συμμετοχή της στα 16 της στον πρώτο διαγωνισμό Elite Model Look. Τότε που έχασε τον τίτλο (σ.σ. όπως και η Cindy Crawford που επίσης συμμετείχε) αλλά κέρδισε το πραγματικό βραβείο. Μια θέση δηλαδή στο κρεβάτι του John Casablancas, προέδρου του πρακτορείου, που χώρισε την supermodel γυναίκα του και μετακόμισε μαζί της.

 

Όμως η Stephanie, βουτηγμένη από τότε -σύμφωνα με δική της παραδοχή- στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά ήταν φτιαγμένη για να κυλάει. Και όχι για να πιάνει γρασίδι. Οπότε χώρισε τον Casablancas για τον μουσικό Tommy Andrews με τον οποίο παντρεύτηκε για ένα χρόνο και έκανε και ένα παιδί (στα 22 της) για να της βρίσκεται.

 

Κάπου εδώ μπαίνουμε στα 90s. Μια δεκαετία στην οποία η Seymour γνώρισε την αποθέωση με 300 εξώφυλλα σε περιοδικά όλου του πλανήτη, δυο φωτογραφήσεις για το Playboy, αποκλειστικό συμβόλαιο με την Victoria’s Secret (που τότε ξεκινούσε) και δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στον τραπεζικό της λογαριασμό.

 

Τίποτα από αυτά όμως δεν ήταν αρκετά για μια γυναίκα που ήθελε πάνω από όλα να νοιώθει ποθητή. Με οποιοδήποτε κόστος.

 

Είτε αυτό σήμαινε να καψουρεύει και μετά να κερατώνει μπροστά στην μούρη του τον Warren Beatty (τον οποίον δεν τον λες και χθεσινό).

Να τα φτιάχνει, να περνάει δυο χρόνια και μετά να ρίχνει σε βαθιά κατάθλιψη (σ.σ. από την οποία μάλλον ποτέ δεν ανάρρωσε) τον Axl Rose.

 

Ή να χωρίζει από την γυναίκα του (με την οποία είχε πέντε παιδιά) και να παντρεύεται τον 20 χρόνια μεγαλύτερό της δισεκατομμυριούχο –εκδότη και συλλέκτη έργων τέχνης- Peter Brant.

 

Λογικά, η ιστορία της θα έπρεπε να τελειώσει στο σημείο αυτό και συγκεκριμένα στον παραμυθένιο της γάμο σε ένα εξωκλήσι στο Παρίσι τον Ιούλιο του 1995 (σ.σ. όταν ήταν δηλαδή μόλις 27 ετών) με τον σχεδιαστή Azzedine Alaïa να δίνει το χέρι της και την Naomi Campbell ως παράνυμφο. 

 

Αλλά η Stephanie αποδείχθηκε πολύ αλητάμπουρας για να αρκεστεί στην ζωή εντός των επαύλεων της οικογένειας στο Greenwich και το  Palm Beach (σ.σ. στην αυλή της έχει το διάσημο Balloon Dog του Jeff Koons και οι τοίχοι της τουαλέτας της είναι πήχτρα από έργα των Warhol, Julian Schnabel και  Basquiat).

Ή με το να είναι απλά ως επίτιμη προσκεκλημένη στις δεξιώσεις των πιο σημαντικών μουσείων του πλανήτη ή στο μεγάλωμα των δυο γιων της και της μιας κόρης της.  

Αντιθέτως επέλεξε να συνεχίσει να ενδίδει ανενόχλητη στις καταχρήσεις της, να φωνάζει τον Mario Testino για να την φωτογραφίσει γυμνή με το καθαρόαιμο επιβήτορά της στο σπίτι της ή στην τουαλέτα της και –σε μια επίδειξη άκρατου κλισέ- να κρεβατώνεται με τον 18χρονο που της καθάριζε την πισίνα και τους σωματοφύλακές της.

 

Ή τουλάχιστον για αυτό την κατηγόρησε ο σύζυγος της, με τον οποίον παραλίγο να πάρουν διαζύγιο το 2009, αλλά τελικά τα ξαναβρήκαν.

 

Αν και το πιο τραγικό στην υπόθεση είναι ότι, με το pool boy, παίζει να ήταν ερωτευμένοι και οι δυο έφηβοι γιοι της. Και οι δυο ανοιχτά gay, δηλωμένοι fashionistas και τόσο τραγικά κακομαθημένοι που δήλωσαν στο Vanity Fair πόσο χαλάστηκαν που το Whitney Musuem δεν τους άφησε ‘να κάνουμε την είσοδο που θέλαμε, μέσα σε μια χρυσή Rolls-Royce αγκαλιά με ένα μωρό πάνθηρα που φορούσε διαμαντένιο κολιέ’

 

Στο τέλος της ημέρας η Seymour έζησε και συνεχίζει να ζει μια ζωή πραγματικής ροκ σταρ. Χωρίς φραγμούς ή όρια.

 

Με το πιο εξωφρενικό να είναι ότι καμία κατάχρηση δεν έχει γράψει πάνω στο πρόσωπο ή το σώμα της το οποίο -ειδικά την τελευταία χρονιά- έχει αρχίσει να εκθέτει όλο και πιο συστηματικά και όλο πιο προκλητικά.