WOMEN

Η Χριστίνα Παππά είναι μια επίμονη 40άρα

Η τελευταία επιζών της γενιάς της βιντεοκασέτας έχει κερδίσει με το σπαθί της (και την αντοχή της) το δικαίωμα εισόδου στο Hall of Femme μας

‘Έρχομαι στην Ελλάδα για χάρη της πιο όμορφης Ελληνίδας’. Η συγκεκριμένη δήλωση του ερωτοχτυπημένου Κλαούντιο Κολντεμπέλα την εποχή που έπαιρνε μεταγραφή στην ΑΕΚ, στα μέσα της δεκαετίας του 90, αποτελεί την καλύτερη κριτική που έχει πάρει η Χριστίνα στην ζωή της. Αν και, οι άντρες, πάντοτε της είχαν αδυναμία.

Η πρώτη βαρβάτη ανάμνηση που έχει κάθε 35άρης από την Χριστίνα είναι από τον Εραστή, μια βιντεοκασέτα του 1990 με εκείνη στον ρόλο της λαϊκοντίβας που έρχεται να κρυφτεί σε ένα παραλιακό χωριό και γνωρίζει τον αλαφροΐσκιωτο Στάθη Ψάλτη ο οποίος έχει εμμονή μαζί της.

Εκείνη την εποχή η Παππά ήταν μόλις 21 ετών. Αλλά είχε ήδη ένα μωρό πέντε ετών στο σπίτι, το οποίο και μεγάλωνε μόνη της. Ένα γεγονός για το οποίο ποτέ δεν κλάφθηκε, αφού αυτό είναι εντελώς κόντρα στο ηλιόλουστο και dolce vita του χαρακτήρα της.

 

 

Αν και η ουσία της παραπάνω παρατήρησης είναι αλλού. Ότι, αν δεν είσαι εντελώς κακόβουλος, οφείλεις να παραδεχθείς ότι η άγουρη 17χρονη που πρωταγωνιστούσε σε ταινίες όπως ‘Ο Ταμτάκος στο ναυτικό’ και η 44χρονη των Real Housewives of Athens και Dancing on Ice δεν έχουν διαφορά.

Βλέπεις η Χριστίνα γενικά -και ειδικότερα το κορμί της- έχουν μείνει ανέγγιχτα από το πέρασμα του χρόνου. Ακόμη και αν η τελευταία φορά που το έχουμε δει σε φουλ έκθεση ήταν σε μια καλοκαιρινή φωτογράφηση στο Playboy στα μέσα των 90s.

 

Χωρίς να συμφωνώ σε καμία περίπτωση με τον Κλαούντιο, ότι δηλαδή είναι η ωραιότερη Ελληνίδα, είμαι αναγκασμένος να παραδεχθώ ότι η Παππά είναι μια από τις εξυπνότερες.

 

Γιατί δεν γίνεται να επιβιώσεις σε κανέναν χώρο –πόσο μάλλον στην showbiz- αν δεν διαθέτεις λίγο νιονιό κάτω από τα βαμμένα ξανθιά μαλλιά σου. Και η Χριστίνα, στο τέλος της ημέρας, είναι αυτό ακριβώς, survivor.

Επιβίωσε (σ.σ. όπως και η ‘παλιοσειρά’ της, Σοφία Αλιμπέρτη) από την κακή φήμη των βιντεοταινιών και την ελαφρότητα των θεατρικών φαρσοκωμωδιών που ακολούθησαν για να πάρει ‘προαγωγή’ σε σειρές όπως οι ‘H Αγάπη της Γάτας’, ‘Άφρικα’ (σ.σ. η καλύτερη συνολικά στιγμή της) και ‘Καλημέρα Ζωή’.

 

Ενώ κατάφερε, ενάντια σε κάθε πρόβλεψη, να πάρει ‘συμμετοχές’ και στο δύσκολο ιταλικό τηλεοπτικό πρωτάθλημα για μια περίοδο 4 περίπου χρόνων.

Πάνω από όλα, όμως, κατόρθωσε να παραμείνει (στον έναν ή στον άλλο βαθμό) επίκαιρη για περίπου 30 χρόνια. Ακόμη και αν ρόλο σε αυτό έπαιξαν προφανώς οι σχέσεις της.

Ξεκινώντας με τον γάμο της με τον Κολντεμπέλα, συνεχίζοντας με την σχέση της με τον Παναγιώτη Λιαδέλη και καταλήγοντας στον δεσμό της με τον -άγνωστο τότε- Νίκο Αναδιώτη.

 

 

Όσον αφορά την γενικότερη γραφικότητα του Real Housewives of Athens, την εποχή που η κρίση μας χτυπούσε την πόρτα, η αλήθεια είναι ότι ήταν εκείνη που εκτέθηκε λιγότερο από όλες. 

Συνολικά το κορίτσι που κάποτε, προ αμνημονεύτων χρόνων, κέρδισε τον διαγωνισμό σινερομάντζου του περιοδικού ‘Ντομινό’ συνεχίζει να κάνει τα κεφάλια των αντρών να γυρνούν όταν περνάει.

Κυρίως γιατί αποτελεί τον ορισμό του ‘φιλικού προς τον χρήστη’. Με την έννοια ότι δεν σου δίνει δικαίωμα να την κράξεις ή να την αντιπαθήσεις. Ή τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό με αντίστοιχες συνομήλικες της.

Άλλωστε πώς να αντιπαθήσεις ένα εσαεί αισιόδοξο πλάσμα που μοιάζει να γεννήθηκε σε λάθος τόπος. Γιατί πραγματικά πιστεύω (σ.σ. αν και ξέρω ότι θα υποφέρω στα comments για αυτό) ότι αν η Χριστίνα είχε γεννηθεί στην Καλιφόρνια, θα είχε βρει τον τρόπο να ‘τρυπώσει’ μέσα στο cast του Baywatch.

Ή έστω θα περνούσε την ζωή της όπως της αρμόζει. Δηλαδή ξυπόλυτη και φορώντας μόνο μπικίνι. Κάτι που δεν το λέω εγώ, αλλά εκείνη.

 

Στο τέλος της ημέρας η Παππά, στα 44 της, είναι -όπως δηλώνει- ένας χορτασμένος άνθρωπος.  Από εμπειρίες, πάθη, έρωτες και -κυρίως-τον θαυμασμό (και ενίοτε την ανεξέλεγκτη ζήλια) των αντρών.

 

Και δεν υπάρχει τίποτα πιο γοητευτικό από μια γυναίκα που -ακόμη και αν είναι νοικοκυρά- δεν είναι ποτέ  απεγνωσμένη.