aphrodite_music_/Instagram
HOT RIGHT NOW

Η Αφροδίτη Λιάντου έχει πολλά να (μας) αποδείξει

Η 22χρονη τραγουδίστρια (και μοναχοκόρη της Εβελίνας Παπούλια) είναι η πιο λαμπερή τηλεοπτική πρωταγωνίστρια της νέας σεζόν.

Η φράση «το μήλο κάτω από τη μηλιά» δε θα μπορούσε να βρίσκει καλύτερη εφαρμογή από ότι στην περίπτωση της πολυτάλαντης Αφροδίτης.

Ένα ευγενικό και χαμηλών τόνων κορίτσι με κουκλίστικο πρόσωπο και διαπεραστικά καταγάλανα μάτια που αποτελεί μάλλον -αν και αυτό είναι θέμα γούστου- την πιο φωτογενή από τη νέα γενιά ηθοποιών με διάσημα επώνυμα (βλέπε Τζένη Καζάκου, Μαρία Βοσκοπούλου) που θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους από τον Σεπτέμβριο και μετά.

Η Αφροδίτη βλέπεις, που αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω από το Λονδίνο (όπου σπούδαζε Perfoming Arts τα τελευταία χρόνια) λόγω πανδημίας βρέθηκε να είναι αναπάντεχα η νέα πρωταγωνίστρια στο «Η γη της Ελιάς», τη νέα καθημερινή σειρά του Mega.

Πρόκειται για μια δραματική ιστορία εκδίκησης, δια χειρός Ανδρέα Γεωργίου, με φόντο τους ελαιώνες και τους πύργους της Μάνης.

Με την ίδια να υποδύεται μια 23χρονη μοναχοκόρη γεωπόνο η οποία, μετά τον θάνατο του πατέρα της, συνειδητοποιεί πως κάποιος επιδιώκει να τη σκοτώσει και ετοιμάζεται να διεκδικήσει την περιουσία που της έκλεψαν.

Ένα τεράστιο, και ίσως ριψοκίνδυνο, βήμα για ένα νεαρό κορίτσι το οποίο, όσον αφορά την υποκριτική, το μόνο που έχει να μας δείξει μέχρι τώρα είναι μια μικρή εμφάνιση στο Μπρούσκο. Αν και το γεγονός ότι και οι δυο γονείς της είναι ηθοποιοί, καθιστά δεδομένο ότι θα έχει όση βοήθεια και καθοδήγηση χρειαστεί.

Επίσης, μην ξεχνάμε τον παράγοντα Γεωργίου, τον «Παπακαλιάτη της γενιάς μας» όπως είχαμε γράψει παλιότερα, που έχει αποδείξει ότι διαθέτει εξαιρετικό, συγκλονιστικό θα έλεγα, μάτι στο να διαλέγει φρέσκα γυναικεία πρόσωπα για τις σειρές που υπογράφει.

Και δεν αναφέρομαι μόνο για τους πρώτους ρόλους (βλέπε Δανάη Παππά, Ελένη Βαΐτσου, Ειρήνη Καραγιώργη) αλλά ακόμη και για δεύτερους όπως την Άννα Μπεζάν που πρωτογνωρίσαμε όταν είπε τη συγκινητική της ιστορία για το πώς μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο (πρώτα στο GNTM και μετά σε εμάς).

Προσοχή. Δεν υπονοούμε ότι η Αφροδίτη στερείται ταλέντου στην υποκριτική. Απλώς ότι αυτή η συμμετοχή της αποτελεί στροφή σε μια καριέρα που μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικά αφιερωμένη στη μουσική.

Αυτό έκανε από μικρή. Αυτό σπούδασε πριν φύγει στο εξωτερικό (αν και, εντός πτυχίου της, συμπεριλαμβανόταν και το Musical Theater). Έτσι την πρωτογνωρίσαμε μέσα από τα αγγλόφωνα τραγούδια που γράφει και κυκλοφορεί.

«Όταν έγινα 11 πέρασα από ακρόαση για να συμμετέχω σε μία χορωδία και μετά από δύο χρόνια αποφάσισα να φύγω και να αρχίσω μαθήματα φωνητικής. Στα 14 άρχισα να δίνω εξετάσεις για διπλώματα στο Μουσικό Θέατρο αρχικά και μετά στη Θεωρία Μουσικής και Φωνητικής. Στα 15 άρχισα να μαθαίνω κιθάρα μόνη μου και τότε ήταν που άρχισα να γράφω τραγούδια».

Έτσι μας συστήθηκε, μέσα από τις συνεντεύξεις της ή τις εμφανίσεις της όπως μια αξέχαστη μαζί με τη μητέρα της στο Madwalk του 2019.

«Όταν δεν είμαι σε καλή διάθεση, παίρνω την κιθάρα μου και γράφω ένα τραγούδι».

Η αλήθεια είναι ότι, μέχρι τώρα, η Αφροδίτη -που δηλώνει πεισματάρα και τελειομανής όπως η μητέρα της- έχει αποδείξει ότι κάνει μετρημένες κινήσεις.

«Το να αρέσω εμφανισιακά είναι κάτι που δε με ενδιαφέρει και πολύ. Αλλά το να αρέσεις γι’ αυτό που βγάζεις σαν άνθρωπος, δηλαδή αυτά που γράφω είμαι εγώ. Είναι ένα κομμάτι δικό μου, πολύ σημαντικό για μένα».

Άσε που, και η μητέρα της, για χορεύτρια ξεκίνησε και τελικά ηθοποιός κατέληξε. Άλλη μια ομοιότητα δηλαδή. Η ουσία είναι ότι η Αφροδίτη έρχεται σίγουρα να φέρει μια νότα φρεσκάδας στην τηλεόραση. Και αυτό έχει πάντα και διαχρονικά τη δική του προστιθέμενη αξία.