2012, Joel Ryan/AP Photo
HOT RIGHT NOW

It’s showtime: Η νέα, ηδονιστική καμπάνια της Agent Provocateur

Στην ολοκαίνουργια συλλογή της πολυτελούς εταιρείας εσωρούχων πρωταγωνιστούν αντί για μοντέλα, μερικές από τις καλύτερες χορεύτριες στον κόσμο.

Από το 1994, όταν και ιδρύθηκε από τον γιο της Vivienne WestwoodJoseph Corré και τη μετέπειτα σύζυγό του, Serena Rees, μέχρι σήμερα, η Agent Provocateur δημιουργεί τα πιο προκλητικά εσώρουχα του πλανήτη. 

Ταυτόχρονα, μέσα από τις διαφημιστικές της καμπάνιες καταφέρνει εδώ και σχεδόν τρεις συναπτές δεκαετίες να προσελκύει το ενδιαφέρον των γυναικών όσο και τα αντρικά βλέμματα με τα σούπερ σέξι, δαντελωτά εσώρουχα και τα πανέμορφα μοντέλα που τα λανσάρουν με τον πιο αισθησιακό και προβοκατόρικο τρόπο.

Στη νέα της καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, η βρετανική εταιρεία παίζει για ακόμα μία φορά με τις αισθήσεις, με δημιουργίες που περισσότερα αποκαλύπτουν παρά καλύπτουν και καλλονές που οι τέλειες αναλογίες τους ξεχειλίζουν αφόρητο ερωτισμό.

Εδώ όμως υπάρχει μία ουσιαστική διαφοροποίηση συγκριτικά με προηγούμενες καμπάνιες.

Στον ηδονιστικό ρυθμό της νέας καμπάνια της Agent Provocateur 

Στη συγκεκριμένη λοιπόν καμπάνια αντί για μοντέλα πρωταγωνιστούν επτά από τις καλύτερες επαγγελματίες χορεύτριες στον κόσμο. Γυναίκες που ξεχωρίζουν και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής: από το pole-dancing και το καμπαρέ μέχρι τη σύγχρονη τζαζ και το κλασικό μπαλέτο. 

Με σύνθημα το It’s showtime, η νέα καμπάνια τιτλοφορείται Dance Like Everyone Is Watching με τις χορεύτριες να φορούν τα προβοκατόρικα εσώρουχα της Agent Provocateur, που είναι φτιαγμένα από δαντέλα, μετάξι, βινίλ και τούλια και να μας παροτρύνουν να αφήσουμε έξω από την πόρτα τις αναστολές μας.  

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο περίφημο Show Palace Gentleman’s Club της Νέας Υόρκης.

«Για τη συλλογή AW22, η γυναίκα Provocateur ανακαλύπτει ξανά την άτακτη, παιχνιδιάρικη πλευρά της και δηλώνει πανέτοιμη για ερωτικές περιπέτειες. Είναι πιο δυναμική από ποτέ άλλοτε, γεμάτη αυτοπεποίθηση και πιο αισθησιακή και σαγηνευτική», δήλωσε η δημιουργική διευθύντρια του brand, Sarah Shotton.

«Επιθυμία μας ήταν να δείξουμε πώς ο χορός και η κίνηση μπορούν να αναδείξουν τον πιο σίγουρο εαυτό μας».