Peter White/WireImage
HOT RIGHT NOW

Jung Ho-yeon, από το κορεάτικο Next Top Model στο Squid Game

Η παίκτρια με τον αριθμό 067 της σειράς του Netflix είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα της Ασίας. Πρόσφατα, έγινε και η νέα μούσα του οίκου Louis Vuitton. 

Όταν η συζήτηση πηγαίνει τον τελευταίο καιρό στο Netflix, όλοι μιλούν για το Squid Game (Το παιχνίδι του καλαμαριού). Την κορεάτικη σειρά που έχει στρογγυλοκαθίσει στην κορυφή του Top10 της πλατφόρμας παγκοσμίως. Θρίλερ επιβίωσης ή μια εξαιρετική αλληγορία για τον ανθρωποφάγο κόσμο που ζούμε; Ίσως και τα δύο.

Σε περίπτωση που δεν έχεις ιδέα γιατί μιλάμε -αλήθεια τώρα;- το Squid Game του Hwang Dong-hyuk είναι ένας αγώνας επιβίωσης ανθρώπων με οικονομικά προβλήματα, από τον οποίο βγαίνεις ή νεκρός ή ζωντανός και άρα ο μεγάλος νικητής. Στο εφιαλτικό αυτό παιχνίδι συμμετέχουν 456 άντρες και γυναίκες, που διεκδικούν το έπαθλο των 32.871.877 ευρώ. Μεταξύ αυτών βρίσκεται και η παίκτρια με τον αριθμό 067, την οποία υποδύεται η Jung Ho-yeon.

Κι αν το όνομά της, εδώ στα μέρη μας δεν μας λέει και πολλά, η βιομηχανία της μόδας στην ασιατική ήπειρο και στον υπόλοιπο κόσμο γνωρίζει πολύ καλά ποια είναι η 27χρονη ηθοποιός. 

Από το Next Top Model στο Squid Game του Netflix

Η Jung Ho-yeon είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα της Ασίας. Ξεκίνησε να ασχολείται με το μόντελινγκ στα 16. Τρία χρόνια μετά, συμμετείχε στην τέταρτη σεζόν του κορεατικού Next Top Model, όπου κατάφερε να φτάσει μέχρι τον τελικό. Δεν κατέκτησε τον τίτλο, κέρδισε όμως αναγνωρισιμότητα και έθεσε τα θεμέλια για μία ονειρεμένη καριέρα ως μοντέλο.

Χάρη στη φυσική της ομορφιά, το καλλίγραμμο κορμί και την αισθησιακή κομψότητα που αποπνέει, ακολούθησαν φωτογραφίσεις σε εξώφυλλα διεθνών περιοδικών.

Ποια ήταν αυτά; Η Vogue Girl Korea, το Nylon Korea και το ELLE Wedding, αλλά και συνεργασίες με κορυφαίους οίκους μόδας με συμμετοχές στα ντεφιλέ των Louis Vuitton, Chanel, Burberry, Marc Jacobs και Dolce & Gabbana, μεταξύ άλλων.

 

Το Squid Game αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη της επαγγελματική επαφή με τον χώρο και την πρώτη της δουλειά ως ηθοποιός.

Μόλις πέρυσι, η Jung Ho-yeon αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και να περάσει από το μόντελινγκ στην υποκριτική.

Και από το Netflix στον οίκο Louis Vuitton

Η συμμετοχή της στο Squid Game ήταν αρκετή για να εκτοξεύσει τη δημοφιλία της και να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό. 

Είναι πραγματικά απίστευτο ότι μόλις μέσα σε τρεις εβδομάδες, η Jung Ho-yeon κατόρθωσε να αυξήσει τους ακολούθους της στο Instagram σε υπερθετικό βαθμό: κέρδισε περισσότερους από 13 εκατομμύρια followers και τη στιγμή που γράφεται το συγκεκριμένο κείμενο μετρά συνολικά 16 εκατομμύρια. Κάπως έτσι, έγινε η Κορεάτισσα ηθοποιός με τους περισσότερους followers στο μέσο. 

Το hype της 27χρονης δεν πέρασε απαρατήρητο. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere την έχρισε global ambassador του γαλλικού οίκου, δηλώνοντας χαρακτηριστικά στην Daily Mail:

«Την είδα στο Squid Game και την ερωτεύτηκα ξανά. Είχα συνεργαστεί μαζί της και πριν μερικά χρόνια. Είναι ένα φοβερό ταλέντο, ένας χαρισματικός χαρακτήρας. Ανυπομονώ να δουλέψουμε και πάλι μαζί και να ανοίξουμε ένα καινούργιο κεφάλαιο στο ταξίδι που ξεκινήσαμε στον Louis Vuitton στο πρόσφατο παρελθόν».

Η Jung Ho-yeon ήρθε για να μείνει, στην πασαρέλα και στις οθόνες μας.