WOMEN

Μας έχουν ζώσει τα φίδια με την Rihanna

Στα 26 της η επιδειξιομανής από τα Μπαρμπάντος έχει τον κόσμο στα πόδια της. Και μας 'αναγκάζει' να της ανοίξουμε την πύλη του Hall of Femme μας.

90 εκ. δολάρια προσωπική περιουσία, 7 Grammy’s, 8 American Music Awards, τον ‘άτυπο’ τίτλο του most downloaded artist στην ιστορία, εκατοντάδες εξώφυλλα σε περιοδικά, 34,4 εκ. followers στο twitter και άλλα 85 εκ. στο facebook. Ναι, το κορίτσι που κάποτε πούλαγε ρούχα στην λαϊκή μαζί με τον -εθισμένο στο κρακ πατέρα της- τα έχει καταφέρει μια χαρά. Ή μήπως όχι;

Εδώ στο ONEMAN έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές με την περίπτωση της 15χρονης μαθήτριας που άλλαξε η τύχη της όταν την είδε, ένα απόγευμα μετά το σχολείο, ένας Αμερικάνος παραγωγός που έκανε διακοπές στα Μπαρμπάντος και την έφερε να μείνει μαζί με την οικογένειά του στις ΗΠΑ.

Έχουμε μιλήσει διεξοδικά για την τάση της να γδύνεται κάθε χρονιά και περισσότερο , για το γεγονός ότι, κάτα κάποιους, αποτελεί το χειρότερο γυναικείο πρότυπο όλων των εποχών και -όχι μια, αλλά δυο φορές- την έχουμε συγκρίνει με την Beyonce και την έχουμε βγάλει ‘λειψή‘.

Από όλα τα παραπάνω αυτό που επιλέγω να κρατήσω είναι η άποψη για αυτήν της Ελιάνας Χρυσικοπούλου που, ως στιλάτη γυναίκα και η ίδια, μετράει ένα τόνο παραπάνω. Ότι δηλαδή ‘ Έχεις δει καλά τη Rihanna; Έχεις δει αυτά τα ακαθόριστου χρώματος -μεταξύ φουντουκί και πράσινου- μάτια; Αυτά τα σαν ζωγραφισμένα χείλη, μύτη, ζυγωματικά; Μιλάμε η κοπέλα είναι εξωτικό είδος, out of this world και λοιποί τραβηγμένοι χαρακτηρισμοί. Επίσης, λόγω της ειδικότητάς μου (να με διαβάζεις στο section Στιλ) την εκτιμώ για ακόμη ένα λόγο: The girl knows her fashion. Παίρνει στιλιστικά ρίσκα, φοράει νέους σχεδιαστές, αλλάζει μαλλί κάθε εξάμηνο και μας δίνει εμφανίσεις που είναι πραγματικά avant garde, κάπως σαν καλή, ισορροπημένη εκδοχή της Lady Gaga’.

Το παραπάνω συμπυκνώνει ότι είναι καλό στην περίπτωση της RiRi ( η οικογένεια της οποία εξακολουθεί να την φωνάζει Robyn). Ότι δηλαδή είναι εξωπραγματικά όμορφη και στιλιστικά ριψοκίνδυνη. Επίσης ότι διαθέτει πολύ καλή φωνή και εξίσου ‘πειστική’ σκηνική παρουσία.

Με άλλα λόγια μοιάζει να έχει φτιαχτεί σε κάποιο εργαστήρι ώστε να γεμίζει στάδια, σελίδες περιοδικών και την ψυχή των αντρών με πρωτόγονο, τύπου ‘σε βαράω στο κεφάλι με το ρόπαλο και σε τραβάω από τα μαλλιά πίσω στην σπηλιά μου’ πόθο.

Όλα αυτά θα ήταν προφανώς υπεραρκετά για να την εντάξουμε στο Hall of Femme μας. Το πρόβλημα είναι ότι αποτελούν την μισή αλήθεια. Γιατί για κάθε ‘μου πιάνεται η ανάσα’ φωτογράφηση που μας κάνει δώρο η Rihanna, όπως εκείνη με τα φίδια στο βρετανικό GQ υπό την επιμέλεια του Damien Hirst ή μια παλιότερη που ‘τακιμιάζει’ με την Kate Moss, μας δίνει ταυτόχρονα και ντουζίνες από see through παπαρατσέ φωτό της από το δρόμο ή αντίστοιχες από το instagram της όπου την βλέπουμε να πίνει, να καπνίζει και να τουρλώνει τους γλουτούς της.

Μετατρέποντας ένα έργο τέχνης, όπως το κορμί της, σε κάτι εξαιρετικά φθηνό και προσιτό. Μας κάνει σχεδόν να βαριόμαστε να βλέπουμε εκείνη, το γυμνό κορμί της, τα piercing στις ρώγες της ή το τατού που έχει κάτω από το στήθος της. Και σκέψου ότι είναι μόλις 26.

Προσωπικά, κάθε φορά που πάω να την συμπαθήσω ή να εντυπωσιαστώ από εκείνη, μου έρχονται στο νου οι φωτό από το καρναβάλι στα Μπαρμπάντος που πηγαίνει κάθε χρόνο.

Εκεί που δείχνει το πραγματικό της ποιόν χορεύοντας ξέφρενα μέσα στους δρόμους με ένα ποτήρι ρούμι στο χέρι. Και μη διστάζοντας να πέσει μέχρι στα 4 στην άσφαλτο αν το επιβάλλει η περίπτωση.

Αποδυκνύοντας μια και καλή ότι μπορεί να βγάλεις το κορίτσι από το (νησιωτικό) γκέτο, αλλά δεν μπορείς ποτέ να βγάλεις το γκέτο από το κορίτσι.

Γιατί, στο τέλος της ημέρας, η Rihanna -η οποία προφανώς και πάσχει από επιδειξιομανία και θα της ήταν πολύ χρήσιμο να δει κάποια στιγμή ένα ψυχοθεραπευτή- είναι μια γυναίκα που θα μπορούσε να είναι πολύ κλασάτη, αλλά είναι ακόμη τραγικά ανώριμη. Ή, για να μην την αδικούμε, δεν έχει ακόμη καταφέρει να συνειδητοποιήσει πόσο μακριά έχει φτάσει από αυτό που της είχε γράψει η μοίρα να γίνει, δηλαδή η ωραία της λαϊκής.

Προσωπικά δεν της χρεώνω τίποτα. Όυτε το πως χειρίστηκε την ιστορία με τον Chris Brown, ούτε το πόσο ‘άτσαλα’ χειρίζεται την δημοσιότητα της αυτή την στιγμή. Για όλα, όπως μου έχει αποδείξει η δεκάχρονη εμπειρία μου σε αντρικά περιοδικά, φταίει ο πατέρας της.

Εκείνος δηλαδή ο γόης της δεκάρας που πλακωνόταν με την λογίστρια μάνα της επειδή ήθελε να κάνει κρακ μέσα στο σπίτι, που άφησε την οικογένειά του όταν η Rihanna ήταν 14 ετών και που, κάποια στιγμή, τους αποκάλυψε ότι είχε άλλα τρια παιδιά από τρεις διαφορετικές μητέρες.

Ο ίδιος που υπεράσπισε τον Chris Brown λέγοντας πως του φαίνεται ‘καλό παιδί΄’ και ότι ‘όλοι κάνουμε λάθη’.

Ο ίδιος τον οποίο η Rihanna συνεχίζει να υπερ-αγαπά δηλώνοντας ‘ Ήταν ο καλύτερος μπαμπάς. Ακόμη και αν φερόταν πολύ κακά κάποιες στιγμές στην μάνα μου. Όταν ήταν μαζί μου, ήταν υπέροχος’.

Μέχρι λοιπόν το κορίτσι μας σταματήσει να τον δικαιολογεί θα συνεχίσει να κάνει λάθος επιλογές σε άντρες και θα συνεχίσει να μπερδεύει τον πόθο των αντρών με την εκτίμησή τους. Γιατί τον πρώτο τον έχει στο τσεπάκι με το καλημέρα. Το δεύτερο όμως, όσο και να μας κάνει κουμάντο η λιμπιντό μας, ξέρουμε να τον δίνουμε μόνο σε γυναίκες που είναι πραγματικά κυρίαρχες της μοίρας τους. Και εκείνη δεν είναι. Τουλάχιστον όχι ακόμη.