WOMEN

Οι παγκίτισσες που βάζουν φωτιά στα καλοκαίρια

Με το που μπει ο Ιούλιος, το ρόστερ των γυναικών με τις οποίες ασχολούμαστε μεγαλώνει. Κάτι που δεν είναι απαραίτητα καλό ή κακό. Απλά έτσι είναι.

Δεν αρκεί κάποια να διαθέτει κολασμένο κορμί για να την εντάξουμε στην ομάδα μας. Υπάρχουν διάφορες άλλες προϋποθέσεις (π.χ. άρτιας αισθητικής, διαχρονικότητας ή επικαιρότητας) που οφείλει να πληροί. Όλα αυτά όμως πάνε σβάρνα όταν πιάσουν οι ζέστες. Γιατί κάθε γυναίκα που ξέρει πώς να φοράει το μπικίνι της θα βρει πάντα (έστω και προσωρινά) θέση στην καρδιά μας.

Η αφορμή

Τις τελευταίες 72 ώρες δυο σετ φωτογραφιών κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Αυτές που δείχνουν τους  εξαιρετικούς γλουτιαίους της Κατερίνας Λάσπα που βρέθηκε στην Μύκονο για καλοκαιρινές διακοπές.

Και εκείνες που δείχνουν τους εξαιρετικούς κοιλιακούς της Ειρήνης Παπαδοπούλου να παίζει ρακέτες στην παραλία (στην Μύκονο φυσικά, που αλλού;).

Η πρώτη, παρότι μόλις 36 ετών, είναι μια γυναίκα από τα παλιά στην οποία έχουμε αναφερθεί μόλις μια φορά στο ONEMAN.

Και η δεύτερη κάποια με την οποία ασχολούμαστε σταθερά.  Όμως αποκλειστικά και μόνο την καλοκαιρινή σεζόν.

Βλέπεις το χειμώνα εκείνη αρνείται πεισματικά να μας δείξει το αψεγάδιαστο κορμί της στα πλαίσια κάποιας φωτογράφησης.

Και εμείς δεν καταδεχόμαστε να δημοσιεύσουμε φωτογραφίες της από το τι (ελάχιστο) φοράει στα νυχτερινά κέντρα που εμφανίζεται.

Το point είναι ότι οι σχέσεις μας μαζί τους, για διαφορετικούς λόγους, είναι περιστασιακές.  Όπως συμβαίνει και με όλες τις υπόλοιπες που θα δείτε παρακάτω.

 

Οι κυριλέ και αγαπημένες

Δεν πάνε 15 μέρες από τότε που κυκλοφόρησαν -σχεδόν ταυτόχρονα- φωτογραφίες της Σίσσυς Φειδά να μπαινοβγαίνει στην Ψαρρού.

Και της Βίκυς Χατζηβασιλείου να  κερδίζει ένα ακόμη τρόπαιο, πανευρωπαϊκό αυτή την φορά, στο beach volley.

Δυο γυναίκες  προχωρημένης  (σ.σ. σε σχέση με τον μέσο όρο των κοριτσιών με τις οποίες συνήθως ασχολούμαστε) ηλικίας και υψηλού κοινωνικού status που, μέσα στον υπόλοιπο χρόνο, δεν μας δίνουν καμία αφορμή να μιλήσουμε για αυτές.

Μέχρι δηλαδή την στιγμή που αποφασίζουν να φορέσουν το μαγιό τους.

Τότε, ανεξάρτητα αν είναι ή όχι του γούστου σου, γυρίζεις να κοιτάξεις. Ακόμη και αν είναι μόνο και μόνο για να σχολιάσεις.

Στην ίδια κατηγορία θα πρέπει μάλλον να προσθέσουμε -με επιφύλαξη- και την Εύη Βατίδου. Η οποία πάντως κέρδισε θετικά σχόλια από την πρόσφατη εμφάνισή της στην Μύκονο με κόκκινο μπικίνι. 

Οι πρώην που είναι ακόμη μάχιμες

Κάθε χωρισμός είναι βίαιος. Ακόμη και αν πρόκειται για μια εντελώς μονόδρομη σχέση όπως π.χ. αυτή που είχαμε με την Γωγώ Μαστροκώστα την δεκαετία που μονοπωλούσε τα εξώφυλλα.

Ο λόγος που αναφέρω πρώτα  εκείνη είναι επειδή οι δικές της οικογενειακές διακοπές στην Ρόδο έγιναν πρόσφατα θέμα σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

Η αλήθεια είναι ότι, βλέποντας την να κάνει μακροβούτι στην πισίνα του ξενοδοχείου, με το κορμί της πραγματικά να μην έχει αλλάξει καθόλου, μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός.

Ένοιωσα, όσο ‘κάπως’ και αν ακούγεται, νοσταλγία για τις εποχές που δεν περνούσε Αύγουστος χωρίς να είναι η Γωγώ εξώφυλλο.

Όπου στην θέση της Γωγώ θα μπορούσα κάλλιστα να αναφέρω την Ελίνα Καντζά (που τουλάχιστον μας ‘φιλοδωρεί’ μέσω instagram ακόμη και τώρα με εξαίσιες καλοκαιρινές της πόζες).

Ή την -41 χρόνη πλέον- Νόνη Δούνια, οι φωτογραφίες της οποίας από την παραλία κάτω από το πατρικό της στις Σπέτσες (σ.σ. οι πρώτες με μαγιό εδώ και χρόνια) πούλησαν σαν φρεσκοφουρνισμένο ψωμάκι.

Όλες γυναίκες με τις οποίες κάθε 35άρης μεγάλωσε μαζί. Και, κακά τα ψέματα, του λείπουν. Όσες φιλότιμες προσπάθειες και αν καταβάλλει η Έλενα Παπαβασιλείου (πιο τούμπανο από ποτέ, αυτό το καλοκαίρι) να καλύψει το κενό.

Οι βετεράνοι του Maxim που έγιναν πρωτοπόροι στο instagram

Ο -σχεδόν ολοκληρωτικός- θάνατος των αντρικών περιοδικών στην Ελλάδα οδήγησε μια ολόκληρη γενιά κοριτσιών της διπλανής πόρτας να αναζητήσουν νέους τρόπους προκειμένου να συνεχίσουν να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στο πεδίο των αντρικών φαντασιώσεων.

Κάποιες είχαν ήδη κολλήσει τα σχετικά ένσημα στην τριπλέτα Playboy, Maxim και Max, όπως η (παμπόνηρη και πάντα fun) Άρτεμις Αστεριάδη.

Οπότε απλά φρόντισαν να συνεχίσουν να τροφοδοτούν με υλικό το κοινό τους χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα παραδοσιακές μεθόδους (βλέπε παπαράτσι που τις ‘εντοπίζει’ να κάνουν τοπλες στην παραλία) και καινούργιες (πλημυρίζουν το instagram με φωτογραφίες τους).

Μια πολύ ευρεία κατηγορία στην οποία ανήκει από την αειθαλή (σ.σ. λόγω της αντοχής της στα κακά σχόλια) Ζέτα Θεοδωροπούλου και την Στέλλα Γιαμπουρά έως π.χ. τις Έβελυν Καζαντζόγλου, Βάσω Κολλιδά και Χρύσα Δρακάκη.

Οι τρεις τελευταίες πάντα με την έννοια ότι είχαν καριέρα πριν την πτώση και συνεχίζουν να έχουν και μετά. Απλά δεν τις βλέπουμε τόσο συχνά επειδή δεν υπάρχουν περιοδικά να τις φωτογραφήσουν. Εκτός φυσικά από το καλοκαίρι οπότε, λόγω σωματικών προσόντων, καταλήγουν στις μέσα σελίδες ΟΚ, Ηello, You και λοιπών περιοδικών της συνομοταξίας.

Κάποιες άλλες τις γνωρίσαμε ως φίλες κοριτσιών που φωτογραφίζαμε, όπως την Αλεξάνδρα Λοίζου, οι οποίες στην πορεία διεύρυναν το brand τους χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο τα social media και ορισμένους φίλους τους δημοσιογράφους σε gossip sites.

Τέλος υπάρχουν και οι δυο διαχρονικές υπο-κατηγορίες των γυμναστριών του ιλίγγου και των αηδονιών της φωτιάς.

Στην πρώτη ανήκουν κορίτσια όπως η Χριστίνα Πάζιου και η Σοφία Λάττα που –με διαφορετικό βαθμό πρόκλησης, πτυχίων και background η καθεμία- χρησιμοποιούν την ευλυγισία τους και το ίντερνετ για να ‘παρουσιάσουν’ την δουλειά τους.

Και στην δεύτερη εκείνες οι βου τραγουδίστριες (σ.σ. αυτές που δεν είναι –ακόμη- πρώτο όνομα) που χρησιμοποιούν τις παραλίες ως πασαρέλα για να δείξουν τα προσόντα τους. Προφανώς όχι τα φωνητικά.

Προφανώς είναι αδύνατον μέσα σε μια λίστα να παρουσιάσουμε τα εκατοντάδες κορίτσια που ήταν δεδομένο ότι, 4 χρόνια πριν, θα γέμιζαν ασφυκτικά τις μέσα σελίδες των αντρικών περιοδικών, ξαπλωμένες στην παραλία των Λεγραινών (κάτι σαν το ανεπίσημο καλοκαιρινό στούντιο, αφού ήταν η μόνη στην Αττική που ήταν αρκετά όμορφη, αρκετά κοντά και αρκετά απομονωμένη)  από τα τέλη Μαΐου έως και τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Οπότε επιτρέψτε μου να εστιάσω στο πουλέν μου, τον δικό μου Φάνη Γκέκα, εκείνη που ξέρω ότι –αν είχε εμφανιστεί ένα χρόνο νωρίτερα από την πτώση- θα ξέραμε το όνομα της όλοι. Δηλαδή την Άννα Διαμανταπούλου.

Και ναι, η συνωνυμία και βοηθάει και έχει την πλάκα της.

Στο τέλος της ημέρας αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι, παρά την κρίση, οι άντρες συνεχίζουν να θέλουν να βλέπουν ωραίες γυναίκες. Και οι ωραίες γυναίκες συνεχίζουν να ‘ψήνονται’ ότι θα γίνονται διάσημες βγάζοντας τα ρούχα τους.

Το μόνο που μένει είναι να βρεθεί ξανά τρόπος όλο αυτό να βγάζει και οικονομικό νόημα. Γιατί καλό και άγιο το instagram, αλλά έχουμε να δούμε ωραία φωτογράφηση ελληνίδας εδώ και υπερβολικά πολλούς μήνες.