Αθηνά Οικονομάκου / Instagram
HOT RIGHT NOW

Πίσω από το Instagram του 1 εκ. της Αθηνάς Οικονομάκου

Η ‘πρώτη Ελληνίδα Influencer’ έχει τον τρόπο να μετατρέπει σε χρυσάφι ό,τι αγγίζει.

Είναι κάποιες περιπτώσεις ανθρώπων που θαρρείς πως η Θεά τύχη τους χαμογελάει και τους ακολουθεί σε κάθε τους βήμα. Πώς με ό,τι κι αν καταπιαστούν, με κάποιο μαγικό τρόπο, θα τα πάνε καλά και θα έχουν επιτυχία. Η Αθηνά Οικονομάκου ανήκει με βεβαιότητα σε αυτή την κατηγορία.

Η 34χρονη σήμερα επιχειρηματίας και ηθοποιός αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες του ‘ελληνικού’ Instagram με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στον λογαριασμό της. Νούμερο απίστευτο για τα δεδομένα της χώρας μας, αν σκεφτεί κανείς πως από πάνω της βρίσκονται μόνο η ‘διεθνής’ Ελένη Φουρέιρα, η ‘βασίλισσα’ Ελένη Μενεγάκη, ο πρώτος Έλληνας Master Chef Άκης Πετρετζίκης και ο MVP του NBA, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ανάμεσά τους και η Αθηνά Οικονομάκου, η ‘νούμερο ένα Influencer της χώρας’ όπως δηλώνει η ίδια στο bio της στην ιστοσελίδα All Over, η οποία της ανήκει. Μέσα σε αυτά τα χρόνια η Αθηνά έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με τη νεαρή μαθήτρια που γνωρίσαμε στο Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο, την πρώτη της τηλεοπτική δουλειά. Έχει ωριμάσει και σίγουρα η μητρότητα έπαιξε μεγάλο ρόλο σε αυτή την αλλαγή.

Αν και στα 18 της ήρθε από τη Σκάλα Λακωνίας στην Αθήνα για να σπουδάσει στο Γεωπονικό, γρήγορα κατάλαβε πως η υποκριτική της ταίριαζε περισσότερο. Γράφτηκε στη δραματική σχολή της Μιμής Ντενίση, απ’ όπου και αποφοίτησε το 2007. Μετά το ‘Παρθεναγωγείο’ πήρε ένα ρόλο στη νεανική σειρά ‘Ατρόμητοι’ (όπου μας χάρισε μερικές υπέροχες στιγμές), ενώ απογειώθηκε μέσα από το ρόλο της ‘κακιάς’ στη σειρά του Mega, η ‘Ζωή της Άλλης’.

Τίποτε από αυτά που έκανε τότε, όμως, δεν προμήνυε πως σήμερα θα μιλούσαμε για ένα από τα πιο διάσημα πρόσωπα στην Ελλάδα. Τουλάχιστον στον μαγικό κόσμο του Instagram.

Το μυαλό της Αθηνάς ωστόσο ‘έτρεχε’ πολύ πιο μπροστά από την εποχή της. Πριν από περίπου έξι χρόνια αποφάσισε να δημιουργήσει ένα eshop, μέσα στο οποίο θα πουλάει χειροποίητα κοσμήματα. Η αλήθεια είναι πως τότε στην Ελλάδα δεν υπήρχε η πληθώρα τέτοιων eshops, που υπάρχει σήμερα.

“Δεν είχα καμία σχέση με τα κοσμήματα. Δεν έπιαναν καθόλου τα χέρια μου. Ούτε καν ζωγράφιζα. Απλά δεν ήθελα να βασίσω όλη μου τη ζωή σε ένα επάγγελμα, που αν τύχει κάτι, μπορεί να καταρρεύσουν όλα. Σκέφτηκα να κάνω το eshop με τα κοσμήματα, μετά από και από παραίνεση του συντρόφου μου του Φίλιππου, που έχει πιο επιχειρηματικό μυαλό και σε αυτό το εγχείρημα με βοήθησε μια κοινή μας φίλη”, δήλωσε η ίδια την άνοιξη του 2019 σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή “Μετά τα Μεσάνυχτα” της Ελεονώρας Μελέτη.

Μπορείς να την πεις και κάπως προφητική τη δήλωσή της με όλα αυτά που έγιναν το 2020 τελικά, έτσι;

Το πρώτο λανσάρισμα του All Over (το όνομα του οποίου το σκέφτηκε από τα αρχικά του ονοματεπώνυμού της A.O.) έγινε με την ίδια να το ανακοινώνει ζωντανά στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και να ξεπουλάει μέσα σε λίγα λεπτά όλα της τα κομμάτια.

Κάπου εκεί η Αθηνά κατάλαβε πως αυτή η δουλειά, όχι μόνο της ταιριάζει, αλλά της αποφέρει και αρκετά χρήματα. Άφησε πίσω της το θέατρο (τελευταία της παράσταση ήταν το 2014), κράτησε μία δουλειά στην τηλεόραση (το ‘Έλα στη θέση μου’) και τα επόμενα χρόνια έπεσε με τα μούτρα στο νέο της project, το οποίο είδε να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.

Το Instagram βοήθησε πάρα πολύ στην εκτόξευση της ίδιας, αλλά και της επιχείρησής της. Ένα ωραίο πρόσωπο, ένα καλλίγραμμο σώμα και κοσμήματα. Η συνταγή της επιτυχίας. Οι followers μαζεύονταν κατά δεκάδες χιλιάδες, τα giveaways της έδωσαν ένα έξτρα μπουστάρισμα και οι παραγγελίες για τα ‘κοσμήματα που φόρεσε η Αθηνά’, έκαναν πολλές γυναίκες να θέλουν να τα φορέσουν, για να τις μοιάσουν. Κάτι αντίστοιχο με το επιτυχημένο concept της Kim Kardashian στις ΗΠΑ.

Παράλληλα με αυτό όμως, έχοντας έναν λογαριασμό με πολλούς χιλιάδες followers στα χέρια της και αρκετά καλό engangement, έκανε πολλά brands να την κυνηγήσουν για ένα post ή ένα story με τα προϊόντα τους, προσφέροντάς της διόλου ευκαταφρόνητα ποσά.

Βλέποντας όλα αυτά, τον Ιούνιο του 2019 αποφάσισε να πάρει από το χέρι τη φίλη της και επίσης διάσημη Ελληνίδα Instagrammer με eshop, τη Μαίρη Συνατσάκη και να φτιάξουν μαζί μια σειρά γυναικείων ρούχων, το ‘Project Soma’. Και πάλι η Αθηνά ήξερε τι έκανε.

Τα παρουσίασαν για πρώτη φορά στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη (για το γούρι), στρατολόγησαν αρκετές φίλες τους Instagrammers (βλέπε Ντορέττα Παπαδημητρίου) και ξαφνικά χιλιάδες γυναίκες άρχισαν να κατακλύζουν το eshop τους για παραγγελίες.

Κάπως έτσι, σε μια εποχή πανδημίας και καραντίνας, στην οποία δεκάδες ηθοποιοί δυσκολεύονταν να βρουν δουλειά, μια συνάδελφός τους έφτιαχνε ρούχα και κοσμήματα από το σπίτι της και ‘κέρδιζε’ την αγορά.

Πριν λίγες ημέρες είδαμε την Αθηνά και τη Μαίρη να παρουσιάζουν και το πρώτο του catwalk στο φετινό GNTM. Μάλιστα, για πρώτη φορά σχεδίασαν και ανδρικά ρούχα, τα οποία φόρεσαν τα αγόρια του παιχνιδιού και μπορεί κανείς να τα αγοράσει πλέον μέσα από την ιστοσελίδα τους.

Ό,τι κι αν λένε κάποιοι, φαίνεται πως η Οικονομάκου με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έχει το άγγιγμα του Μίδα.