HOT RIGHT NOW

Το στριπτίζ της Jennifer Aniston σώζει ζωές

Στο Οικογένεια Μίλερ, που κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη, η 44χρονη κάνει τα πάντα για να μας αποδείξει πόσο βρώμικη είναι. Καιρός ήταν.

Ένα βρεγμένο στριπτίζ μπροστά σε ένα μάτσο Μεξικανούς συμμορίτες, ένα φάσωμα με μια νοικοκυρά, ένα μάθημα γλωσόφιλου στον ‘θετό’ γιο της και αναλύσεις περί στοματικού σεξ και όρχεων. Τι άλλο χρειάζεται να κάνει πια η γυναίκα για να σε πείσει να αξιωθείς να πας να δεις μια ταινία της;

Στα χαρτιά η ζωή της Jennifer Aniston είναι φανταστική. Έχει και πάλι ένα αρραβωνιάρη που θέλουν όλες (Justin Theroux), κάθε περιοδικό ή tabloid που την βάζει εξώφυλλο ξεπουλάει (τελευταίο θέμα το αν είναι έγκυος ή όχι), είναι σταθερά εδώ και 15 χρόνια μέσα στην λίστα του Forbes με τους πλέον ακριβοπληρωμένους celebrities και οι ταινίες της έχουν κάνει συνολικά 2,2 δις εισπράξεις στο box office.

 

Στην πραγματικότητα μάλλον ξυπνάει κάθε βράδυ ιδρωμένη, βλέποντας εναλλάξ εφιάλτες είτε με την Angelina Jolie ή την Meg Ryan.

Η πρώτη της έκλεψε το σύζυγο, τον έκανε πατερ-φαμίλια και πλέον σκηνοθετεί σοβαρές ταινίες και ιδρύει ορφανοτροφεία στο Αφγανιστάν (την ίδια ώρα που εκείνη παίζει σε ‘πατάτες’, δεν έχει παιδιά και δεν μπορεί να ψήσει κανέναν να την παντρευτεί).

Και η δεύτερη πλησιάζει το παραμορφωμένο από πλαστικές πρόσωπο της στο δικό της και της λέει ‘Εδώ που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα έρθεις’.

 

Όσον αφορά το σκορ της στο box office, αυτό είναι εντελώς πλασματικό αφού τους ρόλους της στις best seller ταινίες της (Bruce Almighty, Marley and Me, Just go with it) θα μπορούσε να τους είχε παίξει οποιαδήποτε generic ξανθιά 25χρονη. Ενώ όποτε προσπάθησε να ανοίξει ταινία μόνη της, απέτυχε παταγωδώς (Wanderlust, The Switch, Rumor has it, Picture Perfect, Love Happens, The Bounty Hunter).

Η αλήθεια είναι ότι η Meg Ryan έχει υπερβολικά κοινά στοιχεία με την Aniston. Και οι δυο υπήρξαν επί δεκαετία αγαπημένες της Αμερικής. Αλλά αυτό είναι μάλλον ένα ‘καταραμένο’ αξίωμα από το οποίο μετά περνάς κατευθείαν στην σύνταξη και στον γραφείο του πλαστικού χειρουργού.

 

Όσο τολμηρά και αν γδυθείς όπως έκανε η Meg Ryan στο In the Cut, όταν ήταν δηλαδή 43 ετών και απεγνωσμένη.

Η βασική διαφορά είναι ότι η Aniston, ως ελληνίδα, είναι πολύ πιο οργανωμένη από την Meg.

Έχοντας διαπιστώσει –εκείνη και το management team της-  εδώ και καιρό ότι πολύ απλά δεν πουλάει πια παίζοντας σε mainstream ρομαντικές κωμωδίες, αποφάσισε να γίνει πιο βρώμικη.

Μια διαδρομή με πρώτη στάση την νυμφομανή οδοντίατρο που έπαιξε στο Horrible Bosses (με την περιβόητη σκηνή της μπανάνας), το σίκουελ του οποίου είναι ήδη στα σκαριά.

 

Και την συνέχεια να γράφεται με το επίσης R rated Wanderlust που ωστόσο ήταν γενικώς πατάτα.

Πλέον το καλό ήρθε να τριτώσει με το We’re the Millers στο οποίο και υποδύεται μια στρίπερ που υποδύεται την γυναίκα του Jason Sudeikis (και μητέρα των δυο ‘ψεύτικων΄ παιδιών του) προκειμένου να του επιτρέψει να μεταφέρει ένα κάρο ναρκωτικά.

 

Προφανώς και μας κάνει χαρούμενους να βλέπουμε την Jennifer να αποφασίζει να σταματήσει να είναι τόσο χρόνια ξενέρωτη. Αλλά, μεταξύ μας, είναι πολύ λίγο. Και ενδεχομένως να είναι και πολύ αργά.

Επίσης δεν βοηθάει ιδιαίτερα στο να αλλάξουμε την εικόνα που έχουμε για εκείνη όταν βγαίνει και δηλώνει –χωρίς ίχνος αυτοπεποίθησης- πόσο πολύ δυσκολεύτηκε να γυρίσει την σκηνή του στριπτίζ.

 

Έλεος ρε Τζενάκι, τι το γυμνάζεις επιτέλους τόσο το κορμί αν δεν είσαι ούτε αποφασισμένη να το δείξεις, ούτε ξέρεις πώς να το χρησιμοποιήσεις;

Πάντως, εμείς για το καλό της, οφείλουμε να την προειδοποιήσουμε ότι και πάλι έχει πάρει λάθος δρόμο.

Βλέπεις στα 43 της έχει ελάχιστα καλά χρόνια μπροστά της. Εκτός και αν θυμηθεί ότι κάποτε, όταν την γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε, το κάναμε επειδή είχε πλάκα και ήταν καλή ηθοποιός (σ.σ. μην γελάς, δες την ξανά στο the good girl και θα πειστείς και εσύ).

 

Οπότε μάλλον πρέπει να σταματήσει να ακούει τους κόλακες που έχει μαζέψει γύρω της, να σταματήσει να αντιμετωπίζει τον εαυτό της ως σταρ (σ.σ. που, στην πραγματικότητα, δεν είναι) και να αρχίζει να παίζει –έστω και μικρότερους ρόλους- σε ταινίες που θα θυμόμαστε ένα μήνα μετά την προβολή τους.

Όπως το Life of Crime, την επόμενη ταινία της που γράφει ο ημίθεος Elmore Leonard και στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τον Tim Robbins και την Isla Fisher.

Αυτή που ενδέχεται να αποτελεί και την τελευταία ευκαιρία της να σώσει την καριέρα της και την αξιοπρέπειά της.

Αν και , στο ενδιάμεσο, δεν θα μας χάλαγε και μια γυμνή φωτογράφηση στο GQ. Έτσι για να την έχουμε στο μυαλό μας.