WOMEN

H Τέτα Ντούζου παραμένει το πιο γλυκό μουτράκι

Έχουν περάσει 24 χρόνια από τότε που αποσύρθηκε. Αλλά δεν την ξεχνάμε. Και την καλωσορίζουμε στο Hall of Femme μας.

Η τελευταία φορά που είδαμε την καλλίγραμμη αδελφή του Στιβ, 51 ετών πλέον, ήταν στην κηδεία του πατέρα της Αντρέα πριν από δυο χρόνια. Αγνώριστη και, ταυτόχρονα, τόσο, μα τόσο γνώριμη. Ποτέ δεν ξεχνάς τις γυναίκες με τις οποίες μεγάλωσες. Εκείνες που ‘λιγουρευόσουν’ όταν ήσουν ένας σπυριάρης έφηβος με τσουλούφια raver που έβλεπε μανιωδώς βιντεοκασέτες στο σαλόνι του πατρικού σου στην Καλλιθέα. Και, όταν σου δίνεται η ευκαιρία, θέλεις και να τις θυμάσαι και να τις μοιράζεσαι με την νέα γενιά.

 

Όπως έχουμε ήδη κάνει με την Χριστίνα Παππά  (έσκασε στο τέλος εκείνης της εποχής και παραμένει ενεργή ως σήμερα), την sex bomb Βίνα Ασίκη και την διεθνών προδιαγραφών Ελένη Φιλίνη.

Mε την Τέτα όμως, την πιο μοντελέ από τα κορίτσια εκείνης της εποχής (τελευταία φορά την είδαμε το 1991 στο ‘Μάλιστα Κύριε’ του Αντ1 δίπλα στη Βλαχοπούλου), ποτέ πριν δεν έχουμε ασχοληθεί σοβαρά. Ο βασικός λόγος είναι ότι υπάρχουν ελάχιστα πειστήρια, φωτογραφικά ή αποσπάσματα από βίντεο, από την εποχή που μεσουρανούσε στο VHS γαλαξία.

 

Είναι πραγματικά σαν, από την στιγμή που αποφάσισε να αποσυρθεί από τον χώρο του θεάματος, να παντρευτεί ένα επιχειρηματία, να γίνει μάνα και -για ένα διάστημα- να ανοίξει την δική της μπουτίκ ρούχων στην Πατησίων (και αμέσως μετά κτηματομεσιτικό γραφείο και nail spa), να έριξε μαύρη πέτρα πίσω της.

 

Ούτε fb έχει, ούτε γενικότερα social, ούτε την διάθεση να ανεβάσει οπουδήποτε καμία φωτογραφία από εκείνες τις μέρες. Με άλλα λόγια, αν δεν προσπαθήσεις να την ψάξεις, δεν την βρίσκεις παρά σε φωτό που ανεβάζει π.χ. Η Καίτη Φίνου ή ο Στάθης Ψάλτης από τις κοινές τους συνεργασίες.

 

 

Όπως είχε δηλώσει κάποια στιγμή ο Στιβ, «Είναι πολύ ευτυχισμένη, ήταν επιλογή της να απομακρυνθεί από τα φώτα της δημοσιότητας και έχει πρωταρχική θέση στην καρδιά της η οικογένειά της. Και φυσικά δεν θέλει σε καμία περίπτωση να επιστρέψει στο χώρο αυτό αφού είναι πλήρης και συνειδητά πήρε αυτή την απόφαση».

 

Μπράβο για εκείνη. Κρίμα γενικότερα αφού η Τέτα (βαφτιστικό Παναγιώτα), πτυχιούχος ψυχολογίας παρακαλώ (τελείωσε τις σπουδές παράλληλα με την καριέρα της), ήταν ένα πλάσμα που δεν έμοιαζε με καμία από τις υπόλοιπες της ‘σειράς’ της.

 

Η μοναδική, κατά τη γνώμη μου, που λόγω σωματότυπου και γενικότερων προσόντων, θα μπορούσε να κάνει μια χαρά καριέρα ακόμη και αν είχε σκάσει μύτη σήμερα και όχι το 1982, όταν και την πρωτοείδαμε στο Ρόδα, τσάντα και κοπάνα.

 

Η μοναδική, αν θέλω να είμαι/είμαστε εντελώς ειλικρινής/εις με τον/τους εαυτό μου/μας που βλέπαμε ως εν δυνάμει ‘κοπέλα’ μας και όχι μια ακόμη σέξι γλάστρα της βιντεοκασέτας. Σου έβγαζε ανέκαθεν μια γλύκα, μια αθωότητα και μια φυσικότητα αυτή η γυναίκα. Όλα πράγματα δύσκολο να βρεις και ακόμη πιο δύσκολο να εκπέμψεις.

Όπως και να’χει, όσον αφορά την Τέτα, μετά το Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα, ακολούθησαν οχτώ χρόνια μέσα στα οποία γύρισε πάνω από 25 ταινίες και βιντεοκασέτες. Τις περισσότερες ως β’ γυναικείο όνομα. Αν και υπήρχαν και κάποιες στις οποίες ήταν η πρωταγωνίστρια.

 

Θυμίζω χαρακτηριστικά (όχι γιατί έχει σημασία, αλλά γιατί έχουν πλάκα τα ονόματα) τα Μια παπαδιά στα μπουζούκια, Μια γυναικάρα στα μπουζούκια, Ο κουρδιστός εραστής , Τρελοί ληστές, γυμνά διαμάντια, Ο παπάς ήταν ροκάς και Αποπλάνηση ενηλίκου.

Αν και εκείνος ο τίτλος που της ταιριάζει φουλ είναι Το πιο γλυκό κορίτσι.

 

Επίσης θυμίζω ότι ήταν η Τέτα που βρέθηκε, στο 24 ώρες μ’έναν σταρ, να περνάει 24 ώρες με τον Λευτέρη Πανταζή.

 

Μια ταινία που αξίζει να δει κάποιος για πάρα, μα πάρα πολλούς (και άκρως cult και διασκεδαστικούς) λόγους.

 

Τι μένει για το τέλος; Ένα ευχαριστώ για την συμβολή της στην εφηβεία μας. Και ένα παράπονο για μια συνέντευξη που μας χρωστάει/ της χρωστάμε.